Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DorusJarig

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:07

Dat ze aan de meest a-technische persoon binnen het bedrijf vragen om een technisch probleem op te lossen en die gaat ook heel erg staan kijken alsof ze ergens iets vanaf weten.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:26

IJsco_Love schreef:
Dat sinds je ziet dat ik zwanger ben mensen denken dat ze dan zomaar zonder vragen mijn buik mogen voelen! -:(-
Ik bracht nu net onze oudste twee donderstenen naar school, en een moeder op het schoolplein (die ik niet echt ken, haar kind zit veel klassen hoger), ging zomaar zonder te vragen voelen...eh.... :?
Ondertussen deelde ze even mee: 'o dat duurt vast niet lang meer!!', eh....jawel...Maar het is een tweeling....bedankt dat je mij er deze vroege ochtend aan helpt herinneren dat ik er nu al uit zie als een opgeblazen zeekoe, wat de komende weken alleen maar erger gaat worden |o

En het feit dat deze moeder aan mijn buik kwam, vonden twee andere moeders aanleiding om ook even te willen voelen _-:( (maar nu was ik er op bedacht en heb gezegd dat ik dat niet wou).

Ben ik nu zo preuts dat ik daar niet van gediend ben of vinden jullie dit ook raar van die moeders? :?

Oh dat had ik ook. Zo irritant idd!
Ik draaide me meestal half weg en zei 'doe maar niet'.
Bij mensen die ik helemaal niet kende werd ik iets minder subtiel en werd ehm.. iets minder vriendelijk zeg maar.. :=
Je kan beter alvast voor jezelf leren opkomen want het nog 10x irritanter als ze straks ongevraagd aan je baby zitten -O-
Ik heb een keer gehad dat een oudere vrouw in de supermarkt haar vinger in de mond van mijn baby stopte.. 'Ach, heeft ie geen speentje..? Dit vinden ze ook lekker..' W..T..F.. :roll: :roll: Ik heb me niet bedacht, ik gris die vinger uit de mond van mijn kind en riep verbouwereerd 'ik stop mijn vinger toch ook niet in uw mond!?!' Serieus, hoe bedenk je het? Echt zo goor.

soeraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 13:42

Dat mensen dan met zijn tweetjes "gezellig" gaan zwemmen.. en dan naast elkaar als een soort trage formatie door het zwembad gaan en gewoon ongelooflijk in de weg zwemmen. Kom je nou om te zwemmen of om te kletsen -O-

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 14:51

Ik erger me heel erg aan iemand in een ks topic , ze moet overal antwoord op geven de eigenaar kan dat zelf wel 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 14:55

Ariannee schreef:
Ik erger me heel erg aan iemand in een ks topic , ze moet overal antwoord op geven de eigenaar kan dat zelf wel 8)7

Ooooh I feel you.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 15:01

Daar is dit topic niet voor bedoeld he ;)

Ik erger me aan m'n kater :+

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 15:45

Dat er op het werk gesjoemeld wordt met onze overuren en ze zich er telkens proberen uit te l*llen terwijl zelfs een blinde kan zien dat het van geen kanten klopt _-:(

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 17:11

Aan het weer.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 17:37

De man die nu naast me aan het slapen is in de trein :')

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 17:58

Justme_Lisaa schreef:

Heb je een zwarte marker bij je? <<)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 19:27

Solmyrkvi schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Hij is wakker geworden met een kroontje op z'n voorhoofd en hij is wat paardenhoofden rijker }:). Watervast, dat zorgt er wel voor dat hij stopt met snurken hahaha :))

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:03

Ik kan me zo ergeren aan van die zevenzeikers die echt op iedere slak een kilo zout leggen.
Leven en laten leven toch....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:04

Justme_Lisaa schreef:
Solmyrkvi schreef:

Hij is wakker geworden met een kroontje op z'n voorhoofd en hij is wat paardenhoofden rijker }:). Watervast, dat zorgt er wel voor dat hij stopt met snurken hahaha :))

Meen je dit? Vind dat toch redelijk asociaal. :oo

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:04

Mando schreef:
Ik kan me zo ergeren aan van die zevenzeikers die echt op iedere slak een kilo zout leggen.
Leven en laten leven toch....

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:27

Anoniem schreef:
Ariannee schreef:

Ooooh I feel you.

+1 :+

Ik heb me geergerd aan mijn zeef geheugen ,vergeet de helft en kan ik weer opnieuw lopen

xbelieveitx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:34

dat ik al 4 nachten slecht slaap |(

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:35

Anoniem schreef:

Het was slechts een grapje, tuurlijk zou ik dit niet doen ;-). Iets met wat je zelf niet wil hebben, doe dat ook een ander niet aan.
Heb niets gedaan bij de beste man, heb hem wakker gemaakt bij het eindstation en hij was erg blij met me want iedereen liep al weg uit de coupé. Niet gelijk het slechte denken beste bokkers :).

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 21:02

soeraya schreef:
Dat mensen dan met zijn tweetjes "gezellig" gaan zwemmen.. en dan naast elkaar als een soort trage formatie door het zwembad gaan en gewoon ongelooflijk in de weg zwemmen. Kom je nou om te zwemmen of om te kletsen -O-

Owww daar hadden mijn zusje en ik vorige week ook last van. Ik moet zwemmen ivm mn knie en t hele zwembad was bezet met zulke mensen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 21:08

Justme_Lisaa schreef:
[naam] schreef:

Het was slechts een grapje, tuurlijk zou ik dit niet doen ;-). Iets met wat je zelf niet wil hebben, doe dat ook een ander niet aan.
Heb niets gedaan bij de beste man, heb hem wakker gemaakt bij het eindstation en hij was erg blij met me want iedereen liep al weg uit de coupé. Niet gelijk het slechte denken beste bokkers :).

Fijn dat het een grapje was. Kon niet duidelijk van het bericht afleiden of het sarcastisch was of niet. Aardig van je dat je hem wakker gemaakt hebt. :j

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 08:36

Ik heb me vandaag al geërgerd aan mensen... -:(-

soeraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 10:56

hagelslag schreef:
soeraya schreef:

Owww daar hadden mijn zusje en ik vorige week ook last van. Ik moet zwemmen ivm mn knie en t hele zwembad was bezet met zulke mensen

Irritant he - maar ja.. vind het ook zo wat om er wat van te zeggen :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:02

Hetzelfde als hierboven.Alleen een stel bejaarden die midden in het gangpad van de super moeten bijpraten.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:08

Britta31 schreef:
Hetzelfde als hierboven.Alleen een stel bejaarden die midden in het gangpad van de super moeten bijpraten.

Omg dit! En dan het liefst karretjes in de hand houden en dan het ene karretje aan de ene kant van het gangpad en het andere karretje aan de andere kant waardoor gewoon het hele gangpad bezet is :I

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 13:26

Steeph schreef:
Britta31 schreef:

Omg dit! En dan het liefst karretjes in de hand houden en dan het ene karretje aan de ene kant van het gangpad en het andere karretje aan de andere kant waardoor gewoon het hele gangpad bezet is :I

Echt, sluit me hier bij aan! Of iemand die in de stad of waar dan ook plotseling voor je neus besluit stil te staan. Waarom dan, loop gewoon naar de zijkant haha :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 17:49

Aan sommige mensen..