Marcella schreef:DHL is soms erg traag met verwerken.
Het pakket was niet bij Dhl..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tylando schreef:Stuur gisteren een berichtje naar iemand en ik geef een bod.
Wel gelezen , geen reactie![]()
![]()
Ik Wil er best meer voor geven, maar hallo, ik doe toch een bod? Meestal een teken van onderhandelen??
pillow schreef:Iemand heeft een Jack Russel te koop, wit met hier en daar een zwarte vlek. In de titel en de tekst staat "Mooie Black en Tan Jack Russel." Ik een bericht sturen met dit is zwartbont en helemaal geen Black en tan. Het is wel gelezen maar geen reactie en de advertentie is ook nog hetzelfde. Als je de reden leest waarom het dier weg moet zakt je de broek ook af. Het dier is 2 jaar en ze vragen €950,00 dus..
pillow schreef:Iemand heeft een Jack Russel te koop, wit met hier en daar een zwarte vlek. In de titel en de tekst staat "Mooie Black en Tan Jack Russel." Ik een bericht sturen met dit is zwartbont en helemaal geen Black en tan. Het is wel gelezen maar geen reactie en de advertentie is ook nog hetzelfde. Als je de reden leest waarom het dier weg moet zakt je de broek ook af. Het dier is 2 jaar en ze vragen €950,00 dus..
S8903N schreef:pillow schreef:Iemand heeft een Jack Russel te koop, wit met hier en daar een zwarte vlek. In de titel en de tekst staat "Mooie Black en Tan Jack Russel." Ik een bericht sturen met dit is zwartbont en helemaal geen Black en tan. Het is wel gelezen maar geen reactie en de advertentie is ook nog hetzelfde. Als je de reden leest waarom het dier weg moet zakt je de broek ook af. Het dier is 2 jaar en ze vragen €950,00 dus..
Advocaat van de duivel hoor, maar heb je ook interesse in het dier of wil je alleen de verkoper corrigeren?
Geloof dat dat laatste wel een punt van irritatie is dat door meerdere bokkers al meerdere keren genoemd is in dit topic (en iets waar ik als verkoper ook niet op zou reageren)
Poekkie schreef:Is er een verschil tussen een jas en een vest?
pillow schreef:S8903N schreef:Advocaat van de duivel hoor, maar heb je ook interesse in het dier of wil je alleen de verkoper corrigeren?
Geloof dat dat laatste wel een punt van irritatie is dat door meerdere bokkers al meerdere keren genoemd is in dit topic (en iets waar ik als verkoper ook niet op zou reageren)
Nou corrigeren niet. Meer als tip. Ik zoek een Black en Tan en als ik dan dit tegen kom is dat voor mij een punt van irritatie. Anders om ook, iemand die een bonte zoekt, zoekt niet op black en tan. Als je een advertentie plaatst moet je hetgeen benoemen wat het is. Je zoekt toch op trefwoorden. Als ik op jas zoek wil ik geen vest aangeboden krijgen. bijvoorbeeld.
Suzanne F. schreef:Poekkie schreef:Is er een verschil tussen een jas en een vest?
In Nederland wel ja. Een jas is vaak gevoerd en voornamelijk voor buiten. Een vest is meestal van stof en geschikt voor binnen. Al draag ik ook weleens vesten buiten. Maar een vest is niet waterdicht.
Maar ik snap dat je een jas en een vest door elkaar kan halen. Al zit er in mijn beleving toch echt wel verschil tussen.
Suzanne F. schreef:Volgens mij kunnen echte Jack Russels alleen tweekleurig of driekleurig zijn maar altijd overwegend wit. Dus wit met bruin of wit met bruin en zwart.
Andere kleuren zijn er wel maar dan is het geen rashond maar een kruising.
pillow schreef:Suzanne F. schreef:Volgens mij kunnen echte Jack Russels alleen tweekleurig of driekleurig zijn maar altijd overwegend wit. Dus wit met bruin of wit met bruin en zwart.
Andere kleuren zijn er wel maar dan is het geen rashond maar een kruising.
Wat doet dit er nou toe. Iedereen weet wat ik bedoel toch.