Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gini schreef:Dat als je ergens 'nee, ik kan niet/ik wil niet' op zegt, dat mensen alles uit de kast trekken om je toch te overtuigen en zelfs oplossingen gaan bedenken voor de redenen waarom je niet kan/wil. Doodmoe word ik daarvan en ik kijk er meer en meer tegenop om dan die 'nee' te zeggen.
Zebrastreep schreef:Heel vervelend voor jouEen jongen waarmee ik een super leuke vriendschap heb en ook heel leuk vond krijgt nu opeens een keerzijde...
Meneer begint sinds ik zei dat ik echt niet even af kon spreken door werk en omdat ik nu ook een aantal vriendinnen mee heb afgesproken die ik de rest van het jaar amper zie omdat ze nog naar school gaan.
Maar wel even melden dat hij bij andere dames gaat klussen. Vindt ik ook zo'n dooddoener om mij te melden dat steekte toch een beetje
Edit: ik had ergens gewoon leuk op gereageerd maar er wordt een hele discussie over gemaakt gaat nergens over zeg maar helemaal geen trek in. En dan uitdagen door te zeggen oh wat ben ik toch banketstaaf toe even zeg
rien10 schreef:@Gini “Nee. Ik ga niet mee. En als je het nog 5 keer vraagt verandert mijn antwoord niet dus spaar je de moeite. “.
Dan antwoord ik nog een keer Nee bij de tweede keer vragen. Daarna geef ik geen antwoord meer.
Bloemetje75 schreef:Ik “moet” een afspraak maken voor euthanasie van mijn oude kat. Net gebeld, dierenarts belt me straks terug met dag/uur dat het zou kunnen.
Uiteraard is de kat nu weer wat beter dan gisteren, mijn met spuitje water en saus van natvoer geven, heeft iets geholpen.
Het beestje is op, en ik wil hier zelf bij zijn dus het “moet” nog voor mijn vakantie. Ik kan deze beslissing/taak niet aan mijn 18 jarige dochter over laten. Poes nog twee weken dwang voeren en dan euthanasie is ook niet in het belang van mijn poezenvriend.