Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oskarrino schreef:Ik geef dit topic weer even een schopje
Ben al een tijd niet op date geweest en kwam ook niks interessants tegen. Gaf het een beetje op en legde mij erbij neer met het idee "ik loop ooit wel iemand tegen het lijf".
Toch vanmiddag weer even actief en een hele leuke match! Leuke, gezellige gesprekken en ben benieuwd! Gaan een keertje afspreken. Wel woont hij een uur rijden, dus best ver
Hoe doen jullie dat? Zoeken jullie iemand die echt in de buurt woont? Of maakt dat niet uit?
Relaxed schreef:Hoe gaat het hier met iedereen? Blingh alweer een nieuwe date gepland?
Hier gaat het nog steeds heel goed! Zijn dochter nu 2 weekenden meegemaakt, gaat hartstikke goed. Ene moment is het echt nog een meisje dat loopt te spelen en met dr vader zit te klieren, andere moment ook echt al een puber met bijbehorende drama'sDie drama's hoef ik me dan gelukkig niet mee te bemoeien, dat laat ik echt aan hem over
Ailill schreef:Samenwoon update week 4:
Blijkbaar bestaan er ook mensen die hun dakterras stofzuigen.
Zonnetje81 schreef:Da’s nog altijd beter dan Ted BundyWees blij dat hij zoveel stofzuigd. Mijn ex was net all bundy.
Valerie93 schreef:Normaal ben ik meer een mee lezer dan dat ik mee praat maar moet nu gewoon even iets kwijt.
Al aantal dagen op bumble leuk gesprek gehad, klikte goed dat vonden we beide.
Gister nog 2 uur gechat, slaap lekker berichtjes. Wilde voorstellen nummers te wisselen en misschien voor weekend wat af te spreken maar kijk ik net ineens match weg.
Zo irritant als mensen dat doen, lijkt me niet dat het perongeluk is.