[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 19:16

Dan komt het goed inderdaad! :D

Ik heb besloten wegens persoonlijke redenen dat ik niet vaak meer een broek ga dragen. Hierdoor kom ik dus al snel op de legging of een chino broek uit. Nu maar eens op zoek naar een echt dichte legging, eentje die niet doorschijnt, zodat ik niet persé jurkjes tot op de knie erop hoef :+ En dan straks in de winter maar op zoek naar wat leuke jurkjes en combinaties.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:18

Je hebt ook van die broeken maar dan in stretch/legging stof maar dan dikker.

Apples ( heet het merkje zo? ) heeft vaak van die broeken die ik bedoeld.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 19:19

Dank je Mexx, dan ga ik eens naar zoiets zoeken! :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:29

Jeetje hoe heet het merk nu ook alweer, kan hem op google niet vinden.
Maar ze hadden knalroze zakjes misschien dat iemand het dan weet

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:48

Davinia_ schreef:
Dan komt het goed inderdaad! :D

Ik heb besloten wegens persoonlijke redenen dat ik niet vaak meer een broek ga dragen. Hierdoor kom ik dus al snel op de legging of een chino broek uit. Nu maar eens op zoek naar een echt dichte legging, eentje die niet doorschijnt, zodat ik niet persé jurkjes tot op de knie erop hoef :+ En dan straks in de winter maar op zoek naar wat leuke jurkjes en combinaties.

Pull & Bear heeft zulke leggings.
Ik heb een mooie dikke zwarte met gouden ritsjes er vandaan, heel leuk :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 19:56

Dank je! :j Het maakt inderdaad niet uit of het gouden ritjes heeft ofzo, als het maar van andere stof is dan spijkerbroeken.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:04

Davinia_ schreef:
Dank je! :j Het maakt inderdaad niet uit of het gouden ritjes heeft ofzo, als het maar van andere stof is dan spijkerbroeken.

Even fototje gemaakt; zo één :)

Afbeelding
Afbeelding

Was €17,99. Hij zit echt superfijn en ondanks dat je 'meer' ziet dan bij een spijkerbroek, geen cameltoegevaar als je hem niet giga omhoog sjort :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 20:09

Zoiets zoek ik inderdaad! :j Super leuk! Maar je kan daar dan inderdaad wel wat makkelijker een korter shirtje tot onder je kont op zonder dat je echt voor schut loopt. Lief dat je eventjes een foto wilde maken :)

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:30

Vanaf nu even wat meer posten, haha. Ik lees wel alles mee maar vergeet steeds te reageren..

Nog een vraagje. Het onderstaande jurkje wat ik aan heb, is dat ook te combineren met een rood ceintuurtje en rode pumps? Of wordt dat té? Ik draag het nu (heb 'm pas 1 keer aan gehad hoor, haha) zoals onderstaand op de foto. Gewoon met zwarte pumps eronder. Maar ik vind dat zo saai. :=

Afbeelding

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 23:02

Lijkt me hartstikke leuk SannevdM! Post anders eens een foto waar je de combi aan hebt?

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 01:06

Haha, dat kan wel eventjes. Zal in deze dagen het even aantrekken en er een foto van maken. :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 10:15

Haha misschien dat hier mensen zitten die wel bij de H&M bestellen?

Het is voor mij namelijk alweer een poos geleden maar ik herinner me dat je een Track & Trace code kreeg als de bestelling was verzonden. Ik heb nu poos geleden wat besteld en het zou geleverd worden tussen 26 - 30 augustus. Er staat nog steeds niet dat het verzonden is en dus ook geen code. En aangezien het inmiddels de 30e is.. :D

Kan ik het nu wel verwachten vandaag?

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 11:07

Jildau schreef:

Het is voor mij namelijk alweer een poos geleden maar ik herinner me dat je een Track & Trace code kreeg als de bestelling was verzonden. Ik heb nu poos geleden wat besteld en het zou geleverd worden tussen 26 - 30 augustus. Er staat nog steeds niet dat het verzonden is en dus ook geen code. En aangezien het inmiddels de 30e is.. :D

Het zou kunnen dat het alsnog wat later komt. Je kan het beste even inloggen op de website van H&M, daar kan je bij je bestellingen de track & trace code zien en dus ook wanneer je het pakket kan verwachten :)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 11:12

Jildau schreef:

Als hij nog niet op verzonden staat denk ik niet dat het nog komt vandaag. Ze houden zich niet altijd aan die leverdatum.
Maar het komt ook weleens voor dat een bestelling geen code krijgt, maar gewoon door de brievenbus komt. Als het een klein dingetje is.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:02

Girassol schreef:
Het zou kunnen dat het alsnog wat later komt. Je kan het beste even inloggen op de website van H&M, daar kan je bij je bestellingen de track & trace code zien en dus ook wanneer je het pakket kan verwachten :)

Dat is het hem nou juist, er is geen track & trace code. Volgens mij kan ik nog steeds gewoon artikelen toevoegen want het staat nog gewoon bij 'huidige bestellingen'. Zou ik overigens wel slordig vinden want ik wacht al best lang op 2 artikelen die gewoon leverbaar zijn..

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:09

Jildau schreef:
Girassol schreef:

Dat is het hem nou juist, er is geen track & trace code. Volgens mij kan ik nog steeds gewoon artikelen toevoegen want het staat nog gewoon bij 'huidige bestellingen'. Zou ik overigens wel slordig vinden want ik wacht al best lang op 2 artikelen die gewoon leverbaar zijn..

Ah oke, als 'ie bij huidige bestellingen staat dan is er volgens mij nog niks verstuurd dus ik denk niet dat je er vandaag nog op moet rekenen.. Anders even bellen naar de klantenservice?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:21

Simpel shop outfitje met me nieuwe shoes :D
Niet de beste kwaliteit foto maar ach, voor het idee ;)

Afbeelding

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:24

Jildau schreef:

Jil ik had een mail gekregen toen ze mijn pakketje aan het inpakken waren, daarna kon ik wel T&T klikken maar stond steeds dat het in behandeling was ondanks dat ik mijn pakketje gister toch echt gekregen heb.
Maar ik heb ooit ook gehad dat ik geen T&T van h&m had dus ik snap het soms ook niet. Wel vervelend dat je er lang op wacht, het leverbaar is maar niks krijgt :?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:29

Superleuke outfit Viv! Like!

Ja ik vind het ook maar vaag allemaal. Heb nooit problemen gehad met de H&M maar nu zijn ze gewoon traag. :+ Dan hopen op volgende week!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 13:29

Oeh leuk vivi, vooral dat tasje is cute!
Ik ben zelf nog op zoek naar een leuke highwaisted rok en een polka dot blousje/truitje, moet wel cheap zijn :') Iemand een tip of misschien zelf wel zoiets in de kast hangen wat wel weg mag?

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 14:16

Gave schoenen _vivi_! Lopen ze ook fijn?

Ik kwam trouwens net een Zara-ketting tegen op marktplaats die iemand een tijd geleden (waarschijnlijk al deel 4 :')) zocht. Ik heb 'm zelf ook en ik had toen een outfit-foto geplaatst waarop ik die ketting dus droeg, iemand (geen idee meer wie) vroeg toen of 'ie nog ergens te krijgen was. Dus bij deze ;) http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-ta ... ousPage=lr

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 15:46

Leuk Viv!

Ik baal.. Ik had vorig jaar een dure winterjas gekocht zodat ik paar winters vooruit kon. Maar er kwamen eind van de winter vlekken in en ben hele zomer al met allerlei middeltjes aan het proberen de vlekken eruit te krijgen, maar na vandaag geef ik het maar op -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:55

Heb je hem al naar de stomerij gebracht?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 15:59

Nee, gewoon zelf in de wasmachine gegooid paar keer. Zal een stomerij echt werken dan? Die vlekken zitten er nu al een tijdje in.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:00

Ik hoop heel hard dat jullie mij kunnen helpen!

Ik heb morgen een feestje, gaat om een 12,5 jarig huwelijk. Ze geven een tuinfeest, dus hakken zijn niet echt heel handig, plus dat ik al 1.85m ben en daar niet binnen wil komen en aangestaard wil worden door mensen die ik niet echt ken. Heb daarom besloten voor sneakers te gaan, hele gave sneakers gekocht van British Knight, hierbij draag ik een donkerblauwe jeans met rechte pijpen. Ik heb een beetje last van muffins, dus een strak shirt erbij lijkt gewoon afzichtelijk!

Heb vandaag bij Shoeby een leuk shirtje gekocht, die helemaal niet leuk lijkt bij die broek.

Wie o wie kan mij helpen?

Ik wil er graag vrouwelijk uit zien, en chique sportief.

Mijn enige optie is Zalando :o