Rebecca schreef:word voor de 8ste keer tante , zus belde net en heb geen idee wat ik daar van moet denken
![]()
![]()
Heb geacteerd dat ik het leuk voor ze vond
Zo awkward he. Ik wil nooit gefeliciteerd zeggen maar weet niet wat anders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Ik vind het zó grof, het is zó privé. Maar goed, je hebt altijd van die mensen en eerlijk gezegd vind ik het ook wel leuk om ze op hun plek te zetten en stennis te maken. Het begint al bij de vraag "en waarom ben jij nog single?"
Cayenne schreef:quickie schreef:Ik heb bij mijn zus gewoon geantwoord, wat leuk voor jullie, weet dat jullie dat erg graag wouden.
Dit antwoord ik ook altijd.
En bij het kroamschudd'n nog even een blik in de wieg werpen en zeggen dat het een lief kind is.
Hoef je ook nooit meer te komen
Qimm schreef:Ik vind het geen probleem blij te zijn voor mensen als die mensen blij zijn met hun zwangerschap.
Beetje hypocriet dat mensen niet negatief mogen doen over mijn kind-vrijheid en ik wel negatief over hun blijdschap
Magrathea schreef:Qimm schreef:Ik vind het geen probleem blij te zijn voor mensen als die mensen blij zijn met hun zwangerschap.
Beetje hypocriet dat mensen niet negatief mogen doen over mijn kind-vrijheid en ik wel negatief over hun blijdschap
Maar ik ga mensen dan ook niet elke maand bellen van "joepie ik ben wéér niet zwanger!"