Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LinsxDot

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 09:51

Ik had het met een kastje voor badkamer. Meneer reageerde heel langzaam en had wisselende diensten opzich snap ik dat.. maar had inmiddels al wat anders gevonden.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 13:39

Kirja schreef:
Dott, Hopelijk verloopt het niet hetzelfde als bij mij :')

Ik kreeg gisteren een berichtje met een foto van de doos en het label, ze is speciaal teruggekomen om het pakket te verzenden..... ;)
Hoop dat het er nog voor het weekend is.

Kreeg vandaag toch nog bericht. Zij zit in amerika en had de hele dag gereisd. Haar moeder doet het op de post en stuurt dan de code. Ben benieuwd. Vooralsnog blijf ik hoop houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 13:56

Ik had m'n oog laten vallen op een frontriem, al drie berichtjes gestuurd maar 0,0 reactie...
Zeer ergerlijk.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 19:28

Dott schreef:
Nou 1 vd rijbroeken geeft helemaal geen sjoegem meer. Maar heb al wel geld over gemaakt. Zucht. Nou gaat t niet om een enorm bedrag, maar ik wil die rijbroek wel graag :')

Nou..een rijbroek die sjoegem.geeft wil ik ook wel..da's gezellig onderweg :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 21:49

Hahahaha inderdaad xD

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:36

Nou ik ben wel blij dat rijbroeken niets zegen, het is niet leuk om te horen: 'Help ik word te klein, help, ik pas niet meer, help de wasmachine staat te heet, ik krimp, maar jij niet" etc etc etc... :D

Nu weer on-topic :D fijn dat je toch nog bericht kreeg ;) Nu hopen dat de rijbroek er snel is.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:39

Heeft er iemand hier ervaring met bezorgingen door UPS? Ik verwacht een pakketje en er staat bij de bezorginformatie "Voor het eind van de dag". Ik heb als bezorgadres mijn werk op gegeven omdat ik daar tot ten minste 17.30 zou zijn, maar het pakketje is er nog niet en ik wilde eigenlijk wel naar huis.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 15:11

Vanuit mijn oom komen daar wel eens pakketjes mee. Is het inmiddels aangekomen?

Ik heb net een rol zeil erop gezet ben benieuwd of dat loopt het eerste bod had ik al na een minuut 5,00

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 15:20

Nee, is gisteren niet meer gelukt. De bezorger kon het adres niet vinden, was de melding die ik om 19.15 uiteindelijk te zien kreeg op hun site. Nu komen ze maandag, maar dat is voor mij heel onhandig omdat bij UPS 'voor het eind van de dag' tot 19.00 betekent, met uitloop als ze het druk hebben, en ik om 18.30 in plaats van op kantoor in Amsterdam op kantoor in Utrecht moet gaan zijn. Dan maar kijken of ik het alsnog bij een pakketpost kan laten bezorgen dan maar vrees ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 17:51

Kapaza is hier overgegaan op tweedehands.be. was ik niet echt blij mee, maar goed.
Ik heb een mini en een tinker die beide dikke manen hebben en de stroomdraad ofwel niet voelen, ofwel negeren. Netstroom kan niet, moet het redden met een batterij.

Tinkermans is nu op korte tijd 2x gaan buurten. Hij duwt de draden vanaf halfweg omhoog met de manen en stapt dan over de onderste heen.
Gekeken naar schapengaas als extra. Ik ken de gevaren, maar het is voldoende als hij gewoon met zijn hoofd de extra afrastering voelt. Nieuw kost dat aardig wat, makkelijk 50€/rol.

Tweedehands kan ik nu 10 rollen in uitstekende staat ophalen voorganisatie 15/rol :D
Gisteren gemaild of ze er nog waren en wanneer het kon. Gelijk mailtje deze ochtend dat dat in de loop van de week mocht, maar best even bellen welke dag best uitkwam.
Hele toffe kerel aan de lijn en mag ze morgen al ophalen *\o/*

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 18:00

ik ben ook niet zo blij met de verdwijning van kapaza -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 18:03

We zullen het er toch mee moeten doen vrees ik. Vooral lastig zoeken met die afstand vanaf een postcode. Helft van de tijd klopt het totaal niet en krijg je eerst advertenties van profs van de andere kant van het land.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 09:04

Gister weer wat meegemaakt...

Wegens verhuizing bank 1,5 maand geleden al verkocht met aanbetaling. Echtgenoot van mevrouw is toen geweest en heeft alles gezien incl. dat we katten hadden en dat er scheurtjes in zitten.

Wordt de bank gister opgehaald door haar zoon.. Begint over de scheurtjes. Ik uitgelegd. Geloofde mij volgens mij niet want ging gauw in eigen taal zijn moeder bellen. Prima, doe het eerlijk.

Na ophalen wordt ik door dochter van moeder gebeld (ja ken ondertussen bijna de hele familie haha). Bank was niet wat haar moeder had verwacht en wil de bank terugbrengen.
Zaten kattenharen op en krassen/scheurtjes.

Uitgelegd dat ik het heel vervelend vind, maar dat ik geen winkel ben. Dat haar moeder dan beter zelf had kunnen langskomen van te voren. Alles was bekend.

Toen werden ze fel.. En ik nog feller :') . Heb ze fijne dag gewenst en opgehangen. Na steeds gestalkt te worden, toch maar geblokkeerd haha.

Rare mensen..

En daarnaast een goeie daad verricht. Koper van onze koelkast dacht dat we een hoger bedrag hadden afgesproken, dus wilde teveel betalen. Gelijk even rechtgezet. Was heel blij met me haha.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 12:15

Oh ja. Zoiets hebben wij gehad met een vaatwasser paar jaar geleden. Was een inbouw, werkte prima maar paste uiteindelijk niet in onze kastjes. Oke. Weer op marktplaats. Komt idd een half gezin dat ding ophalen. Achterin de auto. Rijden als idioten weg. Bellen 3 dagen later dat dat ding het niet doet. Ze kwamen hem terugbrengen. Wij ook voet bij stuk gehouden weten wij veel wat ze ermee gedaan hebben. Maar toen begonnen ze ook dat ze wel wisten waar we woonden ed. Allemaal dreigementen elke dag meerdere keren bellen en smsen. Wel 20 verschillende nummers. Tot we uiteindelijk zeiden dat ze dat kloteding dan maar terug moesten brengen (tja een mes tussen je ribben vanwege een vaatwasser is ook zo wat). Maar hebben ze nooit gezien.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 15:17

Net weer 2 hele fijne ervaringen. :)
Had 2 advertenties op de weggeefhoek geplaatst, 1 met 2 kleine zwarte ladekasten waarvan 2 lades wat verzakt zijn (netjes vermeld) en 1 met 1 grotere witte ladekast.
Binnen een uur na het plaatsen zijn alle 3 de kasten al opgehaald én is ladekast nummer 4 (nog niet geadverteerd) al gereserveerd door degenen die de witte kast kwamen ophalen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 16:50

Ik ben het draad gaan ophalen. Hele vriendelijke man, zoontje van 6 wou ook helpen laden :)) het heeft me 2u rijden gekost, 150€ + benzine maar ik heb wel 500m echt keurig net schapengaas van 1m hoogte!
Fiks koopje, hetzelfde type draad nieuw had me makkelijk zat €600-700 kunnen kosten.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 00:54

Vandaag ook een fijne: paar dagen geleden op mp 4 hindernisstaanders gezien voor een héle fijne prijs, in een plaats onder de rook van Utrecht. Ik had een bericht gestuurd of ze er nog zijn (gebruikte, goedkope staanders zijn altijd super snel weg) en zo ja, of ik ze zondagavond dan op kon halen. Want het is vandaag moederdag, ben dus naar Nederland gereden vandaag, vlak langs de plaats waar de staanders te koop stonden. Maar had niks meer gehoord en vanmorgen was de advertentie weg. Verkocht, dacht ik dus.
Krijg ik ineens een bericht of ik nog interesse had en ze die avond nog op wilde halen? Ze had de advertentie verwijderd, maar de staanders waren er nog wel. Bleek dat (weer eens) de berichten op mp niet doorkwamen. Afijn, ze kwam zelfs naar een parkeerplaats naast de snelweg zodat ik niet de stad door hoefde! In totaal 10 minuten omgereden en 4 staanders met lepels voor 30 eurootjes rijker :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 07:50

GamblersCup schreef:
Vandaag ook een fijne: paar dagen geleden op mp 4 hindernisstaanders gezien voor een héle fijne prijs, in een plaats onder de rook van Utrecht. Ik had een bericht gestuurd of ze er nog zijn (gebruikte, goedkope staanders zijn altijd super snel weg) en zo ja, of ik ze zondagavond dan op kon halen. Want het is vandaag moederdag, ben dus naar Nederland gereden vandaag, vlak langs de plaats waar de staanders te koop stonden. Maar had niks meer gehoord en vanmorgen was de advertentie weg. Verkocht, dacht ik dus.
Krijg ik ineens een bericht of ik nog interesse had en ze die avond nog op wilde halen? Ze had de advertentie verwijderd, maar de staanders waren er nog wel. Bleek dat (weer eens) de berichten op mp niet doorkwamen. Afijn, ze kwam zelfs naar een parkeerplaats naast de snelweg zodat ik niet de stad door hoefde! In totaal 10 minuten omgereden en 4 staanders met lepels voor 30 eurootjes rijker :D

Ah wat lief zeg!
Die berichtenservice van MP is best goed bedacht maar dan moet het wel wachten. Ik wil niet weten hoeveel mensen een koop of verkoop zijn misgelopen doordat berichten niet zijn aangekomen.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 14:21

wanneer worden jullie argwanend? ik heb iets via boktmarkt gekocht dat de persoon voor mij maakte (custom). ik heb 2 stuks gekocht en heb het geld zondag 7 mei overgemaakt (vanuit belgië naar nederland). woensdag heb ik een pb gestuurd of het geld binnen was dat was nog niet het geval. nu heb ik gisteren weer een pb gedaan of het intussen wel binnen is, de pb is gelezen maar niet beantwoord. ik snap dat het even kan duren voordat het geld er is, maar meestal is het van belgië naar nederland er met 2 a 3 werkdagen echt wel.
nu heb ik eigenlijk morgen de artikelen nodig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 14:35

tja.. Op zondag werken de banken sowieso niet. Het moet custom gemaakt worden; dat zou ik ook niet doen voordat het op de rekening staat (begin je ergens aan en wordt het niet betaald ofzo, die grappenmakers heb je altijd) en nu heb je het morgen nodig.. Niet zo handig als je iets uit NL besteld..

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 14:39

Anoniem schreef:
tja.. Op zondag werken de banken sowieso niet. Het moet custom gemaakt worden; dat zou ik ook niet doen voordat het op de rekening staat (begin je ergens aan en wordt het niet betaald ofzo, die grappenmakers heb je altijd) en nu heb je het morgen nodig.. Niet zo handig als je iets uit NL besteld..

het gaat vooral om het niet antwoorden. het niet op tijd zijn is geen ramp, maar er zijn dus al 5 werkdagen over gegaan.
ik vraag me gewoon af of jullie je al zorgen zouden maken met dus geen contact meer via woensdag en berichtje wel gelezen

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 14:42

Anoniem schreef:

Morgen nodig dat zou betekenen dat ze ongeveer nog 1 hooguit 2 dagen zou hebben om iets custom te maken voordat het op de post moet? Nou heb ik geen idee wat het is en of het veel tijd kost maar das niet erg realistisch nee..

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 17:14

Ik had een paar zomerjurkjes op Marktplaats gezet. Kreeg ik een reactie van een man die zich graag verkleedt als vrouw en die dus wel interesse had in de jurkjes. Nou, prima. Maakt mij het uit aan wie ik het verkoop. Echter twijfelde hij of de jurkjes hem wel zouden passen, dus hij vroeg of hij mijn nummer mocht, zodat hij een foto van zichzelf kon sturen zodat ik kon beoordelen of ze zouden passen. Nee, sorry. Maat staat erbij en wil de omvang best opmeten in cm, maar mijn nummer krijg je niet en je foto hoef ik al helemaal niet. Toen hij bleef aandringen heb ik hem maar geblokkeerd :7

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 17:44

Okeeee rare kerel joh... Kan me wel iets voorstellen bij zijn foto.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 19:22

Hahaha hoeveel dames zullen daar WEL intrappen :+