Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lavitabella schreef:Helemaal in het begin is het een beetje voorbij gekomen maar ik ben toch wel benieuwd naar meer antwoorden !![]()
De vulling van de doos!! Waar zitten jullie echt niet op te wachten of wat vind je niet erg? Hier mag alles behalve slijm of plak dingen. Glitters of snippers is geen probleem, wel een kleine waarschuwing vooraf voor de hond.
capopjekop schreef:Ik heb een vermoeden bij die kaart wie de santa is. Nu even onthouden voor het eind of ik het juist heb
Sokken zijn hier altijd welkom. Alleen huissokken gebruik ik dan weer niet omdat die bolletjes eronder vaak toch gaan irriteren.
Lavitabella schreef:Helemaal in het begin is het een beetje voorbij gekomen maar ik ben toch wel benieuwd naar meer antwoorden !![]()
De vulling van de doos!! Waar zitten jullie echt niet op te wachten of wat vind je niet erg? Hier mag alles behalve slijm of plak dingen. Glitters of snippers is geen probleem, wel een kleine waarschuwing vooraf voor de hond.
Jolien87 schreef:Oefening baart kunst, dames
Haha Flying_Angel, dan kun je wel beweren dat je kind die heeft gemaakt.
Heel leuk, M_D_H!
Dat paardje erbij is ook leuk.
Ik heb deze laatst van mijn vriend en mij gemaakt. Ik wil alleen nog een cowboyhoedje voor hem kleien, dan zijn ze helemaal af.
[ [url=m/Wqb1Ub.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ook nog twee tassen gemaakt. Dat is ook zo verslavend.
[ [url=m/RTgXot.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/03hdkB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahah Jodym
Misschien is de auto wel ineens kwijt, op onverklaarbare wijze.