Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 08:28

Gisteren een nieuw aquarium ingericht.
Ik wil hem nu in gebruik nemen, niet over een paar weken pas |( |( |(

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 10:28

Siggislief schreef:
Paardennamen schreef:
Aan mijn haar. Enorm statisch, waardoor het bijna niet uit te borstelen is. Er zit al flink wat arganolie in, wat normaal gesproken gewoon helpt.

Dat ben ik al een week ongeveer, en iedere keer als ik mijn katten wil aaien krijgen zij of ik een schok. :(:)

Bovendien ziet het er niet uit. Plat, model “muts op gehad”. Vanmiddag -voordat de visite komt- douchen en m’n haar wassen. Dan zit het de rest van de dag OK.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 15:28

Dat het jochie uit steenwijk toch onder het ijs is gevonden...je hoopt toch zo erg dat het niet zo is, maar als ze met dit weer in het water aan zoeken en geen amber alert sturen weet je al dat ze niet veel hoop hebben

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 15:36

Polarize ik las het. Arm kind en zijn nabestaanden.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 16:21

Ja las het net ook.
Dat meisje gelukkig wel levend terug, maar dit jongetje niet. ;(

Wat is dat toch de laatste dagen/week. Zoveel vermiste kinderen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 16:33

Vriend en ik hadden het er in de auto toevallig over, dat jongetje in Steenwijk.
Met dit koude weer kan het zo snel gaan. Kleren worden super zwaar, de lucht perst in 1x uit je lijf met die schok van de kou.
Die had geen schijn van kans :(

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 16:44

Ik heb wel een hoop vragen, maar het is enorm klote dat je je kind op zo'n manier moet verliezen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 16:49

Ja t is heel triest, dat verlies is ondenkbaar

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 16:52

Ik ken die vaart wel bij Steenwijk, een vriendin woont er in de buurt. Er zit zo'n heel laag "hekje" van een paar cm voor die meer als drempel voor de auto's dient. Donker en gladheid erbij...dan kan het helaas snel gaan.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:04

Vreselijk van die jongen -O-

Dat meisje dan, die is bij een man in huis gevonden!
Lijkt me ook geen zuivere koffie -:(-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:08

Dit is heel wat anders maar ik ben een stress zweter en als je het kent...ik voel me niet heel fris :+ maar ik kan ook niet tegen de enorme temperatuur switch van in/uit de douche, dan ga ik neer, en heb ik er de rest van de dag last van waardoor ik bijna niks kan doen. Dus het beste wat ik nu kan doen, aangezien ik ook het huis niet uit hoef, is een washandje, goed deo spuiten, elke dag een schoon shirt. Ik doe mijn best, maar mijn moeder vind het nodig om er meerdere keren per dag opmerkingen over te maken, terwijl ik mij er al heel erg bewust van ben, waardoor ik alleen maar meer ga zweten. Ik voel me er al slecht door, en nu denk ik ook telkens dat ik mijn ouders echt tot last ben, maar het is puur door stress en niet omdat ik onhygienisch ben. Ik kies ook niet voor deze stress reactie :')

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:33

Weinig empathie van je ouders Polarize? Ik zie je regelmatig posten dat ze geen rekening houden met je beprerkingen en dat denk ik vaak 'dat weten ze toch, waarom zo rot doen?' Correct me if I'm wrong.

Ergrrnis: storing bij Ziggo, te koud om buiten te spelen dus lekker series kijken..... -O-
Zou volgens de site nu opgelost morten zijn maar de sms update zegt pas vannacht om 04.00. _-:(
Dat wordt verplicht vroeg naar bed met een boek of zo.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 17:40

Mja mn moeder kan aardig in dr eigen beleving zitten, en als ze iets leest over autisme of adhd denkt ze dat het ook exact zo voor mij geld en luistert ze niet naar wat ik zeg, want ze heeft erover gelezen dus ze weet wel hoe het zit. De helft van de tijd zit ze goed, andere helft niet :')
Met mn vader heb ik dat niet, die vraagt ipv dat hij aannames maakt.

Ik weet best dat het soms geven en nemen is, ik verwacht ook niet dat ze 100% van de tijd rekening met mij houden. Maar soms verwacht ik wel dat ik thuis even volledig autist kan zijn en niet na hoef te denken over uitdrukkingen en mijn toon en vooral dat wordt niet altijd even goed opgevat :')

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 18:22

Polarize schreef:
Ik ken die vaart wel bij Steenwijk, een vriendin woont er in de buurt. Er zit zo'n heel laag "hekje" van een paar cm voor die meer als drempel voor de auto's dient. Donker en gladheid erbij...dan kan het helaas snel gaan.

Ik denk dat je het verkeerde water voor ogen hebt.

Dit is het restaurant van zijn ouders. Beneden zit nog een plateau met daar aan steigers voor boten.

Afbeelding

Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is. Heel veel sterkte voor zijn ouders
Laatst bijgewerkt door YvonneV op 11-01-26 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 18:23

Polarize schreef:
Mja mn moeder kan aardig in dr eigen beleving zitten, en als ze iets leest over autisme of adhd denkt ze dat het ook exact zo voor mij geld en luistert ze niet naar wat ik zeg, want ze heeft erover gelezen dus ze weet wel hoe het zit. De helft van de tijd zit ze goed, andere helft niet :')

Ik weet best dat het soms geven en nemen is, ik verwacht ook niet dat ze 100% van de tijd rekening met mij houden. Maar soms verwacht ik wel dat ik thuis even volledig autist kan zijn en niet na hoef te denken over uitdrukkingen en mijn toon en vooral dat wordt niet altijd even goed opgevat :')

Autisme kan erfelijk zijn, toch? Misschien heeft je moeder het ook?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 18:29

Lieser schreef:
Polarize schreef:

Autisme kan erfelijk zijn, toch? Misschien heeft je moeder het ook?

Mja dat is eerder ook al eens gezegd in dit topic maar eigenlijk boeit dat mij echt niks. Het is alsnog geen excuus voor dat ze de helft van de tijd niet naar mij luistert en over mijn grenzen gaat ondanks meerdere keren aangeven.

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 18:33

Helemaal gelijk hoor, Polarize! Is zeker geen excuus, ze hoort rekening met je te houden.

Ik erger me eraan dat niemand in ons dorp de stoep schoonveegt. Het is gewoon onbegaanbaar nu.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 18:42

Morgen weer geen leerlingenvervoer... zoontje 10 uur in..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 18:47

Dat mensen nu massaal op de weg gaan wandelen. Als je angstig bent voor vallen dan zou ik gewoon niet gaan wandelen. Ben juist bang dat mijn auto gaat glijden en zo iemand omver rijdt.

En ze blijven ook gewoon breed lopen , niet aan de kant gaan.

Kwam er veel tegen vandaag.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 18:47

de dag dat ik stop met ''wou'' als verleden tijd van ''willen'' gebruiken is er nog lang niet :+ volgens mij als ik alle feedback op mijn verslagen van de afgelopen paar maanden erbij pak is dat echt één van de meest gegeven opmerkingen _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 19:32

Nou moet zeggen stoepen zijn hier levensgevaarlijk terwijl de straten goed zijn. Maar dit is in Zuid Holland.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 20:10

De kat moet morgen voor een gebitsbehandeling en ik schijt zeven kleuren :=

Hij moet wel echt, want hij heeft duidelijk pijn en is deze week ook steeds slechter gaan eten. Maar hij is ook 15 dus narcose is wel een dingetje, ook al vond de DA hem er voor zijn leeftijd echt prima uitzien.

Is het al morgenavond? :=

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 20:41

Ik moet zo nog naar buiten :brr: om wat klaar te zetten voor werkmanen die morgen ochtend komen. Weet dat ik het morgen ochtend anders vergeet, maar nu geen zin om van onder m'n warmere dekentje vandaan te komen

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 20:46

Dat m'n auto er zojuist de brui aan geeft _-:(
Hoop dat het de accu is, die kan ik morgenochtend vervangen, maar ben bang dat 't de dynamo is en die kan ik zelf niet vervangen... denk ik

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 21:11

Zebrastreep schreef:
Dat mensen nu massaal op de weg gaan wandelen. Als je angstig bent voor vallen dan zou ik gewoon niet gaan wandelen. Ben juist bang dat mijn auto gaat glijden en zo iemand omver rijdt.

En ze blijven ook gewoon breed lopen , niet aan de kant gaan.

Kwam er veel tegen vandaag.

Ik kies nu ook het fietspad of in woonwijken de weg met wandelen. Geen zin om onderuit te gaan op het ijs. De weg en fietspaden zijn gestrooid en nu sneeuw / ijsvrij. De stoepen grotendeels niet.

Ik blijf wel aan de kant, maar ja ik vind veel fietsers bijvoorbeeld ook heel irritant als je er niet langs kan met de auto terwijl als ze achter elkaar kunnen fietsen en dat niet doen.
Zo blijf je irritaties houden.