Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:49

Janine1990 schreef:
Ik biecht dat ik elke keer dat ik een stukje keukenpapier moet pakken, ik weer teleurgesteld ben dat de tropische verpakking met een tucan er op het papier geen eer aan doet... Er zitten alleen maar een paar groene blaadjes op ;(

Ik biecht dat ik door jouw biecht blij ben dat ik de goedkopere verpakking gehaald heb. :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 11:10

M_D_H schreef:
Biecht:

Ik was super blij met onze deurbelcamera, vooral omdat er ook een camera aan de onderkant zit waarmee je pakketjes op de grond in de gaten kan houden.

Maar gisteravond vroeg mijn man mij naar het pakketje dat binnen was gekomen en nu besef ik mij in eens dat hij die camera ook kan zien... en dus ook kan zien hoe schandalig veel pakketjes er elke week binnen komen...
En dat was nou weer net niet de bedoeling :') _O-

:')

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 11:13

Danielleeee_ schreef:
Farjen schreef:
Over all in en daguitstapjes, wij gaan gewoon uitgebreid ontbijten en vragen dan een lunchpakket dat we kunnen meenemen. Dan hebben we alvast iets :)

Vroeger toen ik met de trein/bus reisde, deed ik soms mijn oortjes in maar muziek uit om onopvallend gesprekken af te luisteren :')

Dat laatste heb ik ook zo vaak gedaan in de trein! Haha echt erg, maar andermans drama is soms zo fijn om naar te luisteren :')

Tja, als je op luide toon gaat telefoneren in een volle trein kun je er wel vanuit gaan dat er meer dan een paar mensen mee luisteren. Ik snap ook nooit zo goed waarom je dan privé zaken gaat bespreken. Soms kun je gewoon meegenieten van iemands complete seksleven :=

Moestuin schreef:
Biecht: Ik ga morgen een fitness bezoeken voor een kennismaking en eventueel abo. Alleen, buiten mijn man wil ik niet dat iemand het weet. Ik heb schrik om te falen en ik zie ze nu al denken: Yeah right, poging zo veel om af te vallen, dat lukt haar niet :+
En nee, ik heb hier geen familie od die mee leest.

Nu weten wij het :P

M_D_H schreef:
Biecht:

Ik was super blij met onze deurbelcamera, vooral omdat er ook een camera aan de onderkant zit waarmee je pakketjes op de grond in de gaten kan houden.

Maar gisteravond vroeg mijn man mij naar het pakketje dat binnen was gekomen en nu besef ik mij in eens dat hij die camera ook kan zien... en dus ook kan zien hoe schandalig veel pakketjes er elke week binnen komen...

Oepsie _O- _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 12:36

Muga schreef:
Janine1990 schreef:
Ik biecht dat ik elke keer dat ik een stukje keukenpapier moet pakken, ik weer teleurgesteld ben dat de tropische verpakking met een tucan er op het papier geen eer aan doet... Er zitten alleen maar een paar groene blaadjes op ;(

Ik biecht dat ik door jouw biecht blij ben dat ik de goedkopere verpakking gehaald heb. :+

Maar.., maar.., het was een voordeelverpakking... |(

Wat dus tevens betekent dat ik hier nog tot volgende lente mee loop teleurgesteld te zijn ;(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 12:43

Janine1990 schreef:

Dit had ik ook. -O-

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 13:38

M_D_H schreef:
Biecht:

Dit probleem heb (had?) ik ook. Altijd als er een bestelling onderweg is, geef ik door niet aan te bellen omdat de baby slaapt. Zo krijgt mijn vriend geen melding op z’n telefoon en valt het dus niet direct op dat ik iets besteld heb.

We hebben geen kinderen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 13:40

Eapy schreef:
M_D_H schreef:
Biecht:

Dit probleem heb (had?) ik ook. Altijd als er een bestelling onderweg is, geef ik door niet aan te bellen omdat de baby slaapt. Zo krijgt mijn vriend geen melding op z’n telefoon en valt het dus niet direct op dat ik iets besteld heb.

We hebben geen kinderen.

Oehhhh briljant _O-

Ik kan opbiechten dat het nu 13:42 is, en ik nog helemaal niks productiefs heb gedaan vandaag :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 13:48

Eapy schreef:
M_D_H schreef:
Biecht:

We hebben geen kinderen.

Slaat die van jullie alleen aan als er aangebeld wordt?

Die van ons begint namelijk al met opnemen zodra hij een menselijke waarneming doet (en ja, zo komt het ook binnen op de telefoon: Menselijke waarneming :+ :') )

Captain

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 13:49

_O- Dit zijn mooie biechten!

Mijn vriend vraagt bij elk pakketje: "Weer iets voor je paard? :roll:"

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 13:51

M_D_H schreef:
Slaat die van jullie alleen aan als er aangebeld wordt?

Die van ons begint namelijk al met opnemen zodra hij een menselijke waarneming doet (en ja, zo komt het ook binnen op de telefoon: Menselijke waarneming :+ :') )

Hij neemt 24/7 op, dus je kunt alles terugkijken. Alleen doen we dat niet standaard natuurlijk :) we hebben allebei de meldingen uitgezet voor beweging, daar werden we gek van. Dus alleen als er wordt aangebeld krijgen we allebei een melding. Dus ja… niet aanbellen = geen melding = ‘oh nee hoor schat, die heb ik al jaaaaaren!’

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 13:51

Captain schreef:
_O- Dit zijn mooie biechten!

Mijn vriend vraagt bij elk pakketje: "Weer iets voor je paard? :roll:"

Dit ja. ‘Maar ze heeft toch al snoepjes…?’

Maat :roll:

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 14:26

Haha heel herkenbaar met die pakketjes :j Ik ondervang dat met de verschillende postpunten die hier een straat verderop zitten :Y)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 17:29

M_D_H schreef:
Biecht:

Moet hier zo om lachen :') Zou hem slopen, of toch minstens doen alsof en hem terugsturen :))

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 17:30

Ik zou de onderste camera dichtstiften met permanent marker :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 20:46

Shenavallie schreef:
Cayenne schreef:
Biecht: Ik kom net terug van de huisartsenpost en voelde me zo rot dat ik manlief wakker had gemaakt daarvoor.
En morgenochtend moet hij om 6 uur er weer uit :=

Beterschap!
Als hier zoiets aan de hand zou zijn, dan rijden we voor elkaar. Wij mogen elkaar zeker voor dit soort dingen wakker maken. Sterker nog: mijn man zou woest zijn als ik dat niet zou doen. Hij had me echt niet alleen laten gaan, vroeg op moeten of niet. Je gaat niet zomaar naar een HAP.

Lijkt mij ook heel normaal dat je partner dan wakker gemaakt wordt.

Maargoed, ik had een ex die dus pissig werd toen ik hem tijdens bet uitgaan belde omdat ik bloed plaste en veel pijn had. :roll:
Ochtend erna naar de HAP gegaan (had zelf nog geen rijbewijs) en bleek een blaas- en nierbekkenontsteking te zijn.

Gelukkig is mijn huidige vriend een heel stuk zorgzamer.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:05

Dat ik de reuzenspin die bij mijn vader in de wasbak zat niet buiten heb losgelaten zoals hij vroeg,maar in de gang.Een binnenspin kan beter niet naar buiten.

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:10

Britta31 schreef:
Dat ik de reuzenspin die bij mijn vader in de wasbak zat niet buiten heb losgelaten zoals hij vroeg,maar in de gang.Een binnenspin kan beter niet naar buiten.

Serieus??? :')

Ik had die spin überhaupt niet verplaatst maar eerder het huis in de fik gestoken ofzo :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:12

ach,diertje doet toch niets.Zal de foto hier maar niet plaatsen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:14

Binnenspinnen bestaan niet :')

Of het moet een vogelspin zijn in een hok en vooral in andermans huis, maar spinnen horen buiten of dood.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:16

Als je hem buiten had gezet was het een buitenspin :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:27

maessie schreef:
Haha heel herkenbaar met die pakketjes :j Ik ondervang dat met de verschillende postpunten die hier een straat verderop zitten :Y)

Dat dus
En anders plan ik het wel op doordeweekse dagen ipv zaterdag en vooraf overleg wanneer er een thuiswerkdag is :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:40

Mijn vriend kan precies bijhouden wat ik allemaal bestel. Die werkt thuis en ik niet :+

Gelukkig is ie niet zo moeilijk.
En zit er ook vrij regelmatig wat voor zijn paard tussen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:49

DuoPenotti schreef:
Als je hem buiten had gezet was het een buitenspin :+

_O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 22:11

sureido schreef:
Mijn biecht is dat ik net naar de zonnebank ben geweest, in Portugal, omdat ik volgende week terugkom naar Nederland, na 4 maanden. Ik had wel een flink kleurtje gekregen maar de laatste keer dat ik tijd had om in te zon te liggen was alweer 1,5 week geleden. Gut wat haatte ik het ook, dat Nederland zo’n goede maanden gehad heeft en hier het zoveel geregend heeft :P
Maar ik wil het absoluut niet hebben dat iemand zegt: jij bent wit gebleven zeg na 4 maanden Portugal! {:}

Ik vond dit zo'n topbiecht, dat ik me hier zojuist ook schuldig aan heb gemaakt.
Oké, Portugal was in dit geval Terschelling en inmiddels zijn we 2 dagen terug maar ik vond het zo'n goed idee dat ik vanavond heerlijk 20 minuten heb liggen roosteren bij de zonnestudio.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 22:12

Ik biecht dat ik me een keer ziek heb gemeld van werk omdat mijn zelfbruiner was mislukt en ik niet naar buiten kon