Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:57

Eten en alleen staand zijn. Ik vind het zo lastig om dingen niet over datum te laten gaan. Zonder een hele week hetzelfde te eten elke dag :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:08

Ik vind een goede camera op m'n telefoon wel belangrijk, ik heb mijn spiegelreflex nou eenmaal niet de hele dag mee en ik maak veel foto's/filmpjes als herinnering aan alles.

Maar daar betaal je wel voor ja. :') Maar goed, ik gebruik dat ding nou eenmaal de hele dag dus ach.. Dan valt het na 2 á 3 jaar uiteindelijk nog wel mee...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:08

Tancreda4 schreef:
Eten en alleen staand zijn. Ik vind het zo lastig om dingen niet over datum te laten gaan. Zonder een hele week hetzelfde te eten elke dag :=

Invriezen?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:09

Tancreda4 schreef:

Heb je een vriezer? Heel veel dingen kun je gewoon invriezen :) Maar ik snap je gepuzzel wel. Het is ook lastig!

En anders eens kijken of je groenten kunt kopen voor bijvoorbeeld taco's of wraps. Dan kun je de restanten de volgende dag in paprika doen (gevulde paprika, en dan met rijst er bij). Of in de pasta... Of nasi, of pizza (eventueel op een bodem van wraps)
Het is in het begin puzzelen, maar slim inkopen kan ook! En soms met restanten wat luxer lunchen :D Dan heb je ineens geen boterham kaas, maar een boterham met kaas, ham, sla, paprika en komkommer!

__
Ondanks een goede camera, vind ik een goede telefooncamera ook belangrijk. De telefoon heb je toch wat vaker bij je, althans, in mijn geval.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:36

Ik koop mijn telefoon echt mede voor de camera :o Die heb ik nou eenmaal het vaakst bij mij.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:41

Ik zoek mijn telefoon ook altijd uit op camera, en ben merk vast. Dus het is eigenlijk altijd de Pro versie van iPhone :') Ik leg ook alles vast met mijn telefoon camera, dus hecht er echt heeel veel waarde aan. Maar je zit met een betere camera gewoon echt in een hoger segment jammer genoeg. Refurbished zou dan wel een optie zijn nog - ik heb de telefoons via abbo altijd, dus betaal hem zo in 2 jaar af.

Tancreda4
Heb je inderdaad een vriezer en hoeveel ruimte? Ik vind een vriezer, ongeacht voor hoeveel personen je eten moet maken, echt iets waar ik niet zonder kan. Dit kan je idd helpen om makkelijker meer divers te eten zonder weg te gooien en dus idd telkens hetzelfde te moeten eten :j

--

Hier weer een grote to do list vandaag en een berg pakketten die weggebracht moeten worden. 0 motivatie, dus overall mood: UGH. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:45

Mensen die geen geduld hebben, ik ben even naar de overkant, met 5 min terug en ze wilden al stickers printen. Joh, ik ben zo terug, het hoeft allemaal niet op stel en sprong.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:49

Klopt ja, ik denk dat ik ga wachten op de iphone 17 pro. Ik heb nu de 14 pro, maar die doet het nog top dus daarom kan ik wel wachten op de nieuwe versie en ik heb nog nooit de allernieuwste versie gehad :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:51

Ik heb Sim Only en nog een Samsung Galaxy S21FE. Die heb ik al 2.5 jaar en doet het nog. Als die vervangen moet worden zal ik ook wel even schrikken van de prijzen want ik deed voorheen ook altijd gewoon een 2 jarig abonnement en dan betaalde je hem gewoon af.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 09:57

Ik heb nu een S24+, maar ik mag in februari verlengen en wil over op de Ultra ook vanwege de camera. Ik vond de Ultra voorheen lelijk maar de S25 versie heeft wel ronde hoekjes (voorheen was hij vierkant). Ik denk dat ik daarna ook voorlopig bij die blijf, ik had dat eigenlijk met deze telefoon al gezegd maar ik vind de camera toch net wat tekort schieten. Ik heb ook een DSLR, maar die sleep ik ook niet overal heen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:58

Ik vind mijn telefoon al groot maar alles wat erna kwam is groter! :oo
Dat past toch niet meer in je kontzak?

Robin, past jou S24 nog in je broekzak?

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:09

Kookaburra schreef:
Wat zijn telefoons duur geworden :wow:

Met mijn oudje heb ik 5 jaar gedaan, nu heb ik noodgedwongen een nieuwe telefoon nodig.
5 Jaar geleden heb ik een telefoon gekocht, met een (destijds ontzettend) goede camera en handige functies, voor 350 euro... Dat gaat mij nu niet meer lukken :oo

Het loont om te kijken op verschillende sites, ik heb de Samsung S24, los gekocht via de officiële Samsung site toen de telefoon net uit was.
Mijn oude telefoon een Samsung S22 heb ik erop ingeruild,daar kreeg ik nog €218 voor terug en ik kreeg ook nog een extra korting erover waardoor ik uiteindelijk iets van 500 euro heb betaald.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:17

Alja schreef:
Idd al die kinderen op een trekker met 0 verantwoordelijkheidsgevoel.

Maak me er altijd heel erg kwaad om want het zal je kind/ vrouw / man of vader / moeder zijn die wordt dood gereden.

Dat hebben we hier bij de damsteegh kiepers. Vroeger met paardrijden als je er zo een tegen kwam ging ik altijd ver genoeg de berm in staan met paard. Die rijden je gewoon plat.

En de rijden allemaal rond de 40 en geen 30. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:22

Tancreda4 schreef:

Trouwens vleeswaren kan je invriezen. Doe er stukje folie tussen en je kan per portie pakken.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:35

Ik heb ondertussen al zo’n vijf jaar dezelfde iPhone. Vervelendste van dat merk vind ik, dat je opslag moet kopen mede door updates. Ik heb dus ondertussen maar een handje vol apps op dat ding staan en verwijder met regelmaat foto’s en video’s. Als deze overleden is, ga ik ook kijken voor refurbished.

Tancreda, ik heb uit een van de studentenhuizen waar ik heb gewoond het boek “Student & toch gezond” gejat. Daar staat in wat je per week moet kopen, en hoe je dat in die week kan verwerken en eten. Wil dat boek best naar je opsturen :+

Ik wil er nog een kleine vriezer bij. Ik heb enkel een vriesvak, maar als ik zelf kook, vries ik altijd vier maaltijden in, omdat ik niet voor een man kan afmeten. Dus dan moet er een deel bij mijn ouders in de vriezer, die standaard afgeladen vol zit. Moet alleen wel kijken of ik er genoeg stroom voor heb.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 10:37

Bellatrix schreef:
Ik vind mijn telefoon al groot maar alles wat erna kwam is groter! :oo
Dat past toch niet meer in je kontzak?

Robin, past jou S24 nog in je broekzak?

Zou ik niet weten, ik krijg nooit broekzakken als ik een broek koop. :+

Hij past nog wel in het zijvakje van mijn rijbroeken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:57

Jij hebt geen kontzakken in je spijkerbroek?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 11:03

Ik draag geen spijkerbroeken :Y)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:03

Oh. :=
Dan snap ik het. :D

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:35

Ik heb de Flip. Past overal in.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:47

DuoPenotti schreef:
Achterlijke sukkels? Moeten we bij een andere doelgroep eens zeggen.

Ik vind iedereen achterlijke sukkels die hard rijden en dan ook nog op hun telefoon moeten zitten ongeacht op of in welk voertuig ze zitten.
Bewust spelen met mensenlevens.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:52

Alja schreef:
Ik vind iedereen achterlijke sukkels die hard rijden en dan ook nog op hun telefoon moeten zitten ongeacht op of in welk voertuig ze zitten.
Bewust spelen met mensenlevens.

Ben ik het mee eens.

maar dat schreef je niet en daar reageerde je ook niet op.
:)

Alja schreef:
Nyaleti schreef:
Zijn de laatste dagen dat ze mogen vieren. Dus die mannen zijn heeeel veel uur aan het werk en achter het stuur.
Extra oppassen nu dus als je een gierwagen ziet :=

Ja want die achterlijke sukkels zitten ook allemaal nog op hun telefoon en hebben niet het besef dat ze op een moordwapen zitten!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:50

Omdat het over loonwerkers ging. Kom op hoor, beetje spijkers op laag water zoeken.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:55

Ja klopt en die dan allemaal maar achterlijke sukkels noemen, dan zeg ik moeten we eens doen bij een andere doelgroep.

_San87_ schreef:
Omdat het over loonwerkers ging. Kom op hoor, beetje spijkers op laag water zoeken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:10

DuoPenotti schreef:
Ja klopt en die dan allemaal maar achterlijke sukkels noemen, dan zeg ik moeten we eens doen bij een andere doelgroep.

_San87_ schreef:

Als er motorrijders of automobilisten had gestaan, waren die ook achterlijke sukkels geweest. Daarin discrimineert Alja niet, denk ik zo.