Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cer schreef:Er is ook wel eens een verhaal geweest van bijv het luik van de kruipruimte weghalen en de deurmat wel terugleggen, met als gevolg een dwarslaesie, dat zijn echt geen geintjes meer.. (of was dat misschien een broodje aap verhaal .. dat weet ik niet meer, ik kan niet zo snel een nieuwsartikel vinden)
Bij mij moet je ook niet aankomen met dit soort gedoe, maar dat gebeurt ook niet, want je kent je vrienden, neem ik aan
Ligt aan je vriendengroep, niet per se aan de regio.
prompter schreef:Dan ben ik blij dat ik boven de grote rivieren woon, want ik hou absoluut niet van dit soort ongein.
- en ben ik blij dat ik geen vrienden heb die dit soort stupide acties leuk vinden.
. Dit kan echt de domper op je fijne feest of reis zijn. Thuiskomen en zoveel sjit aantreffen dat je niet je bed in kan voor slapen of andere dingen maar troep moet ruimen of je een weg je huis in moet banen. Zo "leuk en grappig"
wat een "pret". 
MyWishMax schreef:Hier deed de vriendengroep het ook bij elkaar en bij een oudere groep is er dus ook ongeluk gebeurd bij zo'n 'grap' waardoor dat bruidspaar hun huwelijksnacht in ziekenhuis kon doorbrengen en huwelijksreis niet door kon gaan. En woon gewoon jn de randstad maar wel dorp idd.
Gelukkig was ik duidelijk genoeg dat het bij ons niet ging gebeuren en had ik 3 Duitse herders in huis lopen waardoor ze het ook niet stiekem durfde.
Ik had echt geen zin om na een lange vermoeiende dag nog huis schoon te moeten maken of opruimen voordat je naar bed kan. Vooral niet als 1 van de grappen was piepschuimballetjes in een huis spuiten samen met ballonnen. Dat piepschuim hebben ze nooit volledig weggekregen, jaren later kwamen ze nog steeds balletjes tegen.
. Om die kikkers zou ik ook prima kunnen lachen. DuoPenotti schreef:Karuna, jij vergeet dat die dat overkomt ook vooraan staan bij andere dat te doen.
ja dan krijg je dat ook terug.
Dat word echt niet zomaar bij iemand gedaan.
En huis schoonmaken komt de dag daarna wel.
Baantje richting bed en bed zelf is voldoende
Ken daarom ook mensen die de huwelijksnacht niet thuis sliepen en lekker uitgerust de dag daarna wel eens gingen kijken