Ik heb nooit te horen gekregen van doe voorzichtig etc, daar zijn mijn ouders wel heel vrij en makkelijk in.
Maar altijd rot inderdaad in zulke situaties
Nu woon ik lekker op mijzelf dus kan doen wat ik wil

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirthheee schreef:Vertellen jullie je ouders als jullie op een date gaan? (voor de nog thuiswonende)Ik heb die met de klompen niet verteld, had eigenlijk al verwacht dat het niks zou worden
Maaar mn date van vrijdag.. aan de ene kant wil ik niet weer met een smoes aankomen maar ik heb ook geen zin om ondervraagd te worden en de 'doe voorzichtig' preek te krijgen
![]()
lieveli schreef:Goof schreef:
Mmm. Dat hangt niet perse samen wat mij betreft. Ik ben 37 en heb echt geen gebrek aan levenservaring. Maar ik draag geen rugzak mee. Dingen gebeuren, verwerk ze en ga door. Ik ben daar echt heel simpel en probleemloos in hoor.
Hier hetzelfde. Geen issues, alles verwerkt.
hyppolyte schreef:lieveli schreef:
Hier hetzelfde. Geen issues, alles verwerkt.
Maar een rugzak betekent toch niet meteen dat je niks verwerkt hebt? Ik heb ook geen issues, of in ieder geval geen hele dramatische, maar ik heb wel gewoon mijn ervaringen die ik met me meedraag en die me gevormd hebben. Dat heeft iedereen toch over het algemeen wel?
florence123 schreef:Ik zeg meestal dat ik wat ga drinken met vrienden. Pas na 2-3 dates als het serieus wordt dan zal ik iets meer vertellen. Ik spreek wel altijd af in een café in de stad en rijd er altijd alleen naartoe, me laten ophalen op een eerste date doe ik nooit.
Yvankaxx schreef:jooproo schreef:Jeuhhhh!
Ik heb zaterdagmiddag een lunchdate
Oeeh leuk! Kwam het vanuit jou of haar?