Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 20:58

Ailill schreef:
Week 2 van het samenwonen: blijkbaar zijn er mensen die 2 maal per maand hun eettafel stofzuigen.

Die heb ik nog niet eerder gehoord

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 22:29

Ik dus ook niet :')

Lief is vrij. Ik geef al 36 uur overdreven live verslag alla David Attenborough: aap veegt raam. Aap is tot aan de millimeter nauwkeurig zijn natuurlijk habitat aan het reinigen. Aap sleept gevangen prooi zijn hol in.

Tot grote ergernis _O- _O-

Jester_

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 01:56

Ik doe de tafel ook altijd :')

Ik stofzuig altijd smorgens de bank en stoelen met mijn kruimeldief/handstofzuiger en dan neem ik de tafels ook mee :p

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 13:55

Ik zuig ook de eettafel en woonkamertafel en ook gerust het aanrecht wanneer ik rondga met de stofzuiger.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 14:20

Ik heb er net bij mezelf even opgelet maar ik pak vaak de kruimeldief en zuig dan de eettafel en even de kruimels op de vloer onder de stoel. Dus zo gek is het eigenlijk niet. Ik ga er niet met de grote stofzuiger overheen maar ik zuig wel bijna dagelijks de kruimels van de eettafel.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 14:49

Suzanne F. schreef:
Ik heb er net bij mezelf even opgelet maar ik pak vaak de kruimeldief en zuig dan de eettafel en even de kruimels op de vloer onder de stoel. Dus zo gek is het eigenlijk niet. Ik ga er niet met de grote stofzuiger overheen maar ik zuig wel bijna dagelijks de kruimels van de eettafel.

Ja, anders liggen die kruimels weer op de grond. Zo gek is het niet :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 15:11

Ik zuig ook de tafel, zeker omdat ik onregelmatige boomstam tafel heb.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 16:19

Ik veeg ze met de hand eraf en zuig ze een week later van de vloer :))

Nog wilde dateverhalen?

Mijn date is een zeer niet-spannende man :+ Ik appte hem laatst (misschien tmi) "Ik heb zin in je <<) " en toen kreeg ik terug "Haha, goede zin :) !" Inclusief stomme smiley. En verder niks, niet meer gesproken. M'n egootje doet wat pijn :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 16:50

Oei, dat is inderdaad wel een jammere reactie :') Zeker als er daarna niets meer komt haha.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 18:19

Nou dat is een beetje jammere reactie inderdaad.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 18:46

Ach ik stuurde op een maandagochtend "hoe klinkt s**s op maandag?" Naar mijn fwb om op woensdag "ja goed!" Terug te krijgen.

Heb geantwoord met "Nou tot maandag dan!".

Dat duurde hem dan wel weer te lang :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 19:03

Ja, jammer, zeg dat :))

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 19:35

Ja gemiste kans dan hoor. Graag of niet.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 20:00

Oh ja die is wel ff jammer ja.. Ik persoonlijk hou wel van een beetje spanning hahaha

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 20:02

Ik heb of wel of geen date maandag... hij zou laten weten of hij kon maandag. Dat stuurde hij gisteren.

Inmiddels hebben we het al weer over 100 andere dingen gehad maar niet dat. :')

E4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 21:16

Zijn er hier meer mensen die weleens hulp hebben gezocht om te kijken of ze een patroon hebben wat ze zouden willen doorbreken op relatie gebied? Ik zit er echt serieus over te denken om zo'n traject aan te gaan bij een psycholoog of relatie therapeut.
Ik kwam dit online tegen:
https://www.praktijkdeliefde.com/single-zijn/
Dat lijkt mij wel heel interessant omdat ik mijzelf steeds meer beging af te vragen of ik niet onbewust een bepaald patroon heb waar ik steeds in val. Ik heb een prima lijf, zie er goed uit en kan genoeg matches vinden op bv dating apps. Maar toch gebeurd er al jaren niks. Ik kan daar heel onzeker van worden en ben er nu echt wel klaar mee. Ik weet dat ze zeggen dat je niet een relatie moet zoeken om iets op te vullen maar ik ben gewoon een mens, ik ben niet happy single en ik wil niet mijn hele leven alleen zijn. Er zijn kweet niet hoeveel mensen die ook alleen zijn en volgens mij zijn er meer mensen die met hetzelfde zitten als ik. Moet ik dan maar passief zitten te wachten tot ik oud en grijs achter de geraniums zit? :n

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 09:06

E4D schreef:
Zijn er hier meer mensen die weleens hulp hebben gezocht om te kijken of ze een patroon hebben wat ze zouden willen doorbreken op relatie gebied? Ik zit er echt serieus over te denken om zo'n traject aan te gaan bij een psycholoog of relatie therapeut.
Dat lijkt mij wel heel interessant omdat ik mijzelf steeds meer beging af te vragen of ik niet onbewust een bepaald patroon heb waar ik steeds in val. Ik heb een prima lijf, zie er goed uit en kan genoeg matches vinden op bv dating apps. Maar toch gebeurd er al jaren niks. Ik kan daar heel onzeker van worden en ben er nu echt wel klaar mee. Ik weet dat ze zeggen dat je niet een relatie moet zoeken om iets op te vullen maar ik ben gewoon een mens, ik ben niet happy single en ik wil niet mijn hele leven alleen zijn. Er zijn kweet niet hoeveel mensen die ook alleen zijn en volgens mij zijn er meer mensen die met hetzelfde zitten als ik. Moet ik dan maar passief zitten te wachten tot ik oud en grijs achter de geraniums zit? :n

Ik denk dat je er alleen maar wijzer van kan worden, dus als je het een kans wil geven, zou ik dat alleen maar aanmoedigen!

Verder weet ik zeker dat er heel veel mensen zijn die niet happy single zijn en gewoon graag een leuke relatie willen. Zoals je schrijft, je bent een mens en die zijn over het algemeen niet gemaakt om alleen te zijn, dus ik snap goed dat je graag iemand naast je hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 09:12

Ik zou het ook zeker eens onderzoeken, niet perse via die link die je stuurt, maar wellicht heb je een coach oid in je buurt die je hiermee kan helpen. Kan heel waardevol zijn :j

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 09:38

Hier afgelopen vrijdag een date gehad, zouden eerst gaan klimmen, dat ging niet door want we konden misschien aan kaartjes voor Paaspop komen. Dat lukte helaas last minute neit dus uiteindelijk gezellig wezen lunchen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 10:42

Hoe gaat het hier met iedereen? Blingh alweer een nieuwe date gepland?

Hier gaat het nog steeds heel goed! Zijn dochter nu 2 weekenden meegemaakt, gaat hartstikke goed. Ene moment is het echt nog een meisje dat loopt te spelen en met dr vader zit te klieren, andere moment ook echt al een puber met bijbehorende drama's :') Die drama's hoef ik me dan gelukkig niet mee te bemoeien, dat laat ik echt aan hem over :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 11:15

E4D schreef:

Ik kan het zeker aanraden. Zelf ben ik niet om die reden bij de psych begonnen, maar voor traumaverwerking. Maar inmiddels heb ik ook op andere vlakken eye-openers gehad. Het maakt je toch bewust van bepaalde denkpatronen die je jezelf eigen hebt gemaakt door de jaren heen die niet perse helpend zijn. Door daar bewust van te worden kun je al anders omgaan met bepaalde zaken. Het kan je zeker helpen met de onzekerheid die je erdoor ervaart. En als het toch niet jouw ding blijkt te zijn dan kun je ook weer zo stoppen.

Ik ben aan het daten met iemand die ik al jaren via Twitter 'ken'. Het klikt goed, alleen is het wel lastig met plannen omdat onze agenda's niet altijd lekker combineren en hij heeft zijn kindje de helft van de tijd. En die gaat logischerwijs voor. Geduld is alleen niet m'n sterkste punt :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 11:18

Fijn, Relaxed!

Ik heb hier na het 'ik heb zin in je'- debacle niks meer gehoord :') Echt vreemd. Even een date-moe dipje gehad en ook sowieso even wat stress, maar nu weer rustiger vaarwater en een aantal leuke gesprekken via Bumble. Dus binnenkort vast wel weer een date.

E4D, had je bericht eerder niet gezien. Misschien lees je dit ook niet meer :+ Maar ik heb daar inderdaad aan gewerkt, met een psycholoog die ook relatietherapie en gezinstherapie geeft. Dit ging dan vooral in op het stukje onveilige hechting, wat nogal een uitdaging is voor het aangaan van fijne relaties, haha. Ik vond het echt héél erg helpend, en hoewel ik nog steeds niet altijd controle heb over bepaald gedrag kan ik minstens mijn patronen herkennen. Ze kon ook steeds precies de vinger op de zere plek leggen, ik vond dat erg fijn. Je hersenen kunnen soms zo ingewikkeld zijn, haha.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 23:15

E4D schreef:

Hier hetzelfde hoor. Ook alweer heel lang single. De mannen die ik tegen kom zijn of bezet of zijn stalkers en niet interessant. Ondertussen tikt de tijd gewoon door.. terwijl andere een hele leuke fijne relatie hebben om mij heen.. Heb nu momenteel af en toe leuke tijden met een man, maar die is niet beschikbaar. Dus ook niet voor de serieus.

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 22:54

Ik geef dit topic weer even een schopje :+

Ben al een tijd niet op date geweest en kwam ook niks interessants tegen. Gaf het een beetje op en legde mij erbij neer met het idee "ik loop ooit wel iemand tegen het lijf".

Toch vanmiddag weer even actief en een hele leuke match! Leuke, gezellige gesprekken en ben benieuwd! Gaan een keertje afspreken. Wel woont hij een uur rijden, dus best ver :')

Hoe doen jullie dat? Zoeken jullie iemand die echt in de buurt woont? Of maakt dat niet uit?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 23:24

Dat ligt aan de invulling van je leven. Ik heb veel dieren en paarden in eigen beheer. Dan gaat dat niet. En ik voel er niks voor om te verhuizen. Heb ik nooit gehad.