XxDancexX schreef:Als je een paar haartjes er tussenuit knipt, en in de fik steekt, krijg je bij echt bond hetzelfde effect als met je eigen haar
Het is bont met een t, verbetering is niet vervelend bedoeld. Maar dan weet je dat ook weer!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mandy517 schreef:Vest is leuk! Twijfel alleen te erg over de maat, aangezien een XL als een M valt wat ik bestel..
Iemand nog een actueel linkje van de Lady Speed stick 24/7 van een paar pagina's terug? Ben er erg tevreden over maar ze zijn er niet meer
Mandy517 schreef:Vest is leuk! Twijfel alleen te erg over de maat, aangezien een XL als een M valt wat ik bestel..
Iemand nog een actueel linkje van de Lady Speed stick 24/7 van een paar pagina's terug? Ben er erg tevreden over maar ze zijn er niet meer
Air schreef:Mandy517 schreef:Vest is leuk! Twijfel alleen te erg over de maat, aangezien een XL als een M valt wat ik bestel..
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 1169646466
Is de paarse.
lieveli schreef:XxDancexX schreef:Als je een paar haartjes er tussenuit knipt, en in de fik steekt, krijg je bij echt bond hetzelfde effect als met je eigen haar
Het is bont met een t, verbetering is niet vervelend bedoeld. Maar dan weet je dat ook weer!
karlijn1985 schreef:Air schreef:Ik ben 1.71 maar dat vest valt bij mij kort/kruipt omhoog. Gebruik hem dus alleen met een paardrijbroek.
Dat heb ik ook, maar ik zag ineens een licht gele die vast perfect bij m'n dekje, bandages en deken past. Voor die 8euro