inmiddels ligt er best meer al sneeuwt nog stevig door hier
Anoniem
Geplaatst: 08-12-17 21:34
Die onweersknal van vanochtend heeft ervoor gezorgd dat de "kerstboom" van IJsselstein donker blijft En gezien het feit dat de ijsberen over mijn rug "lopen" komt er nog meer sneeuw.
in deventer echt drama! niet gestrooid en dikke sneeuwstorm. was aan het werk als scooterbezorger, ben nog nooit zo bang geweest. gelukkig mocht ik de scooter laten staan en heeft de baas mij opgehaald. maar jemig echt slecht van de gemeente! dikke glijpartijën en ongelukken
Hier nu cm of 4 inmiddels en sneeuwt gestaag door. Heb honden in twee partijen uitgelaten. Die van mij lopen wat rapper dan de hond des huizes hier. Gelukkig winter anti sliplaarzen in de bus en auto staan altijd, ben ergens anders als ik verwacht had te zijn nu, maar scheelt me morgen hierheen rijden.
Ladygiroc
Geplaatst: 08-12-17 21:53
Marcella schreef:
Een natte sop zooi dat gaat hier dus een ijsbaan worden.
Voor jou aan de overkant van het water is er weinig aan de hand nog.
Berdien
Geplaatst: 08-12-17 21:53
Hier droog En dat mag nog best even zo blijven. Zag laatst op het nieuws dat november over het geheel genomen droger dan gemiddeld was. Nou. Niet hier hoor. Het is hier nog niet vaak zó nat geweest. Dus die sneeuwrommel hoeven we ook niet
Marcella
Geplaatst: 08-12-17 22:03
Ladygiroc schreef:
Marcella schreef:
Een natte sop zooi dat gaat hier dus een ijsbaan worden.
Voor jou aan de overkant van het water is er weinig aan de hand nog.
Autodaken zien er al wit uit dus gaat een kwestie van tijd worden betreffende bevriezen.
Maar voor mij maak het inderdaad weinig uit aangezien ik toch niet meer de deur uit gaat.
Hier geen sneeuw en mooi droog. Houden zo hoop ik.
Iris92
Geplaatst: 09-12-17 00:27
Mijn man is sneeuwschuiven. Maar waar in Nederland mag Joost weten.. heb hem niet gesproken nadat hij vertrok om te gaan werken. Was rond 20.00. Ik weet dat hij eerst naar de zaak moest en dan richting Apeldoorn. Zal t wel horen als hij ergens thuis komt Vanacht. Die thundersnow lijkt mij wel gaaf... hij zal vast om mij denken want hij weet dat ik dat leuk vind. Hier in Sleeuwijk blijft t niet liggen en is het inmiddels gestopt met sneeuwen.
Edit: ik kijk uit t raam en het sneeuwt weer best hard
Mariska_28
Geplaatst: 09-12-17 09:12
Hier in Ees, Drenthe ligt echt bijna niets, zo'n licht wit schemerend laagje
Texel ligt niks. Heeft hier alleen heel hard geregend en wat natte sneeuw. Hoorde net wel Jan Visser op de radio en hij zei dat we morgen ook hier sneeuw krijgen, hoop niet teveel.