Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Wat ik vooral irritant vind zijn mensen die ondanks dat een advertentie op 'ophalen' staat, toch vragen of ik wil verzenden. Ik begin er gewoon niet meer aan, het spul gaat iedere keer kapot (belachelijk hoe er met pakjes om gegaan wordt). Geef ik dat aan, dat is het teveel moeite om even te laten weten dat je geen interesse meer hebt.
Tinka schreef:Ik word steeds gebeld door mensen die een kat zoeken, maar ik heb helemaal geen kat te koop. Weet iemand een telefoon nummer van marktplaats waar ik dit kan melden, kennelijk heeft iemand mijn telefoon nummer bij een advertentie staan.
Tinka schreef:Ik word steeds gebeld door mensen die een kat zoeken, maar ik heb helemaal geen kat te koop. Weet iemand een telefoon nummer van marktplaats waar ik dit kan melden, kennelijk heeft iemand mijn telefoon nummer bij een advertentie staan.
_Mir schreef:Tinka schreef:Ik word steeds gebeld door mensen die een kat zoeken, maar ik heb helemaal geen kat te koop. Weet iemand een telefoon nummer van marktplaats waar ik dit kan melden, kennelijk heeft iemand mijn telefoon nummer bij een advertentie staan.
Vreemd zeg.. vraag me echt af waarom iemand zo iets zou doen. Of zou iemand zijn tel nr verkeerd door geven?
En mensen die jij aan de lijn krijgt, zouden die het niet terug koppelen naar de verkoper van de advertentie?