Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paddington schreef:Ze doen het al maanden midden in de nacht maar alleen als haar dochter bij haar vader is.
Het geluid komt elke keer zelfs boven het geluid van de koptelefoon van mijn zoon die aan het gamen was.
Kan de ' o my god' niet meer aanhoren.
Ik wil haar hier al maanden op aanspreken maar dan wel als ze buiten is want dan kan ze niet vluchten.
Maar deze dame komt nooit buiten en ligt de godganse dag in haar nest.
Maar ik denk wel dat mijn hamer met een washandje eromheen wel effect had toestraks.
paddington schreef:Nou hopelijk wordt mijn buurvrouw niet zwanger.![]()
Ze heeft al 2 Kids waar ze amper naar om kijkt.
1 woont al niet meer thuis op zijn 16e.
En stampertje heeft al 9 Kids bij andere vrouwen.
Wij hebben hem de naam stampertje gegeven en hij komt en gaat want zo staat zijn fiets er 2 weken niet en zo weer dagen wel.
Wij hebben hem de naam stampertje gegeven en hij komt en gaat want zo staat zijn fiets er 2 weken niet en zo weer dagen wel.
Captain schreef:Menino schreef:De fokking nachtmerries…. Iedere nacht weer, nu al een paar weken.
Het is echt fascinerend hoe mijn hoofd een gezellig dagje Efteling verenigt met een huiszoekingsbevel wegens grootschalig naar babyverkrachtingen.
Wat.
Ik lig wakker en heb HONGER. Gisteren echt onmeunig veel slechte troep op in de bioscoop maar nu heb ik dus zoveel honger dat ik er zelfs naar van ben.
Waarom ben ik zo.
Rawr schreef:Goede voornemens-sporters, het is zo tyfusdruk in de sportschool.