Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DoretteK schreef:Het is dan zo'n thuispunt bij iemand thuis?
Daar hangen inderdaad altijd briefjes met welke vervoerders er zijn, en de openingstijden.
Misschien anders voor een tijdje bij jouw een briefje op de deur hangen dat het NIET bij jouw is?
Maar op nr.... (en dan het juiste nummer).
Dat zal in ieder geval voor jou al wat schelen met mensen die onterecht aanbellen.
Echwel schreef:Ik heb nu al een paar keer na een pakket versturen de melding via mail gekregen dat ik te weinig heb gefrankeerd.
Ik weet dat het phising is, maar hoe weten ze dat ik een pakket heb verstuurd, weten ze het adres waar het naartoe gaat, alleen staan mijn naam boven het adres.
Zou er een bug in de app, waar ik de labels aanmaak zitten?
Biebz schreef:Had een boek in de pre order gekocht. Kwam de 21ste uit.
Nog niet binnen, vertraging/drukte bij PostNL.
Had hem net zo goed in de winkel kunnen kopen
karuna schreef:Jakkes zeg. Dat is eigenlijk best stom. Je wilt voorkomen dat de bezorger voor niks aan de deur komt maar dat kan niet meer veranderd worden. Ik meen dat dat eerder toch wel kon nog de dag van bezorging?
Courses schreef:Is er hier iemand die werkzaam is voor PostNL toevallig? Een pakket wat ik heb verstuurd is moedwillig open gemaakt (ze dachten zeker dat het waardevol was), hier is fotobewijs van en ik wil dit héél graag escaleren maar de chat is precies waardeloos. Ik heb in het verleden rare dingen meegemaakt met PostNL maar dit slaat echt alles.