Wil bij deze ook iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Hey Hey.....![]()
Jullie doen net alsof het voorbij is maar ik moet mijn doos nog showen
Ingepakt: Toen dacht ik al jeuuuhtje wat veel![]()
[ [url=m/phBsH9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Los op de tafel, voelde mij net een 3 jarige die gewoon binnen 3 seconden alles uitgepakt wil hebben![]()
[ [url=m/ZV6fGC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben echt zooo blij met alles!
[ [url=m/S1nOoe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had geen lijstje en mijn SS heeft echt enorm veel moeite gedaan om alles uit te vinden! Ik heb het mij bescheurd om de cactus in het potje. Ik kan echt namelijk een plastic plant nog laten dood gaan en ik vermoed dat ik dat op Bokt ook ooit vast heb gezegd! Maar deze ga ik echt met alle liefde in leven houden!
De sleutelhangers met Tommie, Ieniminie en Pino vond ik ook echt hilarisch! De kerstballen en de kaarsenpotjes zijn altijd handig! Fotolijstje en bakje zijn helemaal mijn stijl! Ben ook super blij dat er geen eten in zit, ben zwaar op dieet en had verder niks kunnen weerstaan denk ik![]()
Oh en het kattenmatje, echt geniaal!!! Boefie is er helemaal gek op, zie hier het filmpje:
Ik heb echt een SS gehad die zoveel moeite heeft gedaan!!
Vond het zelf super jammer dat ik dit jaar het echt poepiedruk had en niet eerder de foto's van mijn doos kon showen, zal voor mijn SS vast wat minder leuk geweest zijn. Heb zelf ook nog geen foto's van mijn doos gezien ( Ynskek![]()
![]()
) maar echt, ik ben er zo blij mee.
Ik vind het zo bijzonder hoe zo'n doos je even 'speciaal' kan laten voelen, doordat een onbekend iemand zoveel moeite voor je heeft gedaan