Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bloemetje75

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:55

Nog steeds mijn nieuwe laptop. Dat ding doet gewoon niet wat hij moet doen... Dus nu het oude vertrouwde trage ding uit de kast getrokken en mijn man gewaarschuwd dat hij het vanavond maar beter oplost of ik gooi het ding uit het raam.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:28

Omschrijf jezelf door de zintuigen rot op met je zweef opdracht wees gewoon duidelijk......

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-20 10:55

Buren die echt bijzonder hard aan het boren zijn tijdens mijn meeting. :')

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 11:13

Nog geen vrijstelling voor Nederlands en Engels hebben dus nog de lessen moeten volgen....

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 11:30

Buikpijn |( en ik moet naar de tandarts vandaag voor mijn voortand (eindelijk), mijn favoriete activiteit.... :n

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 11:32

xPabloBokt schreef:
Kat die waarschijnlijk ontstoken tandvlees heeft (gaan er vanmiddag mee naar de DA) en daardoor alles, maar dan ook álles onder loopt te kwijlen. Kan nergens meer normaal door het appartement lopen zonder dat ik na twee stappen in een hoopje kwijl sta. En als kers op de taart: ging net op mijn vaste stoel aan de eettafel zitten, helemaal vochtig :x

Kun je de kat misschien even apart zetten anders? Op de badkamer ofzo. Dat je het beperkt hihi. Maar wel rot van die ontsteking, arm beestje.

Ik irriteer me aan het feit dat het weer zo warm is. Ik.wil.herfst. -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-20 11:40

Haha nee dan denk ik dat ik haar nog meer ongemak bezorg. Volgensmij ligt ze nu ergens te slapen dus het blijft nu op een plek :+

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 12:00

Bellen voor een Corona test... o mijn hemel wat duurt dat lang zeg :') en online lukte niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 12:08

Pasgeleden van alles uitgezocht en opgeruimd. Heb ik vandaag punaises nodig, die ik 100% zeker gezien heb met uitzoeken, kan ik ze echt nergens vinden :+

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 12:15

Sokken crisis! Mijn vriend vroeg mij vanmorgen uit bed want er zouden geen sokken meer in zijn la liggen. Ik had een was gedaan maar nog niet gevouwen/opgeruimd dus ik zoek een stel samen en geef dat aan hem. Afijn zo was ik dus vroeg op na slecht geslapen te hebben.
Moet ook zeggen er komt vrij weinig uit mijn handen vandaag.

Ga ik net de was opvouwen, toch even nuttig maken blijken er toch gewoon sokken in zijn la te liggen.

Met sorteren van mijn eigen sokken heb ik weer drie eenlingen.. argh!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 12:19

Seventje, een vriendin van mij trekt gewoon geen paren meer aan. Die heeft altijd 2 verschillende aan, haar kinderen ook. :') Het is eigenlijk wel heel grappig, want het zijn sokken met printjes erop en dan heeft ze wel thema's, dus bijvoorbeeld dieren, maar ene sok is met dier 1 en andere dier 2. Vond ik een creatieve oplossing om de eenlingen te kunnen dragen.

(en ik heb ook altijd eenlingen, maar die gebruik ik dan niet meer, ook zonde eigenlijk)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 12:56

Oké voortand zit eindelijk weer goed. Nog vier uur wachten tot de verdoving is uitgewerkt en dan kan ik eindelijk weer lekker eten. Heb sinds woensdag alleen maar hele zachte dingen kunnen eten. Ik erger me eraan dat ik in een week 2 kilo ben afgevallen - en laat ik nou al ondergewicht hebben. Een excuus om nu veel te eten, maar waarom gaat dat bij mij altijd zo snel? Meer eten dan dat je gewend bent is ook echt niet makkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 13:29

M’n moeder. :roll: Als m’n vader en ik samen aan het klussen zijn gaat het prima, zodra zij erbij is, is het meteen stressen, (ver)oordelen, overal aan gaan lopen rommelen terwijl het mijn huis is, “zou je niet...?” “Heb je dit al gezien?” “Kun je niet...?” Echt, houd je mond en verf gewoon die deur. :x

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 14:18

Ineke2 schreef:
Keuze stress, weet gewoon niet wat te doen.

Ga ik voor de carrière switch met daarbij behorende opleiding + stage?
Wat betekent voor langere tijd geen of weinig inkomen vrees ik want stages betalen over het algemeen niks of heel weinig.
Ik moet hiervoor 1220 uur stage lopen.

Ik wil dit echt graag en heb al brieven gestuurd ( zelfs ouderwets per post :D ) voor een stage.
Alles hangt een beetje af van de stage of ik die ga vinden in Corona tijd...

Of ik verder met solliciteren voor een baan in mijn huidig vakgebied.
Mijn huidige vak vind ik ook echt leuk hoor, maar met een slechte economie is het daar veel lastiger een baan in te vinden.

Ik heb mij ingeschreven voor de opleiding en intussen klamme handjes, want het word pittig de komende jaren...

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 15:34

Thuis weer gezeik. Ik moet echt weg en een eigen huis fixen. Dit is niet gezond voor een persoon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 16:44

Zojuist per mail heel onpersoonlijk alleen aan mijn contactpersoon gericht ontslagen. Pardon.

De reden, dat ik teveel op m'n telefoon zou zitten. Niet waar. Niet als ik aan et werk ben. En dat ik me niet zou hebben afgemeld vanochtend en even zou bijtanken? Snapt men het begrip hersenschudding niet? Nou ja prima dan niet. Tyfus mensen. I'm done

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:14

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:17

Marije_1997 schreef:
Zojuist per mail heel onpersoonlijk alleen aan mijn contactpersoon gericht ontslagen. Pardon.

De reden, dat ik teveel op m'n telefoon zou zitten. Niet waar. Niet als ik aan et werk ben. En dat ik me niet zou hebben afgemeld vanochtend en even zou bijtanken? Snapt men het begrip hersenschudding niet? Nou ja prima dan niet. Tyfus mensen. I'm done

Marije, dit bedoel ik echt niet slecht, maar probeer hier ook lering uit te trekken. Soms kom je slechte mensen tegen en heb je weinig schuld, dat klopt. Maar je staat zooo negatief in het leven en wil geen hulp vragen van professionals... je zal toch echt een keer je problemen wat dieper moeten gaan aanpakken.

En nogmaals; absoluut niet om je dieper te trappen, want ik vind het super rot voor je dat er zoveel misgaat. Maar als je nu het roer niet omgooit, gaat alles blijven misgaan.

Veel sterkte en wijsheid gewenst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:22

Marije_1997 schreef:

En het kan niet toevallig zo zijn dat iemand jouw klagen op Bokt heeft gelezen?
Dat is ook al voldoende voor ontslag namelijk.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:33

Marije_1997 schreef:

De reden, dat ik teveel op m'n telefoon zou zitten. Niet waar. Niet als ik aan et [***] ben. En dat ik me niet zou hebben afgemeld vanochtend en even zou bijtanken? Snapt men het begrip hersenschudding niet? Nou ja prima dan niet. Tyfus mensen. I'm done

Heel vervelend, maar aan je berichten de afgelopen tijd te lezen zat je daar toch al niet op je plek. En inderdaad, als iemand je berichten gezien heeft en dat de reden zou zijn, zou ik het ook niet gek vinden. :o

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:46

Dat ik eigenlijk een afspraak moet maken bij de huisarts maar dat deze corona tijd mij tegen houdt. Het is niet levensbedreigend maar wel stront vervelend. Ik kan zegmaar niet gehurkt zitten, op de grond zitten of op mijn knieën zitten zonder met pijn weer op te staan :')

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:52

Nayomie schreef:
Dat ik eigenlijk een afspraak moet maken bij de huisarts maar dat deze corona tijd mij tegen houdt. Het is niet levensbedreigend maar wel stront vervelend. Ik kan zegmaar niet gehurkt zitten, op de grond zitten of op mijn knieën zitten zonder met pijn weer op te staan :')

Geen idee hoe het bij jou is, maar de huisartsenpraktijk hier kom je niet binnen zonder afspraak. Eerst aanbellen en je naam noemen en dan doen ze pas de deur voor je open, anders zit ie op slot. D'r is echt geen hond en de arts heeft een mondkapje op. Ik was eerst ook wat nerveus ervoor maar het is top geregeld. Hopelijk ook voor jou en beterschap!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:56

Dat mijn armen te kort zijn of mijn krukje te laag -O- ik kon net niet in de hoek van mijn muur komen om het af te schilderen -O-

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door wyoming op 16-09-20 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:59

Dolgedraaide schroeven _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:01

Nayomie schreef:
Gewoon je afspraak maken. Van de paniek en drukte die er was net na de uitbraak, is inmiddels absoluut geen sprake meer en medici pleiten er juist voor dat mensen die “gewone” zorg nodig hebben, zich niet laten tegenhouden door corona (tenzij je symptomen hebt uiteraard).

wyoming: wil je m’n vader lenen? :)) Die heeft bij mij ook wat hoekjes en randen moeten schilderen, want ik ben misschien niet heel kort, maar zelfs met keukentrapje kwam ik niet tot 2.5m. Hij met z’n 1.93 wel. :))