Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

bleek dat ze alleen de mensen die er gister bijstonden toen het idee opkwam in de groep waren gedaan. En toen werd er dus nogal gezeurd omdat de ene wel wilde en de ander niet, bladiebla
dus waren ze mij idd een beetje vergeten. Het valt dus mee gelukkig
en hij zal het ook zo weer doen aangezien die dat nog vroeg... zijn vriendin weet van niks.
Fotografie91 schreef:oke mega confession van mij voel me er vet schuldig over kan er met niemand in mijn omgeving over praten...
Ik heb seks gehad met een bekende van mij (die 10 jaar ouder is) waar ik soort van een crush op heb en hij heeft al 1,5 jaar een vriendin en het ergste is dat ik het zo weer zal doen maar ik wil een gezonde relatieen hij zal het ook zo weer doen aangezien die dat nog vroeg... zijn vriendin weet van niks.
Oei...
Fotografie91 schreef:oke mega confession van mij voel me er vet schuldig over kan er met niemand in mijn omgeving over praten...
Ik heb seks gehad met een bekende van mij (die 10 jaar ouder is) waar ik soort van een crush op heb en hij heeft al 1,5 jaar een vriendin en het ergste is dat ik het zo weer zal doen maar ik wil een gezonde relatieen hij zal het ook zo weer doen aangezien die dat nog vroeg... zijn vriendin weet van niks.

ik ga het ook absoluut afkappen
Anthea schreef:Nooit bij Rebecca eten dus
Bumperklevers mogen van mij tegen een boom aan knallen.Sorry not sorry.
).

Rijbewijs afpakken is ook goed, anders hebben we straks geen bomen meer over.
Gianti schreef:[naam] schreef:Confession , mijn teennagels knip ik nooit maar pak af en toe een aardappelschilmes en bewerk de nagels daarmee. Heb die mesjes ook overal liggen
Hoe doe je datklinkt wel awesome

Geniaal.

al hoeven ze er wat mij betreft niks aan over te houden.