Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tancreda4 schreef:Eten en alleen staand zijn. Ik vind het zo lastig om dingen niet over datum te laten gaan. Zonder een hele week hetzelfde te eten elke dag
Kookaburra schreef:Wat zijn telefoons duur geworden![]()
Met mijn oudje heb ik 5 jaar gedaan, nu heb ik noodgedwongen een nieuwe telefoon nodig.
5 Jaar geleden heb ik een telefoon gekocht, met een (destijds ontzettend) goede camera en handige functies, voor 350 euro... Dat gaat mij nu niet meer lukken
Alja schreef:Idd al die kinderen op een trekker met 0 verantwoordelijkheidsgevoel.
Maak me er altijd heel erg kwaad om want het zal je kind/ vrouw / man of vader / moeder zijn die wordt dood gereden.
Alja schreef:Ik vind iedereen achterlijke sukkels die hard rijden en dan ook nog op hun telefoon moeten zitten ongeacht op of in welk voertuig ze zitten.
Bewust spelen met mensenlevens.
Alja schreef:Nyaleti schreef:Zijn de laatste dagen dat ze mogen vieren. Dus die mannen zijn heeeel veel uur aan het werk en achter het stuur.
Extra oppassen nu dus als je een gierwagen ziet
Ja want die achterlijke sukkels zitten ook allemaal nog op hun telefoon en hebben niet het besef dat ze op een moordwapen zitten!
DuoPenotti schreef:Ja klopt en die dan allemaal maar achterlijke sukkels noemen, dan zeg ik moeten we eens doen bij een andere doelgroep._San87_ schreef:Omdat het over loonwerkers ging. Kom op hoor, beetje spijkers op laag water zoeken.