Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Trui

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 17:45

onzin reacties :’)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 17:56

Dat wij de ijskar horen aankomen, wij al gaan klaarstaan om een ijsje te kopen. Nichtje die op bezoek is al super blij. Zet de kar opeens zijn muziek uit en knalt ons voorbij aan 50-60 per uur. Hij trompt zelfs nog eens. Ok... Niet dan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 17:58

DeMolenhoek schreef:
Dat wij de ijskar horen aankomen, wij al gaan klaarstaan om een ijsje te kopen. Nichtje die op bezoek is al super blij. Zet de kar opeens zijn muziek uit en knalt ons voorbij aan 50-60 per uur. Hij trompt zelfs nog eens. Ok... Niet dan..

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:03

Het was nu 30,5 graden op het werk. Ik ben misselijk en duizelig.

En dan de hoeveelheid reacties van mensen; 'Ja maar hij moet toch even plassen!', NEE. Je laat je hond (of andere huisdier) gewoon binnen, damn it. Snap het nou eens.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:23

xDenies schreef:

En dan de hoeveelheid reacties van mensen; 'Ja maar hij moet toch even plassen!', NEE. Je laat je hond (of andere huisdier) gewoon binnen, damn it. Snap het nou eens.

Ik vind dit wel wat kort door de bocht hoor. Natuurlijk neem ik mijn hond niet mee naar de stad. (Ga zelf ook niet vrijwillig) maar wij zijn om 11 uur wel even naar het bos geweest en gaan morgen middag naar het water. (Met parasol en zand) Natuurlijk laat ik haar niet rond rennen/spelen met andere honden. Verder hebben wij vandaag wel achter huis gezeten en onze hond zont een kwartiertje en gaat dan in de schaduw liggen. Ze kan ook naar binnen.

Volgens jou reactie zou ik mijn hond niet mogen meenemen naar Zuid Frankrijk om op vakantie te gaan. Ook dat hebben we altijd gedaan. Je past alleen je programma er op aan. Zoals wij zelf op Corsica ook niet een 3 uur durende bergwandeling zouden doen maar s avonds hebben wij echt wel gelopen. Onze hond kom echt genieten van kamperen, pootje baden in zee of rivier etc. Nog steeds wil ze dolgraag mee kamperen. Al wordt ze met 12 jaar wel wat ouder.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:29

lenaa_tje schreef:
xDenies schreef:

Ik vind dit wel wat kort door de bocht hoor. Natuurlijk neem ik mijn hond niet mee naar de stad. (Ga zelf ook niet vrijwillig) maar wij zijn om 11 uur wel even naar het bos geweest en gaan morgen middag naar het water. (Met parasol en zand) Natuurlijk laat ik haar niet rond rennen/spelen met andere honden. Verder hebben wij vandaag wel achter huis gezeten en onze hond zont een kwartiertje en gaat dan in de schaduw liggen. Ze kan ook naar binnen.

Volgens jou reactie zou ik mijn hond niet mogen meenemen naar Zuid Frankrijk om op vakantie te gaan. Ook dat hebben we altijd gedaan. Je past alleen je programma er op aan. Zoals wij zelf op Corsica ook niet een 3 uur durende bergwandeling zouden doen maar s avonds hebben wij echt wel gelopen. Onze hond kom echt genieten van kamperen, pootje baden in zee of rivier etc. Nog steeds wil ze dolgraag mee kamperen. Al wordt ze met 12 jaar wel wat ouder.

Of jij leest het heel kort door de bocht, je vult een heel hoop in waar ik het niet eens over heb en toont al direct dat jij er wél over na hebt gedacht en de personen waar ik het over heb juist niet. Tussen 13:00 & 17:00 ga je niet met je hond op het asfalt/stoep wandelen om persé een plasje te moeten laten doen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:32

xDenies schreef:

Hij moet toch ook plassen of moet ie dat binnen doen?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:35

Serieus, ik zal mijn frustratie de volgende keer helemaal in detail uittypen voor bokt :') Je kan er toch voor kiezen om gewoon de heetste tijdstippen van de dag te ontwijken. Veel honden kunnen echt wel een middag wandeling overslaan.

Is ook het laatste wat ik er over zeg.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:35

Dat zou kunnen. Ik zit nogal in een aantal fb groepen over honden en ik vind dat de groepen mensen nogal uiteenlopen. Tussen de groep mijn hond mag alleen naar buiten om 6 uur s ochtends en na 00.00 uur verder is er niks en de mensen die inderdaad met 33 graden naar het centrum van de stad gaan. Door jou reactie ging ik er inderdaad vanuit dat je het eerste bedoelde. Sorry als het genuanceerder lag.
Longontsteking laten we maar zeggen. :o

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:39

Nee hoor, want mijn honden worden ook gewoon om 7:15 uitgelaten en vanaf richting 21:00 weer. En dat zijn gewoon wandelrondes tot zover de temperatuur het voor ons allemaal toe laat. De rest mogen ze even snel voor in de tuin maar daar brand je ook al je poten.

Maar ik maak ook mensen mee die gerust een rondje gaan fietsen met hun hond :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:45

Vraag mij af in welk tropisch gebied jij dan woont, want mijn hond heeft de hele dag buiten rondgewandeld over asfalt en gras met 35 graden zonder wind. Die heeft echt haar poten niet gebrand. Ze hing overigens niet aan de lijn. Wij waren buiten en ze kon kiezen tussen binnen en buiten (met schaduwplekken) Als je op gras jou al verbrand dan spreek je echt over immense temperaturen (of je hebt enkel nog zand met hier en daar een spriet gras)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:49

Ik zeg nergens dat je op gras verbrand hoor … :') Ik heb het over straat & asfalt, lees het even na.

Nogmaals, hier ga ik het bij laten. Ik weet dat er mensen zijn die mij wel willen en kunnen begrijpen en het met mij eens zijn. Doe wat je niet laten kan :)
Laatst bijgewerkt door xDenies op 23-07-19 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:49

Afbeelding

Die van ons plast in de tuin wanneer het zo heet is, vind het onverantwoord om dan je hond over asfalt te laten lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:52

xDenies schreef:
Nee hoor, want mijn honden worden ook gewoon om 7:15 uitgelaten en vanaf richting 21:00 weer. En dat zijn gewoon wandelrondes tot zover de temperatuur het voor ons allemaal toe laat. De rest mogen ze even snel voor in de tuin maar daar brand je ook al je poten.

Tuin toch?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:53

DeMolenhoek schreef:
xDenies schreef:

Tuin toch?

En wie zegt dat er gras in mijn tuin ligt? -O- Liggen hier gewoon straattegels hoor. En ja ik heb nu eenmaal honden die daar prima op plassen. Plens water er over en het loopt via de afvoer naar de put. Niemand die er last van heeft.

Echt werkelijk hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:54

Ah zo. Je bedoelt dus een koer. Hier noemen wij alles met gras tuin. Enkel tegels is een koer. Misverstand dus :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 18:55

DeMolenhoek schreef:
Ah zo. Je bedoelt dus een koer. Hier noemen wij alles met gras tuin. Enkel tegels is een koer. Misverstand dus :)

Hier in Nederland heeft gewoon iedereen een voor en achter tuin, ongeacht wat er in ligt. Nog nooit van een koer gehoord. Maar inderdaad, blijkbaar een misverstand..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 19:06

Erger mij aan dat ze binnen 10 dagen bellen zouden en ze nog steeds niet gebeld hebben , met de zon lekker fel wil ik die zonnepanelen kunnen uitbuiten maarja heb een domme meter ipv een slimme

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 19:41

De huisartsenpost die osn zaterdag hebben afgescheept en de spoedeisende hulp waar we nu al 3 uur verblijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 19:46

Rebecca schreef:
Erger mij aan dat ze binnen 10 dagen bellen zouden en ze nog steeds niet gebeld hebben , met de zon lekker fel wil ik die zonnepanelen kunnen uitbuiten maarja heb een domme meter ipv een slimme

Fun fact, zonnepanelen zijn minder efficiënt wanneer het enorm heet is :P

Koude maar zonnige dagen zijn het best :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:00

Aan dat Bokt vandaag zo aangebrand is, zou het door het weer komen? _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:33

Dan houd ik mn hart vast voor de rest van de week :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:34

Anthea schreef:
[naam] schreef:

Fun fact, zonnepanelen zijn minder efficiënt wanneer het enorm heet is :P

Koude maar zonnige dagen zijn het best :D

O.o dan zijn wij toch maten ik en de zonnepanelen :))

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:40

Afbeelding

Hier word ik echt zwaar agressief van....

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:43

Vanmiddag een grote brand hier in het dorp. Een lege ligboxenstal volledig uitgebrand. Het hele dorp liep uit om even te kijken. Ook ik ben even geweest. Helaas ook veel mensen van buiten het dorp die dus het liefst met hun auto tot aan de brand reden en daardoor de hulpdiensten hinderden. Politie had de weg afgezet, eerst stond de agente zelf op de weg, maar daar trok men zich niets van aan dus toen de auto erop. Deze moest ze even weg halen voor een brandweer auto. Probeert er toch nog iemand snel met z'n auto er achter aan te schieten. Agente heeft de politieauto er echt vol gas voor moeten zetten. Automobilist werd nog kwaad ook.