Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:Ik heb voor jaren geleden een web shop gehad met bruidslingerie en luxere nachtkleding, ik had toen een restant op MP gezet, kwam er ook een travestiet voor
upendo schreef:Ik heb pas 4 paar stal schoenen verkocht voor 60 euro met de mest er nog over. Meneer was er heel blij mee. Be my guest.
Wat te doen.. Ik heb een oornetje verkocht, meteen dezelfde dag verstuurd, betalingsbewijs heb ik erbij.. alleen geen tt code.. koper zegt dat hij nog niet binnen is.. Hij is verstuurd met een dikke bubbeltjes envelop.. Afwachten?
ElfiL92 schreef:Begin zo'n hekel te krijgen aan PostNL.
Als ik alleen hier al lees hoe vaak er iets fout gaat. Pffff!
upendo schreef:nouja Swanheart, ik ken weinig bedrijven die zo weinig doen aan hun uitstraling als PostNL.
Raakt er een brief kwijt? Had je het toch als pakket moeten versturen? Raakt er een pakket kwijt? Nou, dan had je het aangetekend moeten versturen?
Brief opengescheurd? Ach jee, we gaan voor je zoeken.. (Hoor je nooit meer wat van).
DHL doet het ook niet altijd goed, en verkoper kreeg pas mijn pakketje terug door een sorteerfout. Ze kreeg wel het geld terug om het opnieuw te versturen en een excuses erbij.
ElfiL92 schreef:upendo schreef:nouja Swanheart, ik ken weinig bedrijven die zo weinig doen aan hun uitstraling als PostNL.
Raakt er een brief kwijt? Had je het toch als pakket moeten versturen? Raakt er een pakket kwijt? Nou, dan had je het aangetekend moeten versturen?
Brief opengescheurd? Ach jee, we gaan voor je zoeken.. (Hoor je nooit meer wat van).
DHL doet het ook niet altijd goed, en verkoper kreeg pas mijn pakketje terug door een sorteerfout. Ze kreeg wel het geld terug om het opnieuw te versturen en een excuses erbij.
Precies dit, niet erg dat er een keer iets mis gaat. Dat kan gebeuren, zeker omdat er zo ontzettend veel pakketten verstuurd worden. Maar als je dan belt waarom het fout is en je krijgt een brief thuis met: 'ja dan had je het maar aangetekend moeten versturen'. Sorry, maar waarom bied je dan een verzendservice aan waarbij je niet aangetekend kan versturen?
xSwanHeart schreef:ElfiL92 schreef:
Precies dit, niet erg dat er een keer iets mis gaat. Dat kan gebeuren, zeker omdat er zo ontzettend veel pakketten verstuurd worden. Maar als je dan belt waarom het fout is en je krijgt een brief thuis met: 'ja dan had je het maar aangetekend moeten versturen'. Sorry, maar waarom bied je dan een verzendservice aan waarbij je niet aangetekend kan versturen?
Dan heb je zelf niet goed opgelet, want het is bij PostNL wel degelijk mogelijk om aangetekend te versturen. Daar betaal je dan alleen meer voor. (Logisch, want je 'koopt' meer zekerheid.)
xSwanHeart schreef:Dan heb je zelf niet goed opgelet, want het is bij PostNL wel degelijk mogelijk om aangetekend te versturen. Daar betaal je dan alleen meer voor. (Logisch, want je 'koopt' meer zekerheid.)
Ik weet inderdaad dat er wel eens dingen fout gaan bij PostNL, maar in de tijd dat ik bij het postkantoor werkte, heb ik gezien dat er ook heel vaak fouten worden gemaakt door de klanten, en dat er vaak veel te vroeg gekrijsd wordt. Dat een brief 1 dag te laat aankomt, en dat ik als baliemedewerker vervolgens bijna over de toonbank werd getrokken.
Ben van mening dat je je mening over zo'n bedrijf niet kan baseren op die ene ervaring die je hebt gehad. Het viel me ook altijd op de de zeurders bij ons aan de balie, nooit de mensen waren die 'veel' pakketjes verzonden, maar altijd de mensen die het 1 keertje probeerden. Ik krijg bij PostNL gewoon het NS-idee. Men reist nooit met de trein, trein blijkt 2 minuten te laat, en vervolgens verzucht men in koor: 'Ja hoor, altijd die NS weer, dat kan ook nooit eens goed gaan!'.
Vjestagirl schreef:xSwanHeart schreef:Dan heb je zelf niet goed opgelet, want het is bij PostNL wel degelijk mogelijk om aangetekend te versturen. Daar betaal je dan alleen meer voor. (Logisch, want je 'koopt' meer zekerheid.)
Ze bedoeld waarom ze ook de mogelijkheid bieden om het als gewone post te verzenden, als je dan blijkbaar er niet vanuit mag gaan dat het aankomt
ElfiL92 schreef:Ik bedoel, een verzendservice met niet-aangetekend. Dus gewoon pakketservice en postservice.
Als je mensen toch een brief stuurt met dat ze maar aangetekend moeten versturen, dan biedt de rest gewoon niet meer aan. Heb je ook nooit gezeur
chelle_dora schreef:Nou, hier een pakketje waarvan het adres volgens de klantenservice niet zou kloppen (google maps verhaal).. Vind het toch héél bijzonder dat de pakketbezorger nu anders al wel onderweg is naar het adres.. Best knap voor een adres wat niet klopt
xSwanHeart schreef:chelle_dora schreef:Nou, hier een pakketje waarvan het adres volgens de klantenservice niet zou kloppen (google maps verhaal).. Vind het toch héél bijzonder dat de pakketbezorger nu anders al wel onderweg is naar het adres.. Best knap voor een adres wat niet klopt
Hebben ze al een eerste bezorgpoging gedaan? Want dan kan het ook zijn dat bvb de naam niet goed leesbaar is. Heb dat zelf gehad met DHL. Iemand had mijn naamboordje verwijderd, en vervolgens kreeg ik de melding 'adres onbekend'.
Dus kan ook aan zoiets liggen dat het niet aankomt