Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xPabloBokt schreef:Kat die waarschijnlijk ontstoken tandvlees heeft (gaan er vanmiddag mee naar de DA) en daardoor alles, maar dan ook álles onder loopt te kwijlen. Kan nergens meer normaal door het appartement lopen zonder dat ik na twee stappen in een hoopje kwijl sta. En als kers op de taart: ging net op mijn vaste stoel aan de eettafel zitten, helemaal vochtig
Ineke2 schreef:Keuze stress, weet gewoon niet wat te doen.
Ga ik voor de carrière switch met daarbij behorende opleiding + stage?
Wat betekent voor langere tijd geen of weinig inkomen vrees ik want stages betalen over het algemeen niks of heel weinig.
Ik moet hiervoor 1220 uur stage lopen.
Ik wil dit echt graag en heb al brieven gestuurd ( zelfs ouderwets per post) voor een stage.
Alles hangt een beetje af van de stage of ik die ga vinden in Corona tijd...
Of ik verder met solliciteren voor een baan in mijn huidig vakgebied.
Mijn huidige vak vind ik ook echt leuk hoor, maar met een slechte economie is het daar veel lastiger een baan in te vinden.
Marije_1997 schreef:Zojuist per mail heel onpersoonlijk alleen aan mijn contactpersoon gericht ontslagen. Pardon.
De reden, dat ik teveel op m'n telefoon zou zitten. Niet waar. Niet als ik aan et werk ben. En dat ik me niet zou hebben afgemeld vanochtend en even zou bijtanken? Snapt men het begrip hersenschudding niet? Nou ja prima dan niet. Tyfus mensen. I'm done
Marije_1997 schreef:Zojuist per mail heel onpersoonlijk alleen aan mijn contactpersoon gericht ontslagen. Pardon.
De reden, dat ik teveel op m'n telefoon zou zitten. Niet waar. Niet als ik aan et werk ben. En dat ik me niet zou hebben afgemeld vanochtend en even zou bijtanken? Snapt men het begrip hersenschudding niet? Nou ja prima dan niet. Tyfus mensen. I'm done
De reden, dat ik teveel op m'n telefoon zou zitten. Niet waar. Niet als ik aan et [***] ben. En dat ik me niet zou hebben afgemeld vanochtend en even zou bijtanken? Snapt men het begrip hersenschudding niet? Nou ja prima dan niet. Tyfus mensen. I'm done
Nayomie schreef:Dat ik eigenlijk een afspraak moet maken bij de huisarts maar dat deze corona tijd mij tegen houdt. Het is niet levensbedreigend maar wel stront vervelend. Ik kan zegmaar niet gehurkt zitten, op de grond zitten of op mijn knieën zitten zonder met pijn weer op te staan
Nayomie schreef:Gewoon je afspraak maken. Van de paniek en drukte die er was net na de uitbraak, is inmiddels absoluut geen sprake meer en medici pleiten er juist voor dat mensen die “gewone” zorg nodig hebben, zich niet laten tegenhouden door corona (tenzij je symptomen hebt uiteraard).Dat ik eigenlijk een afspraak moet maken bij de huisarts maar dat deze corona tijd mij tegen houdt. Het is niet levensbedreigend maar wel stront vervelend. Ik kan zegmaar niet gehurkt zitten, op de grond zitten of op mijn knieën zitten zonder met pijn weer op te staan