Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
IJsco_Love schreef:Dat sinds je ziet dat ik zwanger ben mensen denken dat ze dan zomaar zonder vragen mijn buik mogen voelen!![]()
Ik bracht nu net onze oudste twee donderstenen naar school, en een moeder op het schoolplein (die ik niet echt ken, haar kind zit veel klassen hoger), ging zomaar zonder te vragen voelen...eh....![]()
Ondertussen deelde ze even mee: 'o dat duurt vast niet lang meer!!', eh....jawel...Maar het is een tweeling....bedankt dat je mij er deze vroege ochtend aan helpt herinneren dat ik er nu al uit zie als een opgeblazen zeekoe, wat de komende weken alleen maar erger gaat worden![]()
En het feit dat deze moeder aan mijn buik kwam, vonden twee andere moeders aanleiding om ook even te willen voelen(maar nu was ik er op bedacht en heb gezegd dat ik dat niet wou).
Ben ik nu zo preuts dat ik daar niet van gediend ben of vinden jullie dit ook raar van die moeders?
Anoniem schreef:Meen je dit? Vind dat toch redelijk asociaal.
soeraya schreef:Dat mensen dan met zijn tweetjes "gezellig" gaan zwemmen.. en dan naast elkaar als een soort trage formatie door het zwembad gaan en gewoon ongelooflijk in de weg zwemmen. Kom je nou om te zwemmen of om te kletsen
Justme_Lisaa schreef:[naam] schreef:Meen je dit? Vind dat toch redelijk asociaal.
Het was slechts een grapje, tuurlijk zou ik dit niet doen. Iets met wat je zelf niet wil hebben, doe dat ook een ander niet aan.
Heb niets gedaan bij de beste man, heb hem wakker gemaakt bij het eindstation en hij was erg blij met me want iedereen liep al weg uit de coupé. Niet gelijk het slechte denken beste bokkers.
hagelslag schreef:soeraya schreef:Dat mensen dan met zijn tweetjes "gezellig" gaan zwemmen.. en dan naast elkaar als een soort trage formatie door het zwembad gaan en gewoon ongelooflijk in de weg zwemmen. Kom je nou om te zwemmen of om te kletsen
Owww daar hadden mijn zusje en ik vorige week ook last van. Ik moet zwemmen ivm mn knie en t hele zwembad was bezet met zulke mensen
Britta31 schreef:Hetzelfde als hierboven.Alleen een stel bejaarden die midden in het gangpad van de super moeten bijpraten.
Steeph schreef:Britta31 schreef:Hetzelfde als hierboven.Alleen een stel bejaarden die midden in het gangpad van de super moeten bijpraten.
Omg dit! En dan het liefst karretjes in de hand houden en dan het ene karretje aan de ene kant van het gangpad en het andere karretje aan de andere kant waardoor gewoon het hele gangpad bezet is :I