Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 09:40

Mywish zeker even bellen hoor.
Je moet je niet onveilig voelen en in extra rotzooi zitten.

Argh hond heeft last van zijn darmen.
Sneu voor hem. Rijst is al gekookt.
Stond om 00.45 en 04.00 in nachtkleding buiten met de hond.
In de tuin doet hij niks.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 09:45

Hele nacht genoten van een combinatie van enorme hoofdpijn en nachtmerries. Dus steeds verdrietig wakker worden met een kloppend hoofd.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 09:54

Gini schreef:
Dat als je ergens 'nee, ik kan niet/ik wil niet' op zegt, dat mensen alles uit de kast trekken om je toch te overtuigen en zelfs oplossingen gaan bedenken voor de redenen waarom je niet kan/wil. Doodmoe word ik daarvan en ik kijk er meer en meer tegenop om dan die 'nee' te zeggen.

Herkenbaar. :(:) Als je er dan ook nog bij uitlegt dat je of het al bekeken hebt die oplossing of ee domweg geen zin tijd of energie voor hebt dan nog blijven aandragen waarom het wel kan.
Toch blijven nee zeggen hoor,

Hier al vanaf even na 8 een dieselende vrachtwagen voor de deur die iets? aan het wegzuigen is. Tenminste er staat op zuigauto. Maar het snerpende geluid, de trillingen en de dieseluitlaatgassen die inmiddels in elke kier van het huis hangt is toch niet zo tof. Er zal kennelijk iets moeten gebeuren maar het lijkt me niet de bedoeling dat je de huizen eromheen gaat volpompen met je uitlaatgassen. %) mijn hoofd is inmiddels ontploft van de herrie en mijn longen doen hun best te ademen. Achter alles maar open gezet maar echt helpen doet het niet tegen de stank. -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 09:56

@Gini “Nee. Ik ga niet mee. En als je het nog 5 keer vraagt verandert mijn antwoord niet dus spaar je de moeite. “.
Dan antwoord ik nog een keer Nee bij de tweede keer vragen. Daarna geef ik geen antwoord meer.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 10:06

Zebrastreep schreef:
Een jongen waarmee ik een super leuke vriendschap heb en ook heel leuk vond krijgt nu opeens een keerzijde...

Meneer begint sinds ik zei dat ik echt niet even af kon spreken door werk en omdat ik nu ook een aantal vriendinnen mee heb afgesproken die ik de rest van het jaar amper zie omdat ze nog naar school gaan.

Maar wel even melden dat hij bij andere dames gaat klussen. Vindt ik ook zo'n dooddoener om mij te melden dat steekte toch een beetje

Edit: ik had ergens gewoon leuk op gereageerd maar er wordt een hele discussie over gemaakt gaat nergens over zeg maar helemaal geen trek in. En dan uitdagen door te zeggen oh wat ben ik toch banketstaaf toe even zeg
Heel vervelend voor jou :(:) , maar je weet nu wel wat zijn ware gezicht is. Eigenlijk zou je hem ervoor moeten bedanken.
En verder deze manipulatieve zak hooi mooi links laten liggen, veel beter voor je.

rien10 schreef:
@Gini “Nee. Ik ga niet mee. En als je het nog 5 keer vraagt verandert mijn antwoord niet dus spaar je de moeite. “.
Dan antwoord ik nog een keer Nee bij de tweede keer vragen. Daarna geef ik geen antwoord meer.

Dit :j
Vragen "welk deel van "nee" heb je niet begrepen?" wil ook nog wel eens helpen.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 10:06

Eens met Rien. Hoewel er bij mij een “wat begrijp je niet aan nee of mijn antwoord verandert niet, mijn toon/humeur wel” achter aan komt.

Zo jammer dat mensen “nee” niet als antwoord zien…

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 10:10

Ik “moet” een afspraak maken voor euthanasie van mijn oude kat. Net gebeld, dierenarts belt me straks terug met dag/uur dat het zou kunnen.
Uiteraard is de kat nu weer wat beter dan gisteren, mijn met spuitje water en saus van natvoer geven, heeft iets geholpen.

Het beestje is op, en ik wil hier zelf bij zijn dus het “moet” nog voor mijn vakantie. Ik kan deze beslissing/taak niet aan mijn 18 jarige dochter over laten. Poes nog twee weken dwang voeren en dan euthanasie is ook niet in het belang van mijn poezenvriend.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 10:12

Dat het paard van een kennis nog steeds vermist is sinds maandag al en ik aan de andere kant van Nederland woon en dus niet fysiek kan helpen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 10:16

Dat ik 10 euro verzendkosten betaal aan een Belgische winkel maar ze het pakket op de step komen brengen ofzo.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 10:18

Bloemetje75 schreef:
Ik “moet” een afspraak maken voor euthanasie van mijn oude kat. Net gebeld, dierenarts belt me straks terug met dag/uur dat het zou kunnen.
Uiteraard is de kat nu weer wat beter dan gisteren, mijn met spuitje water en saus van natvoer geven, heeft iets geholpen.

Het beestje is op, en ik wil hier zelf bij zijn dus het “moet” nog voor mijn vakantie. Ik kan deze beslissing/taak niet aan mijn 18 jarige dochter over laten. Poes nog twee weken dwang voeren en dan euthanasie is ook niet in het belang van mijn poezenvriend.

Draai het om: je weet dat het klaar is, maar nu heeft jouw kat blijkbaar tóch nog wat fijne dagen! Niet gaan afwachten tot ze echt gaat lijden.. geniet van elkaar nu het nog even kan :knuffel:

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 10:21

Dankje Marocje, ze zouden veel langer mee moeten gaan, onze geliefde huisdieren.
Hij is voor nu helemaal gelukkig, buiten in zijn bananendoos in de zon (er staat er ook een in de schaduw op een andere favoriete plek).

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 11:27

Contract is zoals verwacht nog niet omgezet. Heb uitbetaald gekregen via mijn vorige contact en het contract is ook niet aangepast.... Mensen aannemen doen ze heel gemakkelijk maar je moet overal zelf 100x achteraan. Gewoon super irritant!

En dat de doctoren mij met krentenbaard een beetje aan laten klooien waardoor het blijft sluimeren en steeds weer volop terug komt op mijn handen. Het is ook lastig dan ik mijn handen niet volledig rust kan gunnen je gebruikt ze nogal vaak zeg maar :') De huisarts zegt ga maar naar de Dermatoloog , maar daar ben ik een soort bij van ontslagen en dat is afgerond. De dermatoloog kijkt ook niet echt naar je handen het is een kort gesprekje van 3 minuten waarin alles is besloten om de UV-therapie stop te zetten omdat ik daar niet goed tegen kan. Allergie test is pas 30 augustus maar ook daar moest ik zelf weer mee komen anders was ik zo naar huis gestuurd.

Ik zet nu ook door die infectie moet gewoon goed behandeld worden. Dan zit ik elke week gezellig bij de huisarts. Ik betaal er immers ook voor....

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 11:41

Heel herkenbaar dat het allemaal lekker lang duurt met artsen. Ik heb woensdag een MRI van mijn nek en de bespreking van de resultaten is vervolgens in... september. In de tussentijd loop je er maar wel mee rond, lekker pijn en ongemak hebben enzo. Zo loop ik inmiddels nu een jaar rond, van het kastje naar de muur, ik hoop voor je dat het bij jou sneller gaat!

Wat ik dan wel weer 'grappig' vind, is dat als je dit bij dieren zou flikken (maanden met klachten rond laten lopen en een beetje aanmodderen) je online echt de grootste oliebol over je heen krijgt. Maar de zorg voor mensen... och, who cares, right? :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 11:52

50 minuten onderweg geweest naar mijn werk waar ik normaal binnen 10 minuten ben. Bedankt boeren :r

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 11:58

Ik heb een afspraak gemaakt voor een piercing. In Amsterdam zodat ik weg ben van huis. Ik durf het gewoon niet, ik durf niks. -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 12:06

Mijn zoon is boos omdat hij niet alleen mag gaan zwemmen. Hij heeft epilepsie, bijna 8 en net zijn zwemdiploma’s en er is geen badmeester oid aanwezig, dus voor mij reden genoeg dat hij niet alleen mag. Zijn zusje is ziek dus ik kan niet met hem mee. En nu ben ik die stomme rot mama en van papa had ik wel gemogen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 12:24

fotolijstje schreef:
Ik heb een afspraak gemaakt voor een piercing. In Amsterdam zodat ik weg ben van huis. Ik durf het gewoon niet, ik durf niks. -O-

Je heb toch al een afspraak gemaakt? Dat durf je al.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 12:43

fotolijstje schreef:

Scheelt dat een piercing niet verplicht is.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 12:44

Ineke2 schreef:
fotolijstje schreef:

Scheelt dat een piercing niet verplicht is.

Ja klopt haha, ik vind alleen de sociale situaties eng hoor :j niet de piercing zetten zelf!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 12:57

De warmte op werk en mijn werkgever die er niks aan wil doen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 13:52

Ik heb een massief houten kastje van marktplaats gehaald om helemaal op te knappen, aardig wat werk in gestopt om het echt perfect te krijgen. Nu blijk ik kleurenblind te zijn want het is meer cyaan geworden dan turquoise wat ik in gedachten had :') gadver

Het went gelukkig steeds meer :P

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 14:11

Iemand bied op 2 artikelen waar ik samen 25 euro voor vraag 18 euro.

Vervolgens zeg ik voor 20 euro mag je het hebben, wanneer wil je het ophalen.

Zegt ze: ja morgen? Maar mag het dan wel voor 18 euro.

Bekijk het lekker als je moeilijk gaat doen voor 2 euro, heb 1 artikel van Marktplaats gehaald.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 15:00

Dat ik mij afgelopen maandag behoorlijk heb verslikt in een broodje en helemaal in paniek ben geslagen want ik was toen alleen thuis. Na 1.5 uur afwachten toch maar de dokter gebeld en die adviseerde mij cola te drinken. Helaas ging het niet beter dus dinsdag mocht ik langsgaan, ze dacht aan een griepje en ik moest maar vloeibare dingen eten. Dit gaat redelijk goed maar ik wil weer boterhammen ect kunnen eten, maar als ik er alleen al aan denk krijg ik al een paniekaanval dat ik weer ga stikken. ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 15:09

Weet nu ook weer waarom ik spinazie gelijk alleen blad pluk. Nu gaat het nog een keer door mijn handen om de steeltjes eraf te halen. :')

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 15:10

Dat het vermiste paard van mijn kennis vandaag overleden is teruggevonden |( |(