Ik kom ook even buurten hier. Het gaat natuurlijk wel vaker mis maar deze keer verraste het me wel een beetje

Ik had zaterdag ene nieuwe partij medische voeding besteld (nutridrink, doos 8,5 kg). Ik kon de bezorgdag kiezen, gekozen voor de eerste mogelijkheid: woensdag overdag. Woensdags niks gehoord maar aan het einde van de dag kreeg ik in de PostNL app te zien dat er de vogende dag een pakket bezorgd zou worden van Sorgente (die de medische voeding/sondevoeding en toebehoren levert).
Om 12:40 kreeg ik een melding: "uw pakket is bezorgd". 9/10 zetten je pakket gewoon voor de deur neer, voor iedereen voor het grijpen. IPhone, discreet verzonden volwassenenspeeldgoed, nou noem maar op. Er stond inderdaad een pakketje voor m'n deur maar die bleek voor iemand elders in het gebouw. Ik dat daar heen gebracht en gevraagd: heeft u dan toevallig mijn pakket ontvangen? Maar dat niet zo. Buren gevraagd, niemand wist iets.
Terwijl de bezorger daadwerkelijk IN ons gebouw is geweest, op verschillende plekken pakketten heeft bezorgd, mijn pakket ook heeft gestand maar niet heeft bezorgd.
Ik heb gebeld naar PostNL, kon weinig soeps maken van wat die telefoniste nou allemaal zei door haar accent (waar detacheren ze hun call-centre medewerkers vandaan?

), ze ging er een melding van maken.
Paar uur later krijg ik deze mail:
[
Afbeelding ]
Oke, ja superfijn bedankt voor de moeite maar wanneer ontvang ik dan mijn bestelling? Nogmaals gebeld, die vrouw zei ja als er maandag nog niks ontvangen hebt moet je contact opnemen met de afzender.
Maar die weet toch ook niet waar PostNL dat pakket heeft gelaten?Het gaat niet om een shirtje van Zalando waar ik nog wel ff geduld op kan hebben, aar om een doos van ruim 8 kg met drinkvoeding waar ik grotendeels afhankelijk ben...
(En ja, ik heb nog wel wat voorraad maar op dringend advies van de dietiste wilde ze dat ik zou switchen qua voeding met andere voedingswaarde ivm m'n bloeduitslagen en andere metingen, daar wil ik dan ook wel een keer mee beginnen als dat het advies is)