Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:LaPluche schreef:Ik heb geen idee wat ik moet koken op 2e kerstdag.
Wij doen met kerst altijd zelf poke bowl maken.
Kerstavondje varkenshaas met in spek gerolde haricots verts, 1e en 2e Kerstdag zelfgemaakte poke bowl, allemaal verschillende dingetjes op tafel, en dan zelf bij de rijst gooien wat je wil.
LoveBodin schreef:Belastingdienst.
Ik heb mijn inkomen heel erg verhoogd op mijn toeslagen, want heb geen recht meer.
Hebben ze dus alsnog geld gestort. Kan ik dat dus volgend jaar weer gaan terugbetalen.
Ik heb dit echt al weken geleden aangegeven, maar ze hebben het nog steeds niet verandert, krijg ook steeds brieven met andere bedragen.
DuoPenotti schreef:Kairos schreef:Elke keer dat gezeik dat ik moet opruimen en dat mijn ouders nu zeggen ‘ja we zien jou nog niet op jezelf wonen.’ Uhu, ik heb al vaker gezegd, zolang ik de urgentie niet zie, doe ik dingen niet. Zolang jullie mijn bekers naar de keuken brengen als ik dat niet doe, zal je altijd zien dat het blijft staan. Gaan ze samen op vakantie, is het hele huis netjes (is al eerder gebeurd, maar ze kunnen het niet meer eens worden over een bestemming dus ze gaan niet meer).
Hoe oud ben jij? 3?
Nyaleti schreef:Hutcherson je kan beter niet reageren als je niet weet waarover je het hebt
Hutcherson schreef:Nyaleti schreef:Hutcherson je kan beter niet reageren als je niet weet waarover je het hebt
Hmmm.. ben opgegroeid met katten, heb redelijk wat verwondingen aan ze overgehouden zonder tetanusvaccinatie, leef nogsteeds en studeer hopelijk deze zomer af op het immuunsysteem onderwerp.
Maar volgens jou heb ik er geen verstand van. Dat wordt moeilijk afstuderen dan. Misschhien moet ik stoppen.
Hutcherson schreef:Nyaleti schreef:Hutcherson je kan beter niet reageren als je niet weet waarover je het hebt
Hmmm.. ben opgegroeid met katten, heb redelijk wat verwondingen aan ze overgehouden zonder tetanusvaccinatie, leef nogsteeds en studeer hopelijk deze zomer af op het immuunsysteem onderwerp.
Maar volgens jou heb ik er geen verstand van. Dat wordt moeilijk afstuderen dan. Misschhien moet ik stoppen.
lenaa_tje schreef:De lekkende slang bij de pomp waardoor er nu diesel in m’n broek en veel te dure jas zit waar ik tijden voor heb gespaard. Ben heel bang dat het er niet uit wil. Echt heb ik weer.