Zelf jaren stevig gerookt, inmiddels al tijdje gestopt, maar van de geur kan ik niet meer genieten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maddy_Paola schreef:Hoe moet je dat dan uitspreken?
Vind persoonlijk de mensen die 24/24 of 24/365 schrijven vervelender, komop zo moeilijk is t niet, hoogtepunt zelfs 24/7/365
MarlindeRooz schreef:Het is ook niet 24 uur per dag, maar vierentwintigzeven. Daarbij als je zo redeneert moeten we alle Amerikaanse en Engelse dingen dan maar in die taal bespreken.
fohadie schreef:Kattenvoer besteld bij de webshop waar ik het sinds een paar jaar bestel en nu hebben ze een andere bezorgdienst dan die ze normaal hebben. Mijn bezorgtijd was 20.00-20.30 en inmiddels is het 22.00-22.30 geworden. Hoop niet dat het nog later gaat worden, want ik vind eigenlijk hlf elf al veel te laat om de deur te openen, dan lig ik normaal al in bed.
fohadie schreef:Ik had dus expres vandaag gekozen omdat ik alleen vandaag de hele dag thuis ben. Ik kreeg pas om hlf zes bericht dat in de avond zou worden. Alleen dat is al een ergernis!
En ik ben ook echt niet gewend dat het zo laat bezorgd wordt. Nu is het weer een hlf uur opgeschoven! Ja, sorry hoor, maar uiterlijk 11u lig ik toch echt in mijn bed. Vind het wel erg voor de bezorger, zo laat nog bezorgen, maar goed, ik moet morgen ook werken en je kan toch niet van mensen verwachten dat ze zo laat nog een pakket aannemen?
fotolijstje schreef:Heel mijn kledingrek dondert uit elkaarkon het gewicht niet meer houden en ik heb nog niet eens alle kleding van uit men kast daar naar toe verplaatst