Tegelijk ook wel een ergernis, we gaan maandag pas.

Kan nu al niet meer slapen van de spanning.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bellatrix schreef:Wel gaaf zeg! Op rondreis?
vier nachten Tokyo met een dagtrip naar Fujikawaguchiko e.o., vier nachten Kyoto met een dagtrip naar Nara, vier nachten Osaka met een dagje Universal Studios en nog een nachtje Narita vlak bij de airport waarbij we nog een dagje het e.e.a. kunnen verkennen
en smartphone. Kom ik een heel eind mee.

alleen nu kon ik fasciale technieken toepassen om de rust er weer in te brengen en de stuwing te verminderen. Hij heeft het overleeft. En ik ben blij dat ik dat kon doen. Hutcherson schreef:Vannacht had mn man weer last van galkolieken. 1,5 jaar terug kon ie met spoed worden opgehaald door de ambu om dit vast te stellen. Mocht daarna opgehaald worden. Vannacht begon het weer na het eten van een turkse pizzaalleen nu kon ik fasciale technieken toepassen om de rust er weer in te brengen en de stuwing te verminderen. Hij heeft het overleeft. En ik ben blij dat ik dat kon doen.
Cowboy55 schreef:Hutcherson schreef:Vannacht had mn man weer last van galkolieken. 1,5 jaar terug kon ie met spoed worden opgehaald door de ambu om dit vast te stellen. Mocht daarna opgehaald worden. Vannacht begon het weer na het eten van een turkse pizzaalleen nu kon ik fasciale technieken toepassen om de rust er weer in te brengen en de stuwing te verminderen. Hij heeft het overleeft. En ik ben blij dat ik dat kon doen.
A. Goed nieuws, well done.
B. Wat zijn fasciale technieken?