Mizora schreef:Er is op een keer een mutatie geweest die zorgde dat de kip zich onderscheidde van zijn voorgangers.
Dan begrijp ik niet hoe je zo'n uitspraak kan doen. Je zou beter moeten weten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizora schreef:Zonder de mutatie was de kip nog steeds zijn voorganger. Ik zie me niet opeens een totaal andere diersoort voor me, maar op een keer is er een grens getrokken (door mensen), dit is geen voorganger meer. De mutatie die de voorgang-kip over die grens (naar huidige kip) heeft gehaald, de druppel die de emmer deed overlopen, is de mutatie geweest die de kip onderscheidde van zijn voorgangers. Is het een kunstmatig onderscheid? Absoluut, maar dat maakt niet uit. En dus was de kip er eerder dan het kippenei.
MizzMontana schreef:Het eitje is toch bevrucht? Anders kan er zeker geen kip uit komen
Mizora schreef:Zonder de mutatie was de kip nog steeds zijn voorganger. Ik zie me niet opeens een totaal andere diersoort voor me, maar op een keer is er een grens getrokken (door mensen), dit is geen voorganger meer. De mutatie die de voorgang-kip over die grens (naar huidige kip) heeft gehaald, de druppel die de emmer deed overlopen, is de mutatie geweest die de kip onderscheidde van zijn voorgangers. Is het een kunstmatig onderscheid? Absoluut, maar dat maakt niet uit. En dus was de kip er eerder dan het kippenei.
Anoniem schreef:Doe nou geen overdreven filmdan mag je nooit meer een film uitkiezen..
Captain schreef:On-topic?
Knert schreef:Captain schreef:On-topic?
Yes captain!
Hoe kan het als ik mij slecht voel dat mijn eetlust totaal naar de mallemoeren gaat. Ik zit al geruime tijd (1,5 jaar) slecht in mijn vel en weeg nu 16 kilo minder. Laatste jaar ging het gewicht minder snel naar beneden omdat mijn metabolisme naar de knoppen is. Nu zit het even extra tegen en voila nu eet ik bijna niet meer.... kak. En dan hebben we het over misselijkheid tegen braken aan of zelfs braken. Maag is goed bevonden door internist.
Je zou toch zeggen dat een lijf juist in de overlevingsmodus gaat. Wil eten...