Calice, mooie bril! Staat je goed.

Bontesok mooi jurkje!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

robbie88 schreef:Ja ben er ook echt blij mee hou wel van items met een knipoog ☺️.zolang ik er nog niet op aangesproken dat ik mij te jong kleed blijf ik dat lekker doen..

Pluisje1998 schreef:Stoere outfit sans!
Bijzondere top, robbie. Niet helemaal mijn ding, maar hij staat je goed en op een of andere manier vind ik die gemixte prints best wel wat hebben zo.
Tanee_blaze, dat rokje is leuk. Vind dat plisse aptijd zo leuk. Combi met de trui is ook heerlijk 'cozy'.
Vandaag uit eten met mijn ouders. Zou eigenlijk met een vriendin gaan, maar die heeft afgezegd. Ik wil mezelf meer gaan uitdagen om outfits te maken met kledingstukken die ik lastig vind. Vandaag is dit Killstar rokje aan de beurt. Vind hem geweldig maar lastig te combineren soms, en skaterrokjes vind ik lastig. Heb het idee dat die me zwaarder doen lijken dan ik ben.
[ [url=m/XqNhRR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rokje: Killstar
Top: Only
Schoenen: Dr Martens (Persephone, nog iets wat ik meer moet dragen)
Zie nu dat de foto best wel donker is :'(

Pluisje1998 schreef:Eindelijk maar weer eens een post van mij. Tussen werk en wat personlijke struggles door heb ik de laatste tijd geen outfits meer gepost. Of wat anders gedragen dan werkkleding, paardrijkleding of pyjama's
Lau, wat zie je er geweldig uit, die outfit staat je ook super.
DewiRox, leuk jurkje!
Kletskoekje, goede combinatie, ook met de kleuren zo.
Aight, ik vind hem niks, sorry. Heel vormeloos en vind het echt een beetje een hobbezak (1 troost, denk niet dat dat model iemand goed zou doen). De kleur is wel heel tof, maar mijn keuze zou het niet zijn![]()
Dan mijn outfits, de eerste was om met een vriendin te gaan shoppen. De tweede was voor het uitgaan. Heb momenteel wat moeite met kleding vinden aangezien ik de laatste tijd ivm omstandigheden wat afgevallen bendus was blij dat ik deze outfits nog kon maken.
[ [url=m/MG3csM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt: Catfish and the Bottlemen merch
Vest: H&M
Rokje: Sting
Riem: Topshop
Sokken: H&M
[ [url=m/1W8A8v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt: Only
Rokje: C&A
Riem: Topshop
Sokken: H&M
Stiekem ben ik blij dat het weer kouder is,kan ik mijn hoge sokken weer aandie mis ik altijd in de zomer
bij mij komen ze altijd net boven m'n knie en wil ze net als die echt hoog hebben