Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 11:26

Amber_anne schreef:
Waar ben je heen geweest? Klinkt als een prima vakantie toch

Ericeira! Dus echt wel toeristisch nu, maar op een kalme manier haha. En ik vond het een mooi dorp.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 11:29

Ziet er mooi uit!

Toeristisch maakt niet zo veel uit zolang het orginele van de stad maar behouden is. Ik vind friet van Piet nou geen vakantie gevoel geven, net als pindakaas en hagelslag in de supermarkt.

Urbanus

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-22 11:41

Ik heb het hier thuis allemaal een beetje mooier gemaakt dan het is, maar feitelijk heb ik net iets besteld uit België (á 10 euro verzendkosten) omdat het hier overal uitverkocht is en ik er niet tegen kan als m'n kinderen zwemvesten aan hebben van verschillende merken.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 11:42

Nyaleti schreef:
Deze past hier nu prima tussen als biecht:
De vakantie die momenteel boven aan mijn lijstje staat is een dag of 5 met een rugzakje de natuur in. Koken op een vuurtje, slapen zonder tent, afspoelen in een riviertje, geen vieze toiletten want je kiest zelf een bosje uit :+ overdag lekker wandelen, genieten van de natuur en de rust, meer niet.

Aanrader! Ik ga volgende week weer :D Met tent wel dan, maar geen campings, brrrr. Ik moet altijd gruwelijk afkicken als ik weer thuis kom, wat een drukte in Nederland.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 12:18

Ik moet echt niet aan all inclusive denken... Maar mijn biecht is dat ik begin dit jaar het wel heb gedaan, en het echt dikke prima was voor die reis! 10 dagen curaçao met de hele familie (15 man, inclusief kleine kids) was all inclusive Meer dan prima en ideaal! Met 15 man de hort op om uit eten te gaan is best een dingetje en nu was het gewoon lekker simpel. Buffet en savonds keuze uit 3 van de 6 restaurants, dikke prima.

En we hebben elke dag wel wat ondernomen. En voor degenen die achterbleven (vaak degene met kids) meer dan genoeg entertainment in het resort.

Dikke pluspunt was wel dat er echt amper gasten waren en we het resort met een handje vol andere mensen deelden, ideaal. En het was een wat duurder resort, waardoor er geen Sjonnies en Anita's waren. Dat lijkt mij vooral de grootste erfenis in all inclusives :o

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 14:41

I love all inclusieve niks doen.. ik ren me het hele jaar de pokken in een eigen zaak in de paarden dus als ik even niks hoef geniet ik daar ecbt oprecht heel erg van. Vind dingen ondernemen echt leuk maar even niet is ecbt fijn als je alrijd moet ondernemen :')

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 14:54

CupCakes_ schreef:
Ik ben nu al helemaal klaar met de toeristen in mijn woonplaats. Leuk dat ze voor extra inkomsten zorgen. Maar het inwoners aantal verdriedubbeld hier. Manieren hebben ze niet. Is het alweer winter? Dan zijn ze bijna allemaal opgehoepeld.

Oh meid ik voel je! Dit is mijn biecht ook!

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 18:07

Ik biecht op dat ik gesprekken afluister in de trein. Net weer een smeuïg gesprek afgeluisterd. Een man had z'n nieuwe schoonouders voor het eerst midden in de nacht in z'n onderbroek ontmoet :))

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 20:06

whaha..ik moet ook maar weer in te trein.. heerlijk.

wij hebben een overbuurvrouw en volgens mij is ze "kaartenlezeres" of hoe je het ook maar noemt.
heel bijzonder figuur die volgens mij zelf niet alles voor elkaar heeft, maar anderen wel verteld wat de wereld in petto heeft. laatst heb ik dus een hele tijd op de oprit (in de auto met de deur open) om te horen waar ze het over had, machtig (ze praat nogal luid en heeft het raam open).

nu wil ik kijken of ik haar online ook kan vinden, maar nog weinig succces.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 22:13

Over all in en daguitstapjes, wij gaan gewoon uitgebreid ontbijten en vragen dan een lunchpakket dat we kunnen meenemen. Dan hebben we alvast iets :)

Vroeger toen ik met de trein/bus reisde, deed ik soms mijn oortjes in maar muziek uit om onopvallend gesprekken af te luisteren :')

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 22:17

Farjen schreef:
Over all in en daguitstapjes, wij gaan gewoon uitgebreid ontbijten en vragen dan een lunchpakket dat we kunnen meenemen. Dan hebben we alvast iets :)

Vroeger toen ik met de trein/bus reisde, deed ik soms mijn oortjes in maar muziek uit om onopvallend gesprekken af te luisteren :')

Dat laatste heb ik ook zo vaak gedaan in de trein! Haha echt erg, maar andermans drama is soms zo fijn om naar te luisteren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 22:51

Biecht: Ik ga morgen een fitness bezoeken voor een kennismaking en eventueel abo. Alleen, buiten mijn man wil ik niet dat iemand het weet. Ik heb schrik om te falen en ik zie ze nu al denken: Yeah right, poging zo veel om af te vallen, dat lukt haar niet :+
En nee, ik heb hier geen familie od die mee leest.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 22:54

Moestuin schreef:
Biecht: Ik ga morgen een fitness bezoeken voor een kennismaking en eventueel abo. Alleen, buiten mijn man wil ik niet dat iemand het weet. Ik heb schrik om te falen en ik zie ze nu al denken: Yeah right, poging zo veel om af te vallen, dat lukt haar niet :+

Goed bezig!

Enne, hoeft ook niemand te weten toch? ;)

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 23:22

Moestuin schreef:

Goed bezig!! En heel herkenbaar!
Mij heeft het heel erg geholpen om te starten met een personal trainer. Zorgde ervoor dat ik een stuk sneller vertrouwen in mezelf vond...

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 01:03

Moestuin schreef:

Verstandig.
Vreemd psychologisch verschijnsel, als je veel mensen vertelt dat je zo'n soort voornemen hebt, is de kans dat je faalt groter.
Succes en veel plezier gewenst.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 03:30

Biecht: Ik kom net terug van de huisartsenpost en voelde me zo rot dat ik manlief wakker had gemaakt daarvoor.
En morgenochtend moet hij om 6 uur er weer uit :=

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 08:25

Veel beterschap Cayenne

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 08:28

Cayenne schreef:
Biecht: Ik kom net terug van de huisartsenpost en voelde me zo rot dat ik manlief wakker had gemaakt daarvoor.

Beterschap!
Als hier zoiets aan de hand zou zijn, dan rijden we voor elkaar. Wij mogen elkaar zeker voor dit soort dingen wakker maken. Sterker nog: mijn man zou woest zijn als ik dat niet zou doen. Hij had me echt niet alleen laten gaan, vroeg op moeten of niet. Je gaat niet zomaar naar een HAP.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 08:37

Mijn biecht
Iemand stuurde een prive biecht dat ze nieuwsgierig naar me was aan de hand van mijn berichten
Toen ik ik vroeg waar ze dan nieuwsgierig naar was, kreeg ik terug dat ze me had verward met iemand anders :')
Domper :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 08:58

Biecht:

Ik was super blij met onze deurbelcamera, vooral omdat er ook een camera aan de onderkant zit waarmee je pakketjes op de grond in de gaten kan houden.

Maar gisteravond vroeg mijn man mij naar het pakketje dat binnen was gekomen en nu besef ik mij in eens dat hij die camera ook kan zien... en dus ook kan zien hoe schandalig veel pakketjes er elke week binnen komen...
En dat was nou weer net niet de bedoeling :') _O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 09:16

M_D_H schreef:
Biecht:

Ik was super blij met onze deurbelcamera, vooral omdat er ook een camera aan de onderkant zit waarmee je pakketjes op de grond in de gaten kan houden.

Maar gisteravond vroeg mijn man mij naar het pakketje dat binnen was gekomen en nu besef ik mij in eens dat hij die camera ook kan zien... en dus ook kan zien hoe schandalig veel pakketjes er elke week binnen komen...

Foutje bedankt _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 09:19

Shenavallie schreef:
Cayenne schreef:

Beterschap!
Als hier zoiets aan de hand zou zijn, dan rijden we voor elkaar. Wij mogen elkaar zeker voor dit soort dingen wakker maken. Sterker nog: mijn man zou woest zijn als ik dat niet zou doen. Hij had me echt niet alleen laten gaan, vroeg op moeten of niet. Je gaat niet zomaar naar een HAP.

Dank je wel!
Dat is hier ook zeker zo en manlief vindt het onzin dat ik me schuldig voel, maar hij heeft vannacht nog geen twee uur geslapen, dus ik kan het niet helpen :=

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:07

fleurtjeuh schreef:
Mijn biecht
Iemand stuurde een prive biecht dat ze nieuwsgierig naar me was aan de hand van mijn berichten
Toen ik ik vroeg waar ze dan nieuwsgierig naar was, kreeg ik terug dat ze me had verward met iemand anders :')
Domper :')

_O- _O- _O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:09

M_D_H schreef:
Biecht:

Hahahaha, dit vind ik echt briljant. _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:12

Ik biecht dat ik elke keer dat ik een stukje keukenpapier moet pakken, ik weer teleurgesteld ben dat de tropische verpakking met een tucan er op het papier geen eer aan doet... Er zitten alleen maar een paar groene blaadjes op ;(