Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirja schreef:Dott, Hopelijk verloopt het niet hetzelfde als bij mij![]()
Ik kreeg gisteren een berichtje met een foto van de doos en het label, ze is speciaal teruggekomen om het pakket te verzenden.....![]()
Hoop dat het er nog voor het weekend is.
GamblersCup schreef:Vandaag ook een fijne: paar dagen geleden op mp 4 hindernisstaanders gezien voor een héle fijne prijs, in een plaats onder de rook van Utrecht. Ik had een bericht gestuurd of ze er nog zijn (gebruikte, goedkope staanders zijn altijd super snel weg) en zo ja, of ik ze zondagavond dan op kon halen. Want het is vandaag moederdag, ben dus naar Nederland gereden vandaag, vlak langs de plaats waar de staanders te koop stonden. Maar had niks meer gehoord en vanmorgen was de advertentie weg. Verkocht, dacht ik dus.
Krijg ik ineens een bericht of ik nog interesse had en ze die avond nog op wilde halen? Ze had de advertentie verwijderd, maar de staanders waren er nog wel. Bleek dat (weer eens) de berichten op mp niet doorkwamen. Afijn, ze kwam zelfs naar een parkeerplaats naast de snelweg zodat ik niet de stad door hoefde! In totaal 10 minuten omgereden en 4 staanders met lepels voor 30 eurootjes rijker
Anoniem schreef:tja.. Op zondag werken de banken sowieso niet. Het moet custom gemaakt worden; dat zou ik ook niet doen voordat het op de rekening staat (begin je ergens aan en wordt het niet betaald ofzo, die grappenmakers heb je altijd) en nu heb je het morgen nodig.. Niet zo handig als je iets uit NL besteld..
Anoniem schreef:tja.. Op zondag werken de banken sowieso niet. Het moet custom gemaakt worden; dat zou ik ook niet doen voordat het op de rekening staat (begin je ergens aan en wordt het niet betaald ofzo, die grappenmakers heb je altijd) en nu heb je het morgen nodig.. Niet zo handig als je iets uit NL besteld..