Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 09:33

Winged schreef:
Collega die mailt 'wij zijn vandaag niet bij het periodiek overleg'.

Ja, dat is mooi. Maar ik had nog geeneens (na meermalen vragen) een uitnodiging / tijdstip ontvangen dus ik had geen idee dát er vandaag een overleg was _O-

Vervolg..

Ik krijg een uitnodiging voor een gesprek op ZONDAG.

Weet niet, maar deze ambtenaar werkt niet op zondag :+

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 09:35

Dan denk ik...nog één kopje koffie en dan ga ik aan het werk

Deze hond ruikt gewoon dat ik op wil staan :')
Afbeelding

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 09:37

Polarize schreef:

[ [url=m/lVrkn9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Overmacht heet zoiets :j

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 09:40

Foaly schreef:
Polarize schreef:

[ [url=m/lVrkn9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Overmacht heet zoiets :j

Ja ik heb niet veel keuze naast gewoon blijven liggen totdat mevrouw besluit wakker te worden :j
Ze is ook echt binnen 5 minuten diep diep in slaap, droom bewegingen en alles erbij

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 09:42

Cowboy55 schreef:
_San87_ schreef:
Ja, eens. Naast dat tegeltuinen ook heel erg slecht afwateren.

En warmte vasthouden waardoor het in de zomer amper afkoelt.....

En helemaal niet zo onderhoudsvriendelijk zijn. Tenzij het milieu je niet boeit en je gewoon met azijn/bleek aan de gang gaat.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 09:42

Winged schreef:
Winged schreef:
Collega die mailt 'wij zijn vandaag niet bij het periodiek overleg'.

Ja, dat is mooi. Maar ik had nog geeneens (na meermalen vragen) een uitnodiging / tijdstip ontvangen dus ik had geen idee dát er vandaag een overleg was _O-

Vervolg..

Ik krijg een uitnodiging voor een gesprek op ZONDAG.

Weet niet, maar deze ambtenaar werkt niet op zondag :+

Flauw van je hoor :))

Ik moet bij huistips op fb altijd heel erg lachen om de standaard "dan moet je ze omdraaien" opmerking als er weer eens iemand verkleurde tegels heeft liggen :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 09:49

Chickyy schreef:
Wat kan jullie het nou schelen wat iemand met zijn eigen tuin doet :?

Los van dat de buurt uit ziet als een begraafplaats en ik er strontdepressief van word, heb ik last van de azijn die erover gestrooid wordt, de warmte die het vasthoudt, het gebrek aan insecten en andere dieren en de slechte afwatering.

Ook is mijn tuin, als een van de weinige niet grindbakken, dé kattenbak van de straat geworden hierdoor.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 10:21

Dat ik elke dag knallende koppijn heb,zo erg zelfs dat ik misselijk word en ervan moet overgeven.
De controle arts van het ziekenfonds wimpelt dit gewoon weg,gelooft me niet.Ik kan zo niet werken maar ik moet.
Ik weet niet wat ik nu verder nog kan doen tenzij me volproppen met tramadol.De pijn verdooft maar ik ben daar volledig van de kaart van en moet daar ook weer van overgeven.

Edit: 2 huisartsen hebben een hartruis vastgesteld waarvoor ik een afspraak heb ingepland staan bij de cardioloog.
Madam luistert eens vliegensvlug naar mijn hart,zegt ik hoor niks dus er is niks mis.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 10:31

Merlen denk je aan jezelf? Echt aan de bel trekken en doordrammen, zo gaat dat helaas vaak in de ''zorg'' .
-Precies vorige maand 3 verstandkiezen laten trekken en vannacht voor de 2de keer echt zenuwpijn rechtsboven. Uren liggen draaien. Ben te eigenwijs voor n pijnstiller dus dan ''valt het nog wel mee'' maar het was een..vervelende.. nacht. Nu is de pijn weer verdwenen, beetje dof nog, snap er weinig van.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 10:49

Merlen schreef:
Dat ik elke dag knallende koppijn heb,zo erg zelfs dat ik misselijk word en ervan moet overgeven.
De controle arts van het ziekenfonds wimpelt dit gewoon weg,gelooft me niet.Ik kan zo niet werken maar ik moet.
Ik weet niet wat ik nu verder nog kan doen tenzij me volproppen met tramadol.De pijn verdooft maar ik ben daar volledig van de kaart van en moet daar ook weer van overgeven.

Edit: 2 huisartsen hebben een hartruis vastgesteld waarvoor ik een afspraak heb ingepland staan bij de cardioloog.
Madam luistert eens vliegensvlug naar mijn hart,zegt ik hoor niks dus er is niks mis.

Wow, die gezondheidszorg in Nederland is toch echt om bij te huilen als ik het zo lees. Hier in België is het toch een pak beter.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 10:51

Hier erger ik me dat ik me uitgerekend op mijn 50ste verjaardag zo slap voel als een schotelvod, halve nacht wakker gelegen met hoofd- en keelpijn. Wat in mijn pillenkast gerommeld, en nu gelukkig wel iets beter, maar intussen ook verstopte neus, dus waarschijnlijk een behoorlijke verkoudheid op komst. En net nu ik deze week zoveel plannen heb/had :(

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 10:52

hwn,dit is in België.
Die trut wil me gewoon niet geloven.
Ik zit hier op dit moment gewoon te janken.Zij zal eens voor me invullen wat ik voel.Zij heeft de macht om te beslissen of ik moet werken of nog even verder een ziekte uitkering te krijgen.
Ik ben op dit moment niet aan het werk want het ging niet meer.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 10:55

Dat ik volgende week op vakantie ga en er het e.e.a. nog steeds niet geregeld is. We gaan met 2 auto's en een aanhanger, maar de eigenaar van de aanhanger wil hem niet bovag laten keuren, want dat is de aanhanger niet meer waard. Nu heeft hij een vriend geappt of die er naar kan kijken. Ik wil voor die afstand gewoon een goedgekeurde en veilige aanhanger achter de auto. Nu kunnen we nog wel met 3 auto's gaan maar dan kan ik nog een vignet gaan regelen, dakdragers zodat de dakkoffer mee kan en is de vraag of we de fietsen allemaal mee kunnen nemen gezien mijn auto of die van mijn vriend geen trekhaak heeft.

Het eeuwige antwoord, we zien wel en anders kijken we nog wel even, ben ik behoorlijk beu.

En daarbij krijg ik een mail dat ik een boete heb van 166 euro.... -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 11:00

Daarom heb ik zo'n hekel aan dingen lenen. Kan je niet beter een aanhanger huren?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 11:21

Zou ook gaan voor huren die zijn er vaak ook goed verzekerd voor.

De top snelheid post 1,5 week later is brief bijzondere bijstand binnen. En topsnelheid Gemeente.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 11:22

Chickyy schreef:

Omdat het wel dergelijk invloed heeft op het klimaat...

Warmte vasthouden, het water kan niet weg..

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 11:48

Chickyy schreef:

Ik erger me ook aan tuinen die van groen naaar grijs worden omgetoverd. Een naar soort mensen vind ik dat. Doe ff een beetje moeite om nog een beetje natuur te ondersteunen, ook prima als dat in de vorm van uitheemse bloemen is, als het maar groen is.

En idd wat hierboven wordt gezegt; minder groen, is meer warmte en minder water vast houden.

Ik vind het echt eeuwig zonde. En ergens zou er een regel moeten komen dat je x% beplant vind ik.

Met jou redenatie mag ik me nergens meer aan ergeren, want wat kan het mij schelen wat andere mensen doen. Nou, soms een heel hoop als het in m'n allergie zone valt :brr:

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 12:08

Hutcherson schreef:
Even een tijdje gepost. Er vliegen twee uilen naar de plek van de herrie. Ze wisselen elkaar af en zijn lichtgekleurd. De jongen maken herrie voor 10 en wij hebben triple glass met dikke kozijnen. Ze zitten op de overbuurvrouw dr dak, zij heeft enkelglas (monument). Arme buuf.

Dat zijn dan waarschijnlijk Kerkuilen, die maken niet zo'n lief oehoe geluidje wat je normaal verwacht van een uil :D Ze doen hun naam wel eer aan bij jou in de kerk dus

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 12:08

Weet je, ik erger me binnen dit topic regelmatig aan het type opmerking als "Waarom erger je aan x?" Weet ik veel, ik erger me er gewoon aan :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 12:12

denisesilver schreef:
Weet je, ik erger me binnen dit topic regelmatig aan het type opmerking als "Waarom erger je aan x?" Weet ik veel, ik erger me er gewoon aan :')

Waarom erger je je daaraan????

:+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 12:14

Chickyy schreef:

Wat kan jou het nou schelen, waar anderen zich aan ergeren?

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 12:14

Er kwam een collega net kletsen waardoor ik was afgeleid. Stuurde mn bod dus precies om 12u in, waarom ben ik zo :')

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 12:22

Merlen schreef:
hwn,dit is in België.
Die trut wil me gewoon niet geloven.
Ik zit hier op dit moment gewoon te janken.Zij zal eens voor me invullen wat ik voel.Zij heeft de macht om te beslissen of ik moet werken of nog even verder een ziekte uitkering te krijgen.
Ik ben op dit moment niet aan het werk want het ging niet meer.

Ai, dan heb ik niks gezegd. Sterkte! Kunnen die huisartsen je niet verder helpen? Een collega van mij had ook ooit de controle-arts van het werk op bezoek (was een collega met gevoelige luchtwegen, vaak infecties met koorts) en ze moest zogezegd weer aan het werk, maar het ging niet. Ze heeft dan bloedonderzoek laten doen, en de controle-arts was toen nogal snel overtuigd door de slechte bloedwaarden. Maar ik vrees dat hoofdpijn natuurlijk moeilijker te bewijzen is.

En zware hoofdpijn kan ook een gevolg zijn van bepaalde blokkades, soms kan een osteo of chiropractor hier ook wel iets voor je betekenen. Niet fijn als je niet gehoord wordt. :(:)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 12:41

Tancreda4 schreef:
Chickyy schreef:

Ik erger me ook aan tuinen die van groen naaar grijs worden omgetoverd. Een naar soort mensen vind ik dat. Doe ff een beetje moeite om nog een beetje natuur te ondersteunen, ook prima als dat in de vorm van uitheemse bloemen is, als het maar groen is.

En idd wat hierboven wordt gezegt; minder groen, is meer warmte en minder water vast houden.

Ik vind het echt eeuwig zonde. En ergens zou er een regel moeten komen dat je x% beplant vind ik.

Met jou redenatie mag ik me nergens meer aan ergeren, want wat kan het mij schelen wat andere mensen doen. Nou, soms een heel hoop als het in m'n allergie zone valt :brr:

Er is zelfs een dedicated Instagram account voor dit soort tuinen, met voor en na fotos. Je word er spontaan depressief van als je dat ziet -O- Account heet "onderhoudsarmoe"

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 13:09

Daphne__ schreef:
Chickyy schreef:

Wat kan jou het nou schelen, waar anderen zich aan ergeren?

Het is toch het ergernissen topic? Daar stoor ik me aan.. Leven en laten leven ;)