Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gloa schreef:We hebben voor die meneer op de terugweg een extra stopje gemaakt en 7 hele blije reizigers nog opgepikt die de laatste trein hadden gemist.
Gloa schreef:En helaas maken de borden er ook vaak een potje van. Vooral bij werkzaamheden is het allemaal heel onduidelijk dat zelfs het psrsoneel erbij staat en zich afvraagt wat ze nu willen met die trein
Inoterry schreef:Omdat ik mezelf zo anoniem mogelijk wil houden tegenover droeftoeters die het nodig vinden om me uit te schelden, beweren klachten tegen me in te gaan dienen terwijl ze zelf helemaal fout zitten of me met de dood bedreigen.
Inoterry schreef:Omdat ik mezelf zo anoniem mogelijk wil houden tegenover droeftoeters die het nodig vinden om me uit te schelden, beweren klachten tegen me in te gaan dienen terwijl ze zelf helemaal fout zitten of me met de dood bedreigen.
TerraHowrse schreef:puppy1128 schreef:Ga weg mens of stap in de trein ofzo i.p.v het spoor te volgen.
Alsof mensen voor de lol op het spoor gaan staansnap dat je vertraging heel vervelend is maar een beetje inlevingsvermogen mag ook wel hoor..