Amber_anne schreef:Waar ben je heen geweest? Klinkt als een prima vakantie toch
Ericeira! Dus echt wel toeristisch nu, maar op een kalme manier haha. En ik vond het een mooi dorp.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Deze past hier nu prima tussen als biecht:
De vakantie die momenteel boven aan mijn lijstje staat is een dag of 5 met een rugzakje de natuur in. Koken op een vuurtje, slapen zonder tent, afspoelen in een riviertje, geen vieze toiletten want je kiest zelf een bosje uitoverdag lekker wandelen, genieten van de natuur en de rust, meer niet.
Farjen schreef:Over all in en daguitstapjes, wij gaan gewoon uitgebreid ontbijten en vragen dan een lunchpakket dat we kunnen meenemen. Dan hebben we alvast iets![]()
Vroeger toen ik met de trein/bus reisde, deed ik soms mijn oortjes in maar muziek uit om onopvallend gesprekken af te luisteren
Moestuin schreef:Biecht: Ik ga morgen een fitness bezoeken voor een kennismaking en eventueel abo. Alleen, buiten mijn man wil ik niet dat iemand het weet. Ik heb schrik om te falen en ik zie ze nu al denken: Yeah right, poging zo veel om af te vallen, dat lukt haar niet![]()
En nee, ik heb hier geen familie od die mee leest.
Moestuin schreef:Biecht: Ik ga morgen een fitness bezoeken voor een kennismaking en eventueel abo. Alleen, buiten mijn man wil ik niet dat iemand het weet. Ik heb schrik om te falen en ik zie ze nu al denken: Yeah right, poging zo veel om af te vallen, dat lukt haar niet![]()
Cayenne schreef:Biecht: Ik kom net terug van de huisartsenpost en voelde me zo rot dat ik manlief wakker had gemaakt daarvoor.
En morgenochtend moet hij om 6 uur er weer uit
M_D_H schreef:Biecht:
Ik was super blij met onze deurbelcamera, vooral omdat er ook een camera aan de onderkant zit waarmee je pakketjes op de grond in de gaten kan houden.
Maar gisteravond vroeg mijn man mij naar het pakketje dat binnen was gekomen en nu besef ik mij in eens dat hij die camera ook kan zien... en dus ook kan zien hoe schandalig veel pakketjes er elke week binnen komen...
En dat was nou weer net niet de bedoeling![]()
Shenavallie schreef:Cayenne schreef:Biecht: Ik kom net terug van de huisartsenpost en voelde me zo rot dat ik manlief wakker had gemaakt daarvoor.
En morgenochtend moet hij om 6 uur er weer uit
Beterschap!
Als hier zoiets aan de hand zou zijn, dan rijden we voor elkaar. Wij mogen elkaar zeker voor dit soort dingen wakker maken. Sterker nog: mijn man zou woest zijn als ik dat niet zou doen. Hij had me echt niet alleen laten gaan, vroeg op moeten of niet. Je gaat niet zomaar naar een HAP.
M_D_H schreef:Biecht:
Ik was super blij met onze deurbelcamera, vooral omdat er ook een camera aan de onderkant zit waarmee je pakketjes op de grond in de gaten kan houden.
Maar gisteravond vroeg mijn man mij naar het pakketje dat binnen was gekomen en nu besef ik mij in eens dat hij die camera ook kan zien... en dus ook kan zien hoe schandalig veel pakketjes er elke week binnen komen...
En dat was nou weer net niet de bedoeling![]()