Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Epoxy lijkt me ook nog eens leuk om te proberen.
En met dat setje van de Action verlies je er ook niet veel aan als het mislukt.
Ik ga dit weekend houten poppetjes beschilderen, da's ook helemaal hip.
Echt superleuk om te doen!
En vanmiddag met gevaar voor eigen leven de stad in.
Marjo schreef:Ik heb het ooit geprobeerd, dat epoxy, maar wat een gedoe. Je moet een goed geventileerde ruimte hebben, rekening houden met giftige dampen, geduld hebben want het duurt uren voordat het uithardt.
En dan zitten er keiveel luchtbellen in of wordt het allemaal net niet wat je ervan verwacht had. Nee, niks voor mij
Jolien87 schreef:Epoxy lijkt me ook nog eens leuk om te proberen.
En met dat setje van de Action verlies je er ook niet veel aan als het mislukt.
Ik ga dit weekend houten poppetjes beschilderen, da's ook helemaal hip.
Echt superleuk om te doen!
En vanmiddag met gevaar voor eigen leven de stad in.
Lavitabella schreef:Helemaal in het begin is het een beetje voorbij gekomen maar ik ben toch wel benieuwd naar meer antwoorden !![]()
De vulling van de doos!! Waar zitten jullie echt niet op te wachten of wat vind je niet erg? Hier mag alles behalve slijm of plak dingen. Glitters of snippers is geen probleem, wel een kleine waarschuwing vooraf voor de hond.
Balenciaga schreef:Lavitabella schreef:Helemaal in het begin is het een beetje voorbij gekomen maar ik ben toch wel benieuwd naar meer antwoorden !![]()
De vulling van de doos!! Waar zitten jullie echt niet op te wachten of wat vind je niet erg? Hier mag alles behalve slijm of plak dingen. Glitters of snippers is geen probleem, wel een kleine waarschuwing vooraf voor de hond.
Het hoeft voor mij echt niet speciaal te zijn. Liever niet zelfs.
Lavitabella schreef:Balenciaga schreef:
Het hoeft voor mij echt niet speciaal te zijn. Liever niet zelfs.
Neeee iets speciaals hoeft zeker niet maar ik gebruik wel vaak vulling zodat niet alles in een doos gaat schuiven. En sommige zitten bijvoorbeeld al niet op kranten te wachten of andere vulling.