Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 11:36

Hmm ik deed het vaak de 1e 2 dates niet... en daarna vertellen als ik dacht dat het wat werd.
Ik heb nooit te horen gekregen van doe voorzichtig etc, daar zijn mijn ouders wel heel vrij en makkelijk in.
Maar altijd rot inderdaad in zulke situaties

Nu woon ik lekker op mijzelf dus kan doen wat ik wil ;)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 11:52

mirthheee schreef:
Vertellen jullie je ouders als jullie op een date gaan? (voor de nog thuiswonende) :+ Ik heb die met de klompen niet verteld, had eigenlijk al verwacht dat het niks zou worden :+ Maaar mn date van vrijdag.. aan de ene kant wil ik niet weer met een smoes aankomen maar ik heb ook geen zin om ondervraagd te worden en de 'doe voorzichtig' preek te krijgen :') :')

Ik woon soort van op mezelf in mijn vaders huis. Hij is er alleen in de weekenden.

Ik zei wel altijd als ik afgesproken had, maar dat ging dan meer zo:

Vader: Ga je nog weg of heb je nog wat afgesproken?
Ik: Ja ik ga wat eten/drinken/noemhetop met Pietje.
Vader: Wie is pietje?
Ik: Zo'n gozer die ik eens in de kroeg heb ontmoet. Ken jij niet joh :')
Vader: oké doe voorzichtig!

En als het dan wat zou kunnen worden vertel ik pas hoe of wat. Of ik hou het kroeg verhaal voor.

Heb ooit één keer de fout gemaakt te zeggen dat ik iemand kon van de supermarkt ( hij woonde 40 minuten verderop ) en toen kreeg ik maar de vraag hoe dat dan kon en hoe zo iets ging.

en vervolgens wat hij er echt van overtuigd dat ik hem ontmoet had bij de bonen in de supermarkt bij mij om de hoek. _/-\o_

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 12:07

Ik vertel het meestal wel, maar wel alleen aan moeders. Waar ik heenga enzo, maar ze hoeft te teveel details te verwachten :+ Denkt zij alleen anders over helaas haha.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 12:35

Als moeder (van een uk van 1.5 :')) zou ik zeggen: fijn als je als ouder weet waar je kind heen is.

Kijk ik nu terug dan deed ik dat echt bij lange na niet. Zeker niet toen ik op kamers woonde.. Met gemak dat ik verdwenen had kunnen zijn zonder dat iemand ooit geweten had waar ik heen was en met wie.

Ik zou niet perse alles hoeven weten als moeder trouwens maar wel wat basis info zodat ik beetje gevoel van vertrouwen had.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 13:03

Ik vertel meestal naam, leeftijd, woonplaats en wat/waar we afspreken. En dan laat ik ooit ergens even weten dat ik nog leef :Y)

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 13:40

Ik zeg meestal dat ik wat ga drinken met vrienden. Pas na 2-3 dates als het serieus wordt dan zal ik iets meer vertellen. Ik spreek wel altijd af in een café in de stad en rijd er altijd alleen naartoe, me laten ophalen op een eerste date doe ik nooit.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 13:57

lieveli schreef:
Goof schreef:

Mmm. Dat hangt niet perse samen wat mij betreft. Ik ben 37 en heb echt geen gebrek aan levenservaring. Maar ik draag geen rugzak mee. Dingen gebeuren, verwerk ze en ga door. Ik ben daar echt heel simpel en probleemloos in hoor.

Hier hetzelfde. Geen issues, alles verwerkt.

Maar een rugzak betekent toch niet meteen dat je niks verwerkt hebt? Ik heb ook geen issues, of in ieder geval geen hele dramatische, maar ik heb wel gewoon mijn ervaringen die ik met me meedraag en die me gevormd hebben. Dat heeft iedereen toch over het algemeen wel?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 14:15

Dat denk ik ook.. Als in, ik ben mijn vader verloren en dat is iets waar ik mijn hele leven wel 'last' van heb en houd. Over het algemeen betekent dat voor mijn vriend dat hij het even moet aanhoren als ik erover wil praten maar soms ben ik ook wel echt even goed verdrietig. Dat hoort bij mij.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 15:26

Ja precies, dat is toch ook gewoon heel normaal? Kijk als iemand echt verschrikkelijk in het verleden blijft hangen en niet verder gaat met zijn/haar leven, of als het je huidige leven hevig ontwricht, dan denk ik: Ok, ik snap je. Maar kom op zeg, alsof iedereen maar altijd zonnig door het leven moet ofzo. Wat jij met je vader hebt, heb ik met mijn paard, daar heb ik regelmatig last van en dan voel ik me ook gewoon even heel ellendig of verdrietig, houdt niet in dat ik niet normaal kan functioneren.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 15:35

Maar op relatie gebied moet je vind ik wel echt over je vorige relatie heen zijn. Het is wel fijn wanneer je je vriend niet gaat vergelijken met je ex. :D Of nog gigantische vertrouwensproblemen hebt bijvoorbeeld.. Dan vind ik wel dat je beter eerst gelukkig met jezelf en je leven leert te zijn voordat je weer op zoek gaat.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 16:01

hyppolyte schreef:
lieveli schreef:

Hier hetzelfde. Geen issues, alles verwerkt.

Maar een rugzak betekent toch niet meteen dat je niks verwerkt hebt? Ik heb ook geen issues, of in ieder geval geen hele dramatische, maar ik heb wel gewoon mijn ervaringen die ik met me meedraag en die me gevormd hebben. Dat heeft iedereen toch over het algemeen wel?

Ja, maar daarom noem ik dat ook gewoon opgroeien, zelfstandig worden, levenservaring opdoen. Dat is mijns inziens geen rugzakje te noemen hoor.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 16:04

florence123 schreef:
Ik zeg meestal dat ik wat ga drinken met vrienden. Pas na 2-3 dates als het serieus wordt dan zal ik iets meer vertellen. Ik spreek wel altijd af in een café in de stad en rijd er altijd alleen naartoe, me laten ophalen op een eerste date doe ik nooit.

Dat doe ik tot nu dus ook, maar ik laat die vriend/vriendin wel weten dat ze mijn excuus zijn mocht ik niet meer appen savonds :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 16:22

Nou ja, afhankelijk van je ervaringen noem ik dat dus wel een rugzakje, het is dus maar net wat voor naam je eraan geeft. Als het iets is waar je dus in blijft hangen noem ik het ballast of bagage, hangt voor mij een meer negatieve klank aan. Maar ook al is dat zo, dat hoeft nog steeds geen reden om iemand meteen van de hand te wijzen, misschien kun je een ander wel helpen om verder te komen, kan ook mooi zijn. Ik vind dat meteen afhaken een beetje erg oppervlakkig om eerlijk te zijn.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 16:29

Een rugzakje vind ik ook heel wat anders. Bv psychische problemen omdat je eens gepest bent. Tuurlijk is dat heel naar en rot, maar je kunt ook door met leven. Door erin te blijven hangen wat tevee mensen doen, gaat het je niet verder helpen.

Ik was op m'n 12e op het randje van de dood. Ik kan het normaal vertellen en doe er niet zielig of anders over. Heb het nou eenmaal meegemaakt en ben blij hoe het is opgeknapt en hoe ik kan leven.

Was vandaag in Amsterdam bij bodyworlds. Moest aan dit topic denken bij dit bordje:
Afbeelding

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 16:58

Ik heb ook wel het een en ander meegemaakt, wat mij heeft gemaakt tot wie ik nu ben, en daar ben ik ook heel open over. Ik ben vroeger ook gepest, vanwege mijn gewicht, door jongens. Daar ben ik wel overheen, maar ik ben wel onzeker over mijn uiterlijk (iedereen wel een beetje denk ik), en ben dan bang dat ik tegenval op date. Mijn date van zaterdag zei dat hij vond dat ik er goed uit zag, en dat ik niks had om me onzeker over te voelen. Dat is dan toch wel heel fijn om te horen, en geeft ook weer vertrouwen. Heb ook gezegd dat ik er soms wel een beetje onzeker over ben en die onzekerheid heeft hij wel weggenomen op dat moment. Dat zorgt ook dat ik hem meer kan vertrouwen nav mijn pestverleden.

Ohja, zaterdag zie ik hem weer :)

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 17:19

Jeuhhhh!
Ik heb zaterdagmiddag een lunchdate :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 17:22

jooproo schreef:
Jeuhhhh!

Oeeh leuk! Kwam het vanuit jou of haar?

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 17:25

Yvankaxx schreef:
jooproo schreef:
Jeuhhhh!

Oeeh leuk! Kwam het vanuit jou of haar?

Ze gaf een voorzet die ik inkopte in de vorm van een date :).
Ben benieuwd want het app-contact blijft leuk :). Ik ga er niet teveel verwachting van hebben, ik wil niks overhaasten en weet niet of zij er nu wel voor openstaat ;)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 17:34

Dat zij de voorzet geeft is in ieder geval al mooi! En anders heb je iig een gezellige middag gehad :=

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 17:49

Daarom! Een gezellig middag is de minimum verwachting

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 17:52

Leuk Jooproo!

Hier gaat het ook nog allemaal goed tussen vriend en mij :o

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:58

Super jooproo! En gelukkig blijft ze nu ook leuk op de app, kan me voorstellen dat je best onzeker wordt van stilte/kortaf!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:15

Top jooproo!!

Ik heb me over laten houden om een keer met hem te skieën ohoh.. Kan ik helemaal niet. Maar hij zou het me wel leren.

Eerst de date zondag maar ff overleven haha

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:32

Whoehoe Jooproo, beter!!

Rugzakje, levenservaring... tja, wie niet. Het is ook maar net wat er is gebeurd en hoe je er zelf mee om gaat. Ik heb ook zo wel m'n dingetjes, maar geloof dat ik alsnog wel een redelijk prettig persoon ben om mee om te gaan :') Enige is een enorme mate van zelfstandigheid doordat ik al een flinke tijd vrijgezel ben. Maar daar heeft T. tot nu toe nog geen problemen mee :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 21:14

Leuk jooproo! Klinkt iig positief dat zij de voorzet gaf!

Mijn vriend gaf in de kerstvakantie een voorzet en ik zei gewoon: nee hoeft niet :') En toen dacht ie dat ik helemaal geen interesse had.. najah hij heeft wat moeite voor me gedaan dus..

Dat onzekere is ook heel herkenbaar. Ik ben vroeger ook gepest, vooral omdat ze de pik op een vriendin van mij hadden. Tja dan nemen ze je automatisch mee. Kan me ook altijd onwijs druk maken over wat mensen van me vinden. Maar moet zeggen dat m'n zelfvertrouwen wel onwijs gegroeid is sinds ik m'n vriend heb ontmoet. Gelukkig maar, want iedereen is mooi zoals diegene is. Maar jezelf accepteren is toch soms moeilijk. Werd nu ondertussen toch wel tijd qua leeftijd.

Berdien, niks mis met zelfstandig zijn toch?