Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Nou het is net fikse ruzie geworden hoor. Zij hebben hem pure bietenpulp gevoederd. Nu heeft zij nog het lef om het op mij te steken omdat ik dat voeder op stal heb staan. Ben echt helemaal over de rooie! Ze is op alles geblokt. Ze zijn hun kussens hier vergeten maar die zien zij niet meer terug! Dat het fout gaat ok! Maar neem jou verantwoordelijkheid en geef ons niet de schuld!
Marcella schreef:Tja maar aan de andere kant ga je in goed vertrouwen op vakantie, want er was iemand die voor je dieren zou zorgen. Kan er gewoon niet bij met mijn hoofd.
tamary schreef:Overleg even met je wijkagent of je niet in elk geval melding kan maken, mocht ze een inspectiedienst op je af sturen (kind of dieren), want dit kan nog heel vervelend door zieken zo.
DeMolenhoek schreef:Marcella schreef:Tja maar aan de andere kant ga je in goed vertrouwen op vakantie, want er was iemand die voor je dieren zou zorgen. Kan er gewoon niet bij met mijn hoofd.
Nu ja, ze is nu begonnen met mailen... Heel persoonlijk, dat ons dochtertje zo vaak ziek is omdat wij haar ziek maken met ons vies vettig huis etc. Wij maken haar ziek. Echt diep triest hoe ver ze gaan.
Oh ja en alles is onzin natuurlijk. Er zaten zeker geen maden etc tussen de konijnen. Pfff. Ik antwoord er zelfs niet meer op. Dat zijn zo mensen die verder en verder gaan en persoonlijker zodat ze hun fouten toch maar verbloemen.