Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sintara

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 12:16

Er is mij in een meeting letterlijk toegeschreeuwd dat ik eens mn bek moest houden.

Maar schijnbaar is dat een doodnormaal verzoek. Iemand anders was gevraagd om iemand uit te laten praten en dat is hetzelfde? Ofzo?

Ahum

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 12:19

_San87_ schreef:
LaPluche schreef:
Ik heb geen idee wat ik moet koken op 2e kerstdag.

Wij doen met kerst altijd zelf poke bowl maken :9.

Kerstavondje varkenshaas met in spek gerolde haricots verts, 1e en 2e Kerstdag zelfgemaakte poke bowl, allemaal verschillende dingetjes op tafel, en dan zelf bij de rijst gooien wat je wil :D.

Die poke bowl klinkt wel goed. Ouders hebben nog van de wasabi en andere krokante stukjes die je erover kan gooien. En avocado heb ik toch ook al nodig. Vorige keer heb ik alleen kant en klare sushi rijst gehaald, want dat is makkelijker en hoef je niks meer door te gooien :=

Dan heb ik nog iets vullends naast alle toetjes die ik gehaald heb. :') Mijn kerstmenu bestaat uit 4 verschillende toetjes, carpaccio en garnalen haha.
En nog allemaal chocolade en koekjes :')

Oh, mijn hond was gisteren uitgeweest, we komen binnen en ik ga op de bank zitten. 5 minuten later staat hij te plassen??? Hij had gewoon geplast buiten en toen ik overeind schoot wilde hij weer naar buiten en ging weer. Hopelijk was het gewoon eenmalig, want ja het is vervelend in huis maar ik vind het veel erger als het een teken is dat er iets aan de hand zou zijn. Dus ik zit hem continu in de gaten te houden met hartkloppingen

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 12:33

Belastingdienst.
Ik heb mijn inkomen heel erg verhoogd op mijn toeslagen, want heb geen recht meer.
Hebben ze dus alsnog geld gestort. Kan ik dat dus volgend jaar weer gaan terugbetalen.
Ik heb dit echt al weken geleden aangegeven, maar ze hebben het nog steeds niet verandert, krijg ook steeds brieven met andere bedragen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 12:47

LoveBodin schreef:
Belastingdienst.
Ik heb mijn inkomen heel erg verhoogd op mijn toeslagen, want heb geen recht meer.
Hebben ze dus alsnog geld gestort. Kan ik dat dus volgend jaar weer gaan terugbetalen.
Ik heb dit echt al weken geleden aangegeven, maar ze hebben het nog steeds niet verandert, krijg ook steeds brieven met andere bedragen.

Apart zetten op je spaarrekening. Krijg je er nog iets van rente over. Elke cent telt he :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 13:15

DuoPenotti schreef:
Kairos schreef:
Elke keer dat gezeik dat ik moet opruimen en dat mijn ouders nu zeggen ‘ja we zien jou nog niet op jezelf wonen.’ Uhu, ik heb al vaker gezegd, zolang ik de urgentie niet zie, doe ik dingen niet. Zolang jullie mijn bekers naar de keuken brengen als ik dat niet doe, zal je altijd zien dat het blijft staan. Gaan ze samen op vakantie, is het hele huis netjes (is al eerder gebeurd, maar ze kunnen het niet meer eens worden over een bestemming dus ze gaan niet meer).

Hoe oud ben jij? 3?

Ik denk 16-17. Klinkt als mijn dochter namelijk.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 13:22

Haha ja dat denk ik ook. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 13:23

Suzanne F. schreef:
DuoPenotti schreef:

Hoe oud ben jij? 3?

Ik denk 16-17. Klinkt als mijn dochter namelijk.

Wat een poedersuiker-instelling, dan :)).

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 13:26

Ik hoefde vroeger thuis ook nooit wat te doen, maar gewoon even je vuile spullen naar de keuken brengen vond ik toch heel normaal... Mijn kamer was wel regelmatig een bende, dat dan weer wel :D

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 13:31

Sintara die college die zo tegen je schreeuwde ligt nu onder de groene zoden?
Wat asociaal.

Wachten tot de garage belt.
Straks niet bereikbaar dus dat is lastig.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 13:40

Neuh ik ben toch al bezig met een ander plan voor mezelf. Dat is nu mijn mantra om mezelf een beetje kalm te houden de laatste tijd

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 13:50

Elke dag last van 1 van m'n schouders zodra ik wakker ben. En nu stroomt het door naar m'n hand. |o

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 16:44

Nyaleti schreef:
Hutcherson je kan beter niet reageren als je niet weet waarover je het hebt ;)

Hmmm.. ben opgegroeid met katten, heb redelijk wat verwondingen aan ze overgehouden zonder tetanusvaccinatie, leef nogsteeds en studeer hopelijk deze zomer af op het immuunsysteem onderwerp.

Maar volgens jou heb ik er geen verstand van. Dat wordt moeilijk afstuderen dan. Misschhien moet ik stoppen. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 16:47

Merlen schreef:
Geen ergernis maar ik zie zonet,terwijl ik aan het stofzuigen ben,dat de kat die overal plast/poept in een kattenbak aan het plassen is.

Gelijk toch wel even verwend met iets wat die heel leuk vindt.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 17:00

Hutcherson schreef:
Nyaleti schreef:

Hmmm.. ben opgegroeid met katten, heb redelijk wat verwondingen aan ze overgehouden zonder tetanusvaccinatie, leef nogsteeds en studeer hopelijk deze zomer af op het immuunsysteem onderwerp.

Maar volgens jou heb ik er geen verstand van. Dat wordt moeilijk afstuderen dan. Misschhien moet ik stoppen. :')

Zou ik maar snel doen dan ja.
Of even opzoeken hoe vies katten beten (kunnen) zijn.

Direct naar de HAP hoeft nou ook weer niet maar snap de reactie wel. Ze laten haar niet voor niks komen toch?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 18:10

Hutcherson schreef:
Nyaleti schreef:

Rot voor je maar wel slim.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 18:25

Hutcherson schreef:
Nyaleti schreef:

Dan weet je toch ook dat geen enkel mens hetzelfde is en iedereen anders kan reageren? Misschien heeft ze wel een afweerziekte oid := ?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 19:31

Vandaag geërgerd aan dat ik zo moe ben, maar dat ene dutje vanmiddag was wel erg lekker. _O-
En nu nog moe..

Vanmiddag ook nog aan de lading Politie agenten die hier voor het huis stonden,
vraag mij altijd af waarom met zo veel en van de 10 mensen zie je vaak 8 handen in de zakken en toe kijken... %)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 19:37

De lekkende slang bij de pomp waardoor er nu diesel in m’n broek en veel te dure jas zit waar ik tijden voor heb gespaard. Ben heel bang dat het er niet uit wil. Echt heb ik weer.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 19:53

lenaa_tje schreef:
De lekkende slang bij de pomp waardoor er nu diesel in m’n broek en veel te dure jas zit waar ik tijden voor heb gespaard. Ben heel bang dat het er niet uit wil. Echt heb ik weer.

Goed insmeren met shout en zo snel mogelijk wassen! Mijn man heeft regelmatig diesel in zijn werkkleding, krijg het tot nu toe er altijd uit.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 20:28

Geen kerstpakket gekregen. Echt hoe gierig kan een internationaal groot bedrijf zijn.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 20:29

MarlindeRooz schreef:
Geen kerstpakket gekregen. Echt hoe gierig kan een internationaal groot bedrijf zijn.

-O-

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 20:33

MarlindeRooz schreef:

Ik weet helaas hoe dit voelt.
Echt klote en het voelt zo naar. Alsof je niks waard bent

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 20:35

MarlindeRooz schreef:

Je wilt niet weten wat voor soms trieste kerstkado's bedrijven geven of soms helemaal niks. Heb je wel een 13de maand of iets gekregen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 20:52

Nee niks extra’s. Thanks HEMA!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 20:56

MarlindeRooz schreef:
Nee niks extra’s. Thanks HEMA!

Schandalig! En die draaien naar mijn idee niet slecht.