Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 22:35

Ik denk 1 match te weten van SS en lootje, buiten mijn eigen dan. :))

Ik lees vaak over namen heen kwam ik achter, dacht dat mijn lootje ook al even niet meer gepost had, maar was totaal niet waar. Berichten had ik ook echt gelezen toen ze geplaatst waren. Iets met leeftijd denk ik. :')

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 22:38

Wat een toffe hp ballen zeg. Ik heb geen boom thuis en mij huis is er ook te klein voor.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 22:40

Ik hoop nu vooral dat mijn SS zich niet geroepen voelt om een levenslange voorraad dildo's voor me te kopen.
Even voor de duidelijkheid: ik heb een vriend met alles erop, eraan en ertussen en dat werkt allemaal helemaal naar behoren +:)+

AfricanLady: da's maar goed ook ;)

Neonlight: ik heb dat soms ook wel en had het dus ook toen ik mijn lootje's berichten ging teruglezen in het topic. Toen dacht ik ook regelmatig 'verrek, dat heeft zíj gezegd'. :')

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 22:45

AfricanLady schreef:
[ [url=m/fOSDbY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8LYDl2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb zaterdag harry potter kerstballen bestelt in zilver en groen
Nu nog een leuke piek ergens scoren
Dus mijn kerstsfeer gaat in hp style worden dit jaar mischien leuk voor m'n lootje om te weten

Oh wauw deze zijn geweldig <3

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 22:47

Hahaha, snap de disclaimer wel voordat je meer dan 1 plakdildo moet gaan verstoppen in huis (of in scholen) :')

Die HP ballen zijn echt heel gaaf zeg!!

Dyphusion schreef:
Ik vind het vooral ook lastig om nu nog met totaal nieuwe ideeën te komen, aangezien veel bakkers al zeggen flink geshopt te hebben ik niet wil dat mijn lootje denkt dat het 'nog niet goed genoeg is' omdat ik weer met een nieuwe top kom.

Oh ik snap wat je zegt idd! Voor mijn lootje, als ik er nu nog wat blijs uit gooi qua top, en het past er niet bij, absoluut geen probleem! Sowieso zijn het maar leidraden indien nodig, en absoluut geen musts. Ook zonder genoemde tops kan het prima een top pakket zijn! Ik vind de voorpret en het hele verrassingselement al super leuk *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 22:51

Een top voor Jolien zijn misschien ook van die ijsblokvormpjes in niet nader te noemen vorm? <<)

Die piek moet je gewoon kopen.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 22:53

Tja sorry, ik ben ook geen actieve meeprater, sowieso laatste tijd niet zo actief op bokt en het is hier 9 van de 10 keer inderdaad echt niet bij te houden.. :')
En aangezien er ook steeds opmerkingen komen over dat mensen alleen maar tops/flops noemen en dat dat boodschappen/eisenlijstjes lijken... :+ wil ik ook niet steeds random alleen maar inhaken met 'leuk of niet leuk' op dingen die hier genoemd worden want zo zijn mijn reacties juist absoluut niet bedoeld.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 22:59

AfricanLady schreef:

Dus mijn kerstsfeer gaat in hp style worden dit jaar mischien leuk voor m'n lootje om te weten

:oo Waaaaar? I need this :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:11

Ik had vorig jaar een lootje waar echt amper iets over te vinden was, maar ik vond dat juist wel leuk eigenlijk. Kun je compleet je gang gaan :Y)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:27

Vind het wel leuk als er wel iets terug te vinden is, juist ook buiten dit topic. Maar uiteindelijk heeft ieder lootje wel iets dat haar leuk maakt, het ene lootje is hoogstens wat makkelijker dan de ander.

Santa, mocht je me gemist hebben, ik was vorige week een beetje druk, eerst paar dagen op trainingskamp met mijn paard en daarna had ik een sollicitatiegesprek (en moest ik nodig bijslapen). Inmiddels leef ik weer en zal ik weer mijn best doen een leuk actief lootje te zijn.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:32

Ik heb al de eerste spullen gescoord en vandaag ook inpak spullen <3 oh my sooo leuk :) <|-

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:33

Ik ben ook niet heel actief op bokt, maar wel op social media. Dus voeg mij vooral toe als vriend :j

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:36

geerte schreef:
Ik ben ook niet heel actief op bokt, maar wel op social media. Dus voeg mij vooral toe als vriend :j

MAAR PAS NADAT JE ALS SANTA GERADEN BENT :D :D :D ANDERS TAART VOOR HET HELE TOPIC
Ik wil red velvet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 23:57

Helaas is ons hondje vanavond leeg gescand op de echo.. Ze zou nog 1.5 week moeten, en was ineens binnen 3 dagen in gewicht afgenomen. De dierenarts bevestigde dat ze helaas leeg was. ;(

Ik weet niet of je hierom moet rouwen, maar wij zijn wel echt ontzettend verdrietig en even niet meer in de kerststemming.. sorry lieve santa, ik trek me even een paar daagjes terug.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 00:07

Cynn schreef:
AfricanLady schreef:

:oo Waaaaar? I need this :')

https://www.facebook.com/groups/2630132 ... ?ref=share

En dan van Liens Glory

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 00:25

Banyu schreef:
Worps, zag in een andere kik dan weer deze, dit zijn hogere
[ [url=m/5j7rsb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ha, die roze heb ik _O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 07:41

Jakkes Pimaude, sterkte voor jullie. :knuffel:

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 08:07

Sterkte Pimaude!

Ik probeer wel minimaal 1 keer per week hier te reageren, maar de weken vliegen echt voorbij op dit moment.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 08:10

Sterkte Pimaude, heel verdrietig. :(:)

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 08:13

Whoo die unicorn sokken!
Sterkte Pimaude :(:)

Alweer onderweg naar het werk. Vroeg opstaan en donker went nooit :z

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 08:36

Aardbeving. Ik heb een hele slechte nacht gehad, ik schrok vannacht wakker en gezien het tijdstip, kwart voor 2, was het waarschijnlijk de rem slaap. Maar het was net of de buren de muur achter mijn bed aan het inbeuken waren en alle boeken schudden in de kasten. Heel raar. Ik wist wel direct wat er aan de hand was, maar deze was de heftigste die ik zo meegemaakt heb. Bij anderen was ik of niet thuis of ik sliep niet.
Daarna naar de wc, en een rondje door het huis gelopen en slapen ging echt niet meer.

3.2 op de schaal van Richter hadden we dus.

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/870888/a ... l-erg-lang

Even rustig aan Pimaude. Ook al is het geen kindje, een huisdier is ook iets waar je om kunt rouwen.
Laatst bijgewerkt door germie op 16-11-21 08:57, in het totaal 1 keer bewerkt

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 08:56

Sterkte pimaude! Natuurlijk ‘moet’ je hierom rouwen (als in, ik vind dat helemaal niet raar).

Ik ga echt vreselijk drukke weken op werk tegemoet, maar ik heb al mijn oudergesprekken volgende week gepland zodat ik daarna nog wat kan gaan shoppen :j

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 09:01

ik doe ook me best om geregeld te reageren maar lukt me niet altijd mocht mijn sss vragen hebben of dingen willen weten vraag ze alsje blieft
lees altijd netjes bij
soms niet altijd tijd om te reageren zech maar

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 09:17

Beterschap Ynskek !

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 09:19

pimaude schreef:
Helaas is ons hondje vanavond leeg gescand op de echo.. Ze zou nog 1.5 week moeten, en was ineens binnen 3 dagen in gewicht afgenomen. De dierenarts bevestigde dat ze helaas leeg was. ;(

Ik weet niet of je hierom moet rouwen, maar wij zijn wel echt ontzettend verdrietig en even niet meer in de kerststemming.. sorry lieve santa, ik trek me even een paar daagjes terug.

Wat naar, heel veel sterkte :(:)