Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:21

Dan kunnen ze t op z'n minst even vragen. Is wel zo netjes.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:22

friendly schreef:
Dan kunnen ze t op z'n minst even vragen. Is wel zo netjes.

Dat ben ik met je eens.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:28

Nou het is opgelost :o bleek dat ze alleen de mensen die er gister bijstonden toen het idee opkwam in de groep waren gedaan. En toen werd er dus nogal gezeurd omdat de ene wel wilde en de ander niet, bladiebla :') dus waren ze mij idd een beetje vergeten. Het valt dus mee gelukkig :D

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:45

oke mega confession van mij voel me er vet schuldig over kan er met niemand in mijn omgeving over praten...

Ik heb seks gehad met een bekende van mij (die 10 jaar ouder is) waar ik soort van een crush op heb en hij heeft al 1,5 jaar een vriendin en het ergste is dat ik het zo weer zal doen maar ik wil een gezonde relatie :( en hij zal het ook zo weer doen aangezien die dat nog vroeg... zijn vriendin weet van niks.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:58

Ik overweeg mijn verwarming uit te laten, zodat mijn schoonmoeder eerder naar huis gaat :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:10

vuurneon schreef:
Ik overweeg mijn verwarming uit te laten, zodat mijn schoonmoeder eerder naar huis gaat :')

:brr: _O-

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:12

Ik ga niet mee met het bedrijfsuitje omdat ze alles geheim houden. Gezien mijn eetprobleem wil ik weten waar we uit eten gaan. Nu had ik al niet zo veel zin, maar ik "moest" van mijn vriend wel gaan. Nu nog beter excuus dus.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:42

Fotografie91 schreef:
oke mega confession van mij voel me er vet schuldig over kan er met niemand in mijn omgeving over praten...

Ik heb seks gehad met een bekende van mij (die 10 jaar ouder is) waar ik soort van een crush op heb en hij heeft al 1,5 jaar een vriendin en het ergste is dat ik het zo weer zal doen maar ik wil een gezonde relatie :( en hij zal het ook zo weer doen aangezien die dat nog vroeg... zijn vriendin weet van niks.

:wow: Oei...
Mee kappen zou ik zo zeggen. Niet alleen omdat het een klote streek is naar zijn vriendin toe, maar zo'n vent die met jou vreemdgaat, kan later (als het wat wordt eventueel) exact hetzelfde bij jou flikken. :evaw:

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:24

Fotografie91 schreef:

Oei! Dat is nu fijn en leuk, maar bedenk je dat je er op de lange termijn niet gelukkig van gaat worden.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:05

confession ik droom steeds over "the one who got away " en ik durf niet meer met hem te praten na alles wat er 4 a 5 jaar geleden gebeurd is ...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:53

Confession: Ik ben mijn klasgenoten dood en doodmoe, althans het gros. Allemaal betweters en als ze iets moeten weten dan weten ze je te vinden maar andersom geen gehoor. Eugh.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 20:04

Fotografie91 schreef:

Ik heb een beetje hetzelfde. Enige advies: stoppen, het gaat zoveel pijn doen. Luister maar eens naar 'The Other Woman' van Nina Simone, prachtige tekst. Vooral het laatste couplet is gewoon de realiteit voor de 'minnaressen' onder ons. Het is gewoon echt niet leuk :(:)

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 23:24

Helaas besef ik dat ik niet gelukkig word in deze situatie en daarom heb ik het ook een half jaar al uit lopen stellen maar ja toen kwam er een moment dat we beide ons niet meer konden houden....
gek genoeg zei ik altijd dat ik niet de minnares ging worden of de persoon die een ander laat vreemd gaan maar helaas :(

ik weet dat het nooit wat tussen ons gaat worden aangezien die haar niet verlaat maar ja soms wil je wat :( ik ga het ook absoluut afkappen :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 00:15

Goed dat je er zo naar kijkt! Sterkte.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 01:27

Maar eigenlijk heeft hij nog maar heel kort een relatie met die vriendin dan. Ik vind 1,5 jaar niet zo lang. Hoe weet je dan dat hij haar niet gaat verlaten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 01:30

Confession , mijn teennagels knip ik nooit maar pak af en toe een aardappelschilmes en bewerk de nagels daarmee. Heb die mesjes ook overal liggen :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 08:46

Bloodymary schreef:
Maar eigenlijk heeft hij nog maar heel kort een relatie met die vriendin dan. Ik vind 1,5 jaar niet zo lang. Hoe weet je dan dat hij haar niet gaat verlaten?

Sorry maar deze reactie geeft mij echt de kriebels.. Zo van ga je gang maar en sloop de boel, is 'maar' 1,5 jaar

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 08:47

Rebecca schreef:
Confession , mijn teennagels knip ik nooit maar pak af en toe een aardappelschilmes en bewerk de nagels daarmee. Heb die mesjes ook overal liggen :+

Hoe doe je dat :oo klinkt wel awesome :))

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 08:47

En dan daarna daar de aardappels mee schillen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 08:50

Nooit bij Rebecca eten dus :')

Bumperklevers mogen van mij tegen een boom aan knallen. :r Sorry not sorry.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:10

Anthea schreef:
Nooit bij Rebecca eten dus :')

Bumperklevers mogen van mij tegen een boom aan knallen. :r Sorry not sorry.

Vind dat dat wel aan de situatie ligt (sowieso, dit soort uitingen vind ik wel ver gaan :o ).
Zoals ik eerder omschreef, die mensen die zich er voor gooien... Ja sorry hoor, maar dan ben je toch zelf net zo fout bezig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:17

Als Japie iets doet wat asociaal is, dan geeft jou dat toch nog geen excuus om ook de aso uit te hangen? :P

Ik vind bumper kleven zo ontzettend dom en gevaarlijk. Dat je niet zo veel om je eigen leven geeft, ok, maar je deelt de weg met meerdere mensen. Doe normaal, of ga gewoon met de bus. :+

Edit; voordat iedereen straks over me heen valt, nee ik wens ze niet dood. :') Rijbewijs afpakken is ook goed, anders hebben we straks geen bomen meer over. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:39

Gianti schreef:
[naam] schreef:

Hoe doe je dat :oo klinkt wel awesome :))

Gewoon snijden, die grote tenen kan ik niks mee normaal. Nu de hoekjes doen , mes erop en snijden. Wat trekken en bijwerken , werkt mij wel prima :')

Hahaaj Amanda ik eet dagelijks bij restaurant pa en ma , geen paniek ik heb een aparte kleur waar ik niet mee stoeien mag en die mogen de keuken niet uit

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:40

Je kan er dan toch ook niks aan doen, als Japie zichzelf voor jouw bumper werpt? :P

Wat een prachtige confession trouwens van degene die vertelde de gasten a-merken voor te schoten en zelf huismerk te gebruiken. :') Geniaal. :')

Dan mijn confession, het motto van mij en mijn vriend is:

Mensen die weten welke kosten we hebben en welk werk we doen snappen soms niet zo waar 't allemaal vandaan komt. Dat we heel goed zijn in dingen tweedehands kopen en op allerlei manieren uit allerlei dingen extra geld slaan, en er keihard voor werken, vertellen we die mensen natuurlijk lekker niet. Laat ze er maar raden!

Mijn schoonmoeder is daar kampioen in, die kan heel goed sparen en koopt dan in 1 keer een nieuwe marathonwagen en tja dan heb je ook een tweepaardstrailer met koetsframe nodig toch. Oja en een andere auto om dat alles te kunnen trekken. Haar familie is niet zo spaarderig dus die begrepen er niks van. "Kun je dat dan allemaal wel betalen?" We hebben s'avonds giegelend nog een foto op facebook gezet dat ze mijn vriend, mij en de kids als dank voor 't helpen ophalen van 't spul mee uit eten had genomen. _O-

Ik weet niet waarom, maar ik geniet daar zo intens van.
Het betekend trouwens niet dat we nooit iets voor een ander doen hoor, integendeel.
Een kennis van een kennis had 3 half verwilderde shetten die naar de hoefsmid moesten. Kreeg ze niet gevangen. Dus hup mijn vriend mee, die springt er half op en gaat er een poosje skieënd achteraan, iedereen lachen, maar hij had 'm wel. Die man werkt bij de visafslag dus als dank kreeg hij een tasje lekkere visjes mee. Wij mijn ouders opgebeld, we eten bij jullie vanavond en nemen vis mee! Mijn vader heeft al die visjes op staan bakken. Lekker van gegeten. Een andere kennis van ons kwam terug uit het ziekenhuis, had te horen gekregen dat hij o.a. veel vis moest gaan eten. Wij de overgebleven visjes die alleen nog opgewarmd hoefden te worden (had mijn pa immers al opgebakken) bij die man langs gebracht. Iedereen gelukkig die dag. :D

Mensen waarvan ik weet dat ze financieel lastig zitten geef ik wel eens een tip, op voorwaarde dat ze niks doorvertellen hihi. Mensen die ik niet aardig vind die maak ik natuurlijk helemaal niks wijzer. :=

Ben vast niet de enige die daar vana geniet toch? :o

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:40

Soms rijden er inderdaad enorme aso's op de weg die anderen in gevaar brengen of in ieder geval goed laten schrikken. Dan mompel ik ook iets van 'zo, rij jij maar lekker ergens tegen aan.' Niet dat ik ze wel dood wil, verre van, maar mensen met dergelijk gedrag mogen van mij wel eens goed schrikken doordat hun rijgedrag eens fout gaat :j al hoeven ze er wat mij betreft niks aan over te houden.