Ik hoop dat ze aangevuld hebben. Laatste keer hadden ze nog maar 3 jars staan en een Pasen illuma lid. Buiten de reguliere om dan.
Uit de usa hebben ze vaak alleen wat ze zelf meenemen dus op = opMaar ik wil wel een paar reguliere geuren als back up
Ik ben gewoon zenuwachtig Snel naar m'n moeders' bday en dan scheur ik door. Je kan me herkennen aan mijn Star Wars T-shirt
Ik laat me gewoon verrassen wat ze hebben, maar ga voornamelijk voor de gezelligheid.Was vorige keer ook echt heel leuk!Je kan mij herkennen... aan... euh...
DnT schreef:Ik laat me gewoon verrassen wat ze hebben, maar ga voornamelijk voor de gezelligheid.Was vorige keer ook echt heel leuk!Je kan mij herkennen... aan... euh...Mooie lippenstift!Ik heb mezelf in comfortabele kleding gehesen en bedacht me in de auto pas dat ik een verjaardag heb en die ladies night.
Oeh gaaf!Ik heb me nog niet opgemaakt, want ik had te weinig tijd vanmorgen Maar ik heb mn make up tas bij hoor!Hahahha lekker boeiend, kan je makkelijk graaien ook
Een kaarsenkneus met een Star Wars T-shirt Hier staat Line Dried Cotton aan, wat een lekker geurtje zeg!
Veel plezier dames vanavond.Ik heb van MC calls de sunset suède op de brander gelegd. Droog vind ik hem niet zo aantrekkelijk maar lisitano had die erbij gedaan omdat zij die lekker vind dus wie weet verrast hij me wel op de brander
Skessa_ schreef:3 jars, 9 tarts en 2 illumalids. Maar daar is er 1 van voor m'n zusje Maar vast minder als jou Ja maaaaaar welke geuren?Heel raar maar op een of andere manier dacht ik dat jij hoogblond was
Het pastte nog precies!Heb Sandalwood Vanilla, blue summer sky, vanilla, raspberry sorbet, soft blanket en Tahitian tiara flower gekocht