Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MaritB

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 12:13

Kind op de rug is dan wel makkelijk ja. :)

Maar misschien ook afhankelijk wat je wilt doen op stal. Voor mij is er gewoon zijn al genoeg, genieten van hooi kauwende of grazende pony's maakt mij al erg gelukkig, dat gat prima met een draagzak.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 12:16

Ik heb wel veel uitgemest met de draagdoek, maar dan was hij over het algemeen wakker.

Slapen in de wagen heeft hij nooit gedaan, gek genoeg wel in een babynestje als ik die buiten legde. Volgens mij was het probleem dat hij zich in de wagen te opgesloten voelde, hij moest ook niets van de wieg hebben maar het ledikant was geen probleem.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 12:36

We krijgen de sleutel uiterlijk 1 juli maar het is een Kluswoning dus zeker wel een maand of 2 voordat je er fatsoenlijk kan wonen.

Iréne slaapt overal zolang er maar boobies in de buurt zijn, dus dat betekent als we weg zijn meestal in de ringsling met een tepel in dr mond. Ze slaapt soms 3x per dag soms niet. Ik hou totaal niet van ritme en regelmaat, wij eten wanneer we honger hebben en slapen wanneer we moe zijn.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 12:48

Hier zijn we wel van go with the flow, maar daarin zit stiekem tpch aardig wat regelmaat.
Ik heb dat zelf ook gewoon heel erg nodig. Mijn hoofd is vreselijk chaos altijd vanwege adhd. Met medicatie gaat dat beter, maar moet nu weer gaan instellen na de zwangerschap en nu is ritme en regelmaat mijn enige houvast.
En Sophie heeft ook echt ritme en regelmaat nodig. Als we afwijken van slaap en voedingsritme is het mis. Gelukkig is de kinderwagen voor haar net zo prima als ledikant.
In de doek slaapt ze ook goed. Ideaal als ik buiten wil spelen met Julia.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 12:51

Outfitje van vandaag, vooral even de hysterische glittervans laten zien die reuze meevallen.

Afbeelding

Hier ook een slaper die alleen thuis slaapt. Soms onhandig maar vaak ook fijn om zoveel ritme te hebben. Wel extreem prikkelgevoelig. Strikmutsje geleend maar hielp geen bal. Dragen wel gelukkig.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 13:25

Oehhh die zijn stoer die Vans!

Sophie dr outfit vandaag. Zo met jeans is het vestje ook heel leuk.

Afbeelding

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 13:42

Die autootjes in winkelcentra zijn echt lifesavers! Als ik A mee neem in de buggy is ze altijd aan het vechten om er uit te komen, maar in zo’n autootje vermaakt ze zich prima.

Die witte trui met ruitjespatroon is chique zeg! En het vestje dat Sophie aan heeft op de foto, <3

Pffff nog even geduld dus liti. Lastig hoor. Maar goed, ook wel fijn als je eenmaal in je nieuwe huis zit en er helemaal klaar voor bent, dat snap ik ook wel weer van je man.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 13:47

litilaura schreef:
We krijgen de sleutel uiterlijk 1 juli maar het is een Kluswoning dus zeker wel een maand of 2 voordat je er fatsoenlijk kan wonen.

Iréne slaapt overal zolang er maar boobies in de buurt zijn, dus dat betekent als we weg zijn meestal in de ringsling met een tepel in dr mond. Ze slaapt soms 3x per dag soms niet. Ik hou totaal niet van ritme en regelmaat, wij eten wanneer we honger hebben en slapen wanneer we moe zijn.

Bij een kluswoning denk ik meer aan een jaar klussen hihi.

Maar super joh, nieuwe plek is fijn en dan vliegt de tijd ook weer :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 13:56

Sophie staat er weer chique op!

Ik heb qua naar bed gaan wel een soort van ritme. Tussen 1915 en 1945 ligt meneer in bed. Soms slaapt hij met 5 min soms ligt hij nog een uur met zijn ogen open. Hij ligt dan te kletsen of te spelen. Huilt nooit.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 13:58

Schattig setje Lautje! En je babynestje is ook heel gaaf!

Kristelhans, ik vind de Vans echt fantastisch! Goed gecombineerd ook zo!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 14:00

Nymeria schreef:
Schattig setje Lautje! En je babynestje is ook heel gaaf!

Kristelhans, ik vind de Vans echt fantastisch! Goed gecombineerd ook zo!

Thanks! Ik ben er ook blij mee, ze passen echt bij heel veel kleren die ze heeft. Mijn grote bestelling die onderweg is zijn vooral zomer items maar daar passen de vans ook goed bij! Voor die paar tientjes een goede aankoop!

En een baby die nooit huilt in bed... hoe dan??

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 14:09

Kluswoning als in nieuwe keuken/vloerverwarming/vloeren/stucken/sauzen/binnenkozijnen/achterpui/zolder aftimmeren tot kamer/traprenovatie.

Dit jurkje zojuist binnen gekregen van poudre organic in de uitverkoop van regenboogschaap. (en een hydrofieldoek in dezelfde stof voor onze toekomstige baby maar dat weet manlief nog niet hihi)

Afbeelding

En een wollen pyjamabroek van joha

Afbeelding

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 14:32

Wow Kristel, wat een grote meid zo zeg! Leuk setje!
Lau ook weer mooi. Dat vestje is prachtig. <3
Haha liti alvast vooruit aan het shoppen. Dat zachtroze is wel echt heel mooi zo.
Dat is idd wel een kluswoning ja, maar dan laat je veel doen denk ik? Wij zijn nu een jaar of 2 aan het klussen. De hele benedenverdieping is gestript geweest en nu zo goed als klaar. Momenteel zijn we met de badkamer bezig en in mijn verlof ga ik de laatste slaapkamer doen. Dan is echt het hele huis gedaan. Volgend jaar staat de tuin/ stal op de planning.

Wij hebben tot een jaar niet echt een ritme gehad, totdat hij naar 1 slaapje over ging. Maar met 2 gaat dat toch wel anders zijn, die moet gewoon wat meer mee in het ritme van de oudste anders kom je zelf nergens meer. 's Avonds naar bed tussen 18:30 en 19:00 zit er wel echt al vanaf een maand of 3 in, dat gaf hij al heel snel aan.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 14:35

Hier gaan ze om 20.00 naar bed. Soms wat eerder, soms wat later.
Overdag doet mup 1 a 2 slaapjes en Gup doet soms een dutje op de bank onder het genot van een aflevering RailAway :D

Zijn momenteel druk aan het klussen aan de slaapkamer van mup :+ al sinds half december ofzo :+

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 14:53

Veel klussers! Hier ook nog, we wonen nu bijna 2 maanden in een keet, op de helft! Het is een grote bouwput maar we zitten nu wel in de opbouwende fase, woensdag komt er iemand de keuken inmeten (die ruimte is nog een bouwput maar de afmetingen zijn wel te meten). Het zinken dak wordt vandaag afgemaakt, de houten buitenkanten zijn bijna klaar alleen is de kleur te licht dus de fabrikant komt het herstellen. In ons bestaande huis is de hele indeling op de kop en momenteel wordt alle elektra aan en omgelegd, vloerverwarming enzo.. dan beton erop en door. Gisteren een prachtige eiken vloer uktgekozen en morgen op jacht voor een tegelkachel. Drrrruk!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 15:04

Lijkt mij heerlijk je huis helemaal verbouwen naar je eigen smaak!
Ons huis moeten we wel een keer wat aan doen qua keuken, vloer en badkamer. Maar ziet er allemaal nog prima uit.
Plus dat er best kans is dat we keer gaan verhuizen. Wonen nu op een locatie van mijn man zijn bedrijf. En dat is wel een oudere kas die toch een keer echt verouderd is. Dan ga je ook niet je hele binnenkant strippen.

Niwla: dat vestje is echt mijn lievelings. Krijg nu al pijn in mijn hart dat er afscheid van moet worden genomen ooit. :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 15:11

Heerlijk popje Lau, staat haar goed. En Juul is sowieso goud :D

Liti ook goed geslaagd, hier ook maximaal zin in baby’s. Ik droom er zelfs van.

Kristel, liefde voor de vans!

Cruz slaapt ‘s middags meestal een uur of 2-3. In de wagen slaapt hij niet echt, in de auto wel. Ergens rond 19.00 gaat hij naar bed, maar gisteren was t 20.30 en dat ging ook prima.

Bedankt voor de leuke reacties op zn foto’s trouwens :D Vandaag hebben we Mingo, Bobo, BonTon en Tiny.

Afbeelding
Afbeelding

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 15:15

Kristelhans wat een mooie haren heeft je dochter!

Lau dat vestje staat haar ook echt mooi.

Liti mooie kleertjes! Moet je dat jurkje nou ook strijken uit de was? Zoiets zou ik echt op afhaken terwijl ik het jurkje wel echt leuk vind.

Panty wat staat die jas mooi bij Cruz! <3 verder ook weer een leuke outfit.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 15:22

@kristalhans hij huilt gewoon bijna nooit. Jammert wel eens als hij droomt maar echt huilen niet echt ook als kleintje niet. Als hij wakker is speelt of kletst hij wat. Overdag huilt hij alleen bij echt pijn of bij boosheid.

Cruz ziet er weer top uit! Mooie jas ook!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 15:25

_Jitske_ schreef:
Kristelhans wat een mooie haren heeft je dochter!

Dank, krijgen we veeeeel opmerkingen over, geboren met een bos haar en het is zo weelderig! Ze is 2,5 maar wordt vaak ouder geschat door dat haar. En ze l*lt als een 8 jarig kind.. haha! En nu ga ik haar wekken anders wordt t vanavond niks met slapen!

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 15:34

Wat een prachtige jas pantykous <3

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 16:03

Cruzzzzz <3
Die jas is echt geweldig.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 16:22

Geweldige jas!

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 16:38

Ik strijk poudre organic juiste niet en gooi het zelfs in de droger, ik vind het altijd wel mooi als je echt ziet dat het muslin stof is. Koop het daarom bewust een maat groter. Ik strijk sws nooit

Wat is cruz toch een heerlijk kind

Waarom ik het mezelf aandoe weet ik ook niet, maar vond het nodig om vandaag de baby wol uit te gaan sorteren. Hier moet toch gewoon een baby in <3

Afbeelding

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 16:54

Mijn dochter sliep sowieso geen 3 uur achter elkaar.. :+ Ook niet met 1 slaapje. Als ik wilde dat ze in de wagen sliep gebruikte ik een dooky om de prikkels weg te nemen. Anders werd het niets.

Lief spul Liti!

Mooie haren heeft ze kristelhans!