Maar inderdaad, ik word ook regelmatig jonger geschat.. achja niet altijd leuk, maar kan er ook weinig aan doen haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Dat dus, ik word best wel jong geschat. Ik ben dus 26. Ik doe een tweede hbo-studie en heb dus altijd veel jonge mensen om me heen. Ik ben docent in opleiding (kleed ik me iets anders. Blouse, maar wel sneakers). Maar toen laatst een docent vroeg in de klas waar de docent was, ik stond er gewoon bij, vond ik dat toch niet zo tof.
lenaa_tje schreef:Flying_Angel schreef:Dat dus, ik word best wel jong geschat. Ik ben dus 26. Ik doe een tweede hbo-studie en heb dus altijd veel jonge mensen om me heen. Ik ben docent in opleiding (kleed ik me iets anders. Blouse, maar wel sneakers). Maar toen laatst een docent vroeg in de klas waar de docent was, ik stond er gewoon bij, vond ik dat toch niet zo tof.
Ik denk (afhankelijk van de samenstelling van je team + niveaus / klassen die je lesgeeft) dat er veel vrouwelijke collega s dit wel is hebben meegemaakt. Ik zelf in stages op een grote school ook wel. Heb nu collega s die het ook wel overkomt. Zeker als ze lesgeven aan a6.
Niet te moeilijk over doen, grapje over maken en weer door. Leerlingen zien je toch wel als docent!
Ik zelf heb vaak geen sneakers aan naar school. Zeker niet op spreekavonden maar als het straks weer warmer is wel hoor. Gewoon dragen waar jij je fijn in voelt.
Flying_Angel schreef:Niet stiekem in mijn profiel kijken, maar hoe oud zouden jullie mij schatten?
(Leg later wel uit waarom ik dat graag wil weten)
xU_Blinghx schreef:Frummels schreef:Bedankt!
Kiwi: het jasje heb ik al een jaar of 3 denk ik...
Halloween outfit voor vanavond![]()
[ [url=m/IR5AW3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Make-up:
[ [url=m/I2P5WQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaaf!!!
Hier vanavond ook halloween feestje:
[ [url=m/Cv2pFv.jpg]Afbeelding[/url] ]
En closeupje van me benen:
[ [url=m/qqjPuf.jpg]Afbeelding[/url] ]
En makeup:
[ [url=m/txSEO8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Frummels schreef:Bedankt!
Kiwi: het jasje heb ik al een jaar of 3 denk ik...
Halloween outfit voor vanavond![]()
[ [url=m/IR5AW3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Make-up:
[ [url=m/I2P5WQ.jpg]Afbeelding[/url] ]