Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:17

Anoniem schreef:
Marije_1997 schreef:
Zojuist per mail heel onpersoonlijk alleen aan mijn contactpersoon gericht ontslagen. Pardon.

De reden, dat ik teveel op m'n telefoon zou zitten. Niet waar. Niet als ik aan et werk ben. En dat ik me niet zou hebben afgemeld vanochtend en even zou bijtanken? Snapt men het begrip hersenschudding niet? Nou ja prima dan niet. Tyfus mensen. I'm done

En het kan niet toevallig zo zijn dat iemand jouw klagen op Bokt heeft gelezen?
Dat is ook al voldoende voor ontslag namelijk.

Jup. En aan je berichten te zien, zat je ook wel regelmatig op Bokt tijdens werktijd. Niet elke baas kan dat waarderen...

Zertab

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:19

Dat ik me zo'n zorgen maak over mijn tandvlees. Ik heb een blootliggende tandhals. Ene dag super gevoelig, andere dag is het wel prima en nauwelijks last van. Ging twee weken heel erg goed, nu sinds twee/drie dagen niet zo goed... Direct paniek modus aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:02

Captain schreef:
Marije_1997 schreef:
Zojuist per mail heel onpersoonlijk alleen aan mijn contactpersoon gericht ontslagen. Pardon.

De reden, dat ik teveel op m'n telefoon zou zitten. Niet waar. Niet als ik aan et werk ben. En dat ik me niet zou hebben afgemeld vanochtend en even zou bijtanken? Snapt men het begrip hersenschudding niet? Nou ja prima dan niet. Tyfus mensen. I'm done

Heel vervelend, maar aan je berichten de afgelopen tijd te lezen zat je daar toch al niet op je plek. En inderdaad, als iemand je berichten gezien heeft en dat de reden zou zijn, zou ik het ook niet gek vinden. :o

Nee mijn collega's en werkgevers weten niet van het bestaan van bokt. En ook zij weten heus wel dat ik daar niet op m'n plek zat.

Maar heb vrijdag het eerste gesprek weer staan. Dit keer in de transport sector voor een nachtdienst. Iets wat ik graag wil gaan doen. Want dan kan ik mooi alleen rond rijden (en ik ben zeer op tijd gericht, dus dat komt zeker goed.) en doen wat ik leuk vind. Dat ik dan ga inleveren qua salaris het zij zo. Als er maar genoeg binnen komt. Het worden dan ook minimaal 40 uur en komt dan nacht toeslag bij. Dus dat is mooi meegenomen. Ohh en ik vind het dus alles behalve erg om snachts te rijden.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:04

Had mijn man ook last van, was ook een ster met het wegpoetsen van zijn tandvlees maar sinds hij iedere dag goed met een houten tandenstoker ragt, Sensodyne tandpasta gebruikt en een elektrische tandenborstel heeft gaat het helemaal goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:21

Zertab schreef:
Dat ik me zo'n zorgen maak over mijn tandvlees. Ik heb een blootliggende tandhals. Ene dag super gevoelig, andere dag is het wel prima en nauwelijks last van. Ging twee weken heel erg goed, nu sinds twee/drie dagen niet zo goed... Direct paniek modus aan.

Ze kunnen dat met hars sealen. Ik heb door mijn beugel wat blootliggende tandhalzen, en mijn tandarts hier zei altijd dat er niets aan gedaan kon worden, maar in SA bood mijn tandarts meteen aan om ze af te dekken met hars en sindsdien geen last meer van gevoeligheid. Wellicht de moeite waard om even naar te vragen. :j Mijn elektrische tandenborstel die een signaal geeft wanneer je te hard drukt, helpt ook. :))

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:35

De buurvrouw die naar me toe komt om te vragen of ik zwanger ben. #)
Nee Gerda, ik doe ontzettend hard mijn best om te herstellen van een eetstoornis.
Weg positieve vibe.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:37

Helderder schreef:
Nee Gerda, ik doe ontzettend hard mijn best om te herstellen van een eetstoornis.
Weg positieve vibe.

Jezus man, sommige mensen.. :knuffel:

-
De achterlijke hoge huurprijzen voor een appartement in Breda. Niet te doen dit.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:41

Helderder schreef:
Weg positieve vibe.

-O- Mensen zijn soms zo lomp. Dikke knuffel, laat je niet uit het veld slaan voor een niet zo snugger persoon :knuffel:

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:58

Dat mijn enige vriendin het te druk heeft om af te spreken en ik gewoon bijna nooit naar school mag, dus dat ik eigenlijk nog steeds hele dagen thuis zit en ik me enorm verveel :O En extra werken kan bijna nooit, want ze zoeken weleens mensen, maar dat zijn dan weer de tijden dat ik les heb :+

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:59

Helderder schreef:
Weg positieve vibe.

Dat mag je echt nooit nooit nooit vragen mevrouw de buurvrouw. Kun je zoveel pijn mee aandoen. Of het nou om gewicht gaat of misschien dat je het aan iemand vraagt die ontzettend moeite heeft met zwanger worden. Of iemand die net een miskraam heeft gehad.

Heet ze overigens echt Gerda. Want dit is wel een typische Gerda actie.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 20:05

Ik vraag dat echt never nooit meer!
Vroegah een keer in mijn enthousiasme ook gevraagd aan iemand :j

Snap dat het banketstaaf is Helderder!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 20:07

Kansloze ergernis maar ik deel hem toch.

Die nieuwe KFC reclame op tv, dat die stoere gast met zijn stoere eenhoorn maar zo kort in beeld is. Ik wil de eenhoorn zien dammit! EENHOOORN!!1!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 20:11

Vikawiek, Mkango: thanks dames! Ik ga uiteraard niet heen zonder afspraak, ben afgelopen tijd ook voor wel noodzakelijke dingen geweest. Maar ergens vind ik het gewoon lastig omdat het niet levensbedreigend is, maar wel vervelend en ik niet vervolgens ook nog het ziekenhuis moet gaan vermoeien. Voel me al zo'n last dat ik al zo vaak in het ziekenhuis ben. :o

Ik erger me nu trouwens aan mijn milkshake. Wilde banaan, krijg ik milkshake melk a la naturel -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 20:14

Pijn is pijn en niet goed, gewoon naar de dokter gaan als je denkt dat het nodig is hoor hoe bezwaard je je ook voelt daar zijn ze voor :)

Helderder dat is pijnlijk sterkte hoor, echt niet leuk zoiets.

Marije succes met je sollicitatiegesprek vrijdag

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 20:15

Telpeva schreef:
Kansloze ergernis maar ik deel hem toch.

Die nieuwe KFC reclame op tv, dat die stoere gast met zijn stoere eenhoorn maar zo kort in beeld is. Ik wil de eenhoorn zien dammit! EENHOOORN!!1!

Ik las eekhoorn, pas na 5 keer lezen realiseerde ik me dat er eenhoorn stond :')

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 20:45

Dat ik op mn (kind)vrije avond zo moe ben dat ik nu al mn bed in wil. -O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 20:55

De Strato.nl reclame. Rot op met je kloteherrie |o

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 20:55

Dat de PostNL mijn pakket ter waarde van 100 euro in de voortuin heeft neergezet. De tuin ligt gewoon aan de stoep en weg, iedereen loopt er langs. Dit pakket heeft hier de hele middag gestaan. Het is nou ook weer niet zo dat ik een buurt heb die voor 100% te vertrouwen is.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 21:02

black_kelpie schreef:
De Strato.nl reclame. Rot op met je kloteherrie |o

ALWAYS STRATOOOOO

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 21:07

Zon buikpijn. Jongens eet geen ijs dat helemaal ontdooid is en vervolgens weer ingevroren. Het is het écht niet waard |(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 21:12

Boompje1985 schreef:
Dat ik op mn (kind)vrije avond zo moe ben dat ik nu al mn bed in wil. -O-

Gewoon doen. Kun je heerlijk bijtanken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 21:19

Gejengel van mensen over regio’s met een rood of oranje reisadvies. Blijf gewoon thuis, hoef je er ook niet over te stressen en te janken. :=

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 21:44

Alweer fiets misselijk en meermaals overgeven. Helemaal klaar met mijn lichaam. Wrss is t gewoon stress,maar t is stom.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 21:47

Misselijk worden in het vliegtuig terwijl het vliegtuig aan het dalen is. En net op het moment dat het lampje "stoelriemen vast" gaat branden voel ik dat ik moet kotsen. :')

Ik kan nu wel vertellen dat de papieren afvalzakjes van KLM waterdicht zijn! :D

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 22:18

Flying_Angel schreef:
Dat de PostNL mijn pakket ter waarde van 100 euro in de voortuin heeft neergezet. De tuin ligt gewoon aan de stoep en weg, iedereen loopt er langs. Dit pakket heeft hier de hele middag gestaan. Het is nou ook weer niet zo dat ik een buurt heb die voor 100% te vertrouwen is.

Is bij ons ook gebeurd, ik heb een klacht ingediend bij Postnl.