Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Het was nu 30,5 graden op het werk. Ik ben misselijk en duizelig.
En dan de hoeveelheid reacties van mensen; 'Ja maar hij moet toch even plassen!', NEE. Je laat je hond (of andere huisdier) gewoon binnen, damn it. Snap het nou eens.
lenaa_tje schreef:xDenies schreef:Het was nu 30,5 graden op het werk. Ik ben misselijk en duizelig.
En dan de hoeveelheid reacties van mensen; 'Ja maar hij moet toch even plassen!', NEE. Je laat je hond (of andere huisdier) gewoon binnen, damn it. Snap het nou eens.
Ik vind dit wel wat kort door de bocht hoor. Natuurlijk neem ik mijn hond niet mee naar de stad. (Ga zelf ook niet vrijwillig) maar wij zijn om 11 uur wel even naar het bos geweest en gaan morgen middag naar het water. (Met parasol en zand) Natuurlijk laat ik haar niet rond rennen/spelen met andere honden. Verder hebben wij vandaag wel achter huis gezeten en onze hond zont een kwartiertje en gaat dan in de schaduw liggen. Ze kan ook naar binnen.
Volgens jou reactie zou ik mijn hond niet mogen meenemen naar Zuid Frankrijk om op vakantie te gaan. Ook dat hebben we altijd gedaan. Je past alleen je programma er op aan. Zoals wij zelf op Corsica ook niet een 3 uur durende bergwandeling zouden doen maar s avonds hebben wij echt wel gelopen. Onze hond kom echt genieten van kamperen, pootje baden in zee of rivier etc. Nog steeds wil ze dolgraag mee kamperen. Al wordt ze met 12 jaar wel wat ouder.
xDenies schreef:Het was nu 30,5 graden op het werk. Ik ben misselijk en duizelig.
xDenies schreef:Nee hoor, want mijn honden worden ook gewoon om 7:15 uitgelaten en vanaf richting 21:00 weer. En dat zijn gewoon wandelrondes tot zover de temperatuur het voor ons allemaal toe laat. De rest mogen ze even snel voor in de tuin maar daar brand je ook al je poten.
Maar ik maak ook mensen mee die gerust een rondje gaan fietsen met hun hond
DeMolenhoek schreef:xDenies schreef:Nee hoor, want mijn honden worden ook gewoon om 7:15 uitgelaten en vanaf richting 21:00 weer. En dat zijn gewoon wandelrondes tot zover de temperatuur het voor ons allemaal toe laat. De rest mogen ze even snel voor in de tuin maar daar brand je ook al je poten.
Maar ik maak ook mensen mee die gerust een rondje gaan fietsen met hun hond
Tuin toch?
Rebecca schreef:Erger mij aan dat ze binnen 10 dagen bellen zouden en ze nog steeds niet gebeld hebben , met de zon lekker fel wil ik die zonnepanelen kunnen uitbuiten maarja heb een domme meter ipv een slimme
Anthea schreef:[naam] schreef:Erger mij aan dat ze binnen 10 dagen bellen zouden en ze nog steeds niet gebeld hebben , met de zon lekker fel wil ik die zonnepanelen kunnen uitbuiten maarja heb een domme meter ipv een slimme
Fun fact, zonnepanelen zijn minder efficiënt wanneer het enorm heet is
Koude maar zonnige dagen zijn het best