Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 22:26

Lengte vragen deed ik zsm.
Ik ben 1.81m en heb het liefst toch iemand die op z'n minst even groot is. Mijn huidige vriend is iets groter <3 (en hij valt ook nog eens op lange vrouwen).

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 22:33

Mijn boy is 1.90-ish. Super chill want ik ben zelf 1.78 :+

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 22:41

Ik heb braaf een niet-zo'n-lange-vent genomen, die bewaar ik voor jullie! Ik ben zelf 1.65 en hij zal maximaal 1.80 zijn.

Wat een verschrikkelijk verhaal trouwens _O- Het zal je maar gebeuren. Zo kinderachtig....
Laatst bijgewerkt door xSannee op 05-04-16 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 22:41

Ik zeg altijd; je bent toch geen 2 meter he!
Ben zelf 1,64 en daten met iemand van 1,97 is niet aan te raden, zelfs met hakken niet :')

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 22:43

Skittle man is 1,85 en ik 1.60 dat vind ik meer dan genoeg verschil :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 22:47

LoesvL schreef:
Ik zeg altijd; je bent toch geen 2 meter he!
Ben zelf 1,64 en daten met iemand van 1,97 is niet aan te raden, zelfs met hakken niet :')

Geen probleem hoor!
Mag die mij optillen om mij te zoenen :+

Dat zei ik dan wel meteen. Ohh ben je zo lang?? Meteen bij de eerste begroeting op je knieën gaan voor mij is ook zo wat... dan moet je mij maar gewoon optillen om mij 3 zoenen te geven!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 22:48

In de app heb ik mijn 400 woorden tinder Date fail gezet.
En mijn andee Date fail is te lang/erg maar staat er ook :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 22:52

Ik ben met een week alweer 2 maandjes samen met m'n vriend, het gaat allemaal snel :+ Afgelopen weekend heerlijk samen naar Hasselt geweest en we hebben Pasen bij zijn ouders gevierd. Het gaat allemaal zo goed dat ik er een beetje bang van word :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 22:54

Whoop ik hoef nog niet de Tindermarkt weer op. Goed, pittig en heel open gesprek gehad. Ik huilde, hij bijna := Ik ben vooral bang hem te kwetsen, dat heb ik vaker gedaan en ik ben er goed in :o En dat verdient hij gewoon niet. Maar opgeven voelde toch ook wel als te makkelijk. Dus we proberen het nog even. Voordeel van dit soort gesprekken is wel... goedmaakgymmen! <<) _O-

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 23:00

Hahaha berdien, elk nadeel heeft zojn voordeel zeggen we dan maar. Wel fijn dat jullie een eerlijk en open gesprek hebben gehad. Is op zijn tijd ook wel nodig!

Ik ben zooooo benieuwd naar de date van Nancy....

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 23:02

Dus het gaat de goede kant op, Berdien?

Ik en m'n Tinderman zijn deze week ook 2 maanden samen. Vandaag heb ik hem voorgesteld aan m'n gezin (ouders+broer). Zodra het onderwerp voetbal ter sprake kwam, was het ijs gebroken :P.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 23:08

Nou ja, we zijn er nog niet helemaal. Maar we hebben wel veel dingen uit kunnen spreken. En dat is best heel wat waard :j

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 23:09

allemaaal glitters zoo leuk <3

ik en Tindermilitair inmiddels bijna 4 maandjes samen
hier is ie al goed bekend en ingeburgerd in het gezin en vrienden
ik die kant op stel ik graag nog uit :o

volgende week een toetsweek en afgelopen week ook druk gehad dus zie hem 3 weken niet dat is dan weer minder
maargoed daarna een fijn nachtje hotel ergens

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 23:37

Leuk allemaal! :D

Ik heb het plan voor de bios date weg gewimpeld onder het mom van awkward silence in de bios.. gaan nu iets anders doen alleen weten we nog niet wat haha :)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 01:19

O o ooooh deze pagina is weer fijn positief!!! Leuk zeg allemaal!
En Berdien, fijn dat jullie t er zo over hebben kunnen hebben.
Mijn Tindedate van gisteren is maar een halve cm groter dan ik 8-) vind dat zelf echt geen probleem hoor. Ik draag toch nooit hakken.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 06:30

T was weer leuk gister!!
Veel gepraat... En niet gepraat <<)
We gingen in een natuurgebied zitten, boven op een berg. Nog even heerlijk van t zonnetje genoten.

Hij had weer nachtdienst, dus we ging al op tijd ook weer terug.
Het was anders als de eerste keer, deze keer was meer relaxed en we waren allebei lekker onszelf.
En hij spoort echt niet _O- maar heuj, ik ook niet echt dus ja.

T lijkt nu wat meer vorm te krijgen, maar zeker weten doe ik het nog niet.
Als het aan mij ligt wel.. Maar durf/wil t m nog niet vragen, beetje vroeg nog?

Nu zie ik m pas volgende week vrijdag weer waarschijnlijk :oo
Deze week vol met nachtdiensten nog, dan weekend (hij terug naar Friesland) en dan iets met avonddiensten ofzo, dus ook weinig tijd.

Maar AAHHH :):)

Oeh, de lengte vraag.. Ik stel/krijg m ook heel vaak.
Ik had vorige week een date met iemand die even groot was als ik, was m toch niet :n
Vliegbasis man is over de 2 meter <3
Ik ben 1.70 m trouwens..

Leuk al die ontmoetingen met ouders, als dat gebeurd is voelt het voor mij nog wat meer serieus.
Wie weet zit het er ooit in..... :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 07:55

Ahh super zeg nancy!! :D

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 07:58

Wil m eigenlijk vragen hoe serieus dit nu voor hem is.
Is dat niet te snel om te vragen..?? Wil m niet wegjagen ofzo :')

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 08:20

Leuk Nancy! Was dit de tweede date?

Vandaag zegt Facebook dat ik n jaar bevriend ben met mn toenmalige tinder vriend, pfoe dat was pas een glitter tijd, konden we maar een jaar terug <3 <3 :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 08:50

Ik zou dat zelf niet doen nancy. Kans dat die het daar benauwd van krijgt is aanwezig haha. Kan beter persoonlijk.

Ah loes reality check!!
Bij mij is t gisterenavond en vandaag ook even geen glitters.. Maar komt goed :x

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:05

tijdje niet zo actief geweest met tinder, nu de leeftijd war naar boven bij gesteld en nu wel wat serieuze gesprekken sinds zondag :)

zijn er meer die de leeftijd hebben tot 42 jaar of zijn jullie allemaal jonger?

@Nancy, ik zou ook zeker niet na twee afspraakjes al vragen wat het is, laat het op zn beloop naar mijn idee wil je veel te graag en dat kan behoorlijk afschrikken :)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:47

Hey wat leuk we gaan weer de positieve kant op!!

Klinkt goed Nancy! De hoeveelste date was het? Zou nog even wachten hoor met die vraag stellen..als hij net zo enthousiast is over gisteren als jij komt het vanzelf goed.

Mijn aankomende date is ook net zo lang als ik..ik weet nog niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, ligt ook helemaal aan iemand z'n postuur. Maar vindt niet fair om het niet te proberen aangezien hij verder heel leuk lijkt. Iig niet op hakken naar die date.

Ik heb de leeftijd tot 35 staan Alja, veel aanbod maar weinig normale serieuze types, ze willen of alleen gymen of zeggen gewoon niks.

Gister ineens 8 nieuwe matches erbij, benieuwd of daar een leuk type tussen zit.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 11:57

Ik heb nog niks van mn tinderguy gehoord maar ben wel aan het appen met een andere. Alleen vind ik dat hij wat ver weg woont aangezien ik nogal thuis gebonden ben ivm mijn beestjes. Maar goed hij ziet dat niet zo volgens mij want dat had ik al bijna meteen aangegeven. Hij is wel stuk jonger maar goed daar heb ik geen probleem mee en op de foto is hij echt een knappie en mijn type. We proberen nu af te spreken maar dan kan hij niet en dan ik niet hahaha. Wordt waarschijnlijk volgende week woensdag.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 11:59

Wat vind jij ver weg?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:10

Hm het is nog verder dan ik dacht. Het is 70 km = 58 minuten rijden. Ik verzorg namelijk 2x per dag zelf mijn pony als mijn ouders in het buitenland zitten (en dat is minimaal een half jaar per jaar) en heb 5 katten en met enige regelmaat een nestje kittens. Dan kan ik niet zomaar op vrijdagmiddag mijn spullen pakken en op zondag terugkomen of gewoon sowieso 2 dagen weg. Ik vind zelf een halfuur al ver genoeg.....dan kan je nog 'even' op en neer.

Ik heb een relatie gehad op 125 km en dat werkte niet. Hij vond dat hij op zaterdag zijn tractor sleutelen niet kon skippen en wilde ook niet verhuizen. Dan had hij in het seizoen ook nog trekkertrek op zaterdag of zondag. Ik reed dan op vrijdagmiddag na mijn werk naar zeeland en op zaterdagochtend terug....van de zotten dat ga je niet volhouden en hij dan op zaterdagavond naar mij. Dan vind ik ook dat je geen vrijheid meer heb in de weekenden om ooit je eigen ding te doen....dan kan je in het weekend nooit meer met een vriendin iets gaan doen of met de paarden op stap of buitenrijden want dan zit hij maar alleen in je huis of je ziet elkaar 2 weken niet.... Als je dan allebei zo gebonden bent....en mijn beesten moeten toch echt verzorgd worden en ik ga voor een prille relatie niet alles aan de kant schuiven (verkopen)....ik schuif al vaak teveel dat ik ze 'verwaarloos'.

Edit: ik ben ook gehecht aan mijn omgeving en wil dan ook niet veel verder weg wonen. (nieuwe baan, geen vrienden of familie in je omgeving, pony in pension (duur) )