Ik lees vaak over namen heen kwam ik achter, dacht dat mijn lootje ook al even niet meer gepost had, maar was totaal niet waar. Berichten had ik ook echt gelezen toen ze geplaatst waren. Iets met leeftijd denk ik.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AfricanLady schreef:[ [url=m/fOSDbY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8LYDl2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb zaterdag harry potter kerstballen bestelt in zilver en groen
Nu nog een leuke piek ergens scoren
Dus mijn kerstsfeer gaat in hp style worden dit jaar mischien leuk voor m'n lootje om te weten
Dyphusion schreef:Ik vind het vooral ook lastig om nu nog met totaal nieuwe ideeën te komen, aangezien veel bakkers al zeggen flink geshopt te hebben ik niet wil dat mijn lootje denkt dat het 'nog niet goed genoeg is' omdat ik weer met een nieuwe top kom.
AfricanLady schreef:[ [url=m/fOSDbY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus mijn kerstsfeer gaat in hp style worden dit jaar mischien leuk voor m'n lootje om te weten
Cynn schreef:AfricanLady schreef:[ [url=m/fOSDbY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus mijn kerstsfeer gaat in hp style worden dit jaar mischien leuk voor m'n lootje om te wetenWaaaaar? I need this
pimaude schreef:Helaas is ons hondje vanavond leeg gescand op de echo.. Ze zou nog 1.5 week moeten, en was ineens binnen 3 dagen in gewicht afgenomen. De dierenarts bevestigde dat ze helaas leeg was.![]()
Ik weet niet of je hierom moet rouwen, maar wij zijn wel echt ontzettend verdrietig en even niet meer in de kerststemming.. sorry lieve santa, ik trek me even een paar daagjes terug.