Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:53

Leuk! Maar ik ken het niet.

Zie Juul trots zijn!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 22:19

De lama's zijn zo leuk! Wil die legging eigenlijk ook nog graag...

Hier een dreumes jongen van 17 maanden die vaak zat in leggings loopt. Geen idee tot hoe lang ik 't leuk vind. Voorlopig nog wel in ieder geval.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 22:22

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 23:05

Oh echt dé tip voor buitenspelen, regenbroek van de H&M :)* Gaat hier in de winter over gewone kleding, niet heel dik dus niet veel warmer maar wel fijn om in te spelen en alles blijft schoon!

Wat een dametje zo Laura! En shoppen kort na de bevalling is niet leuk idd :n

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 03:20

Aldi heeft nu ook mooie dunne regenbroekjes voor 7 euro of zoiets. Ideaal met buitenspelen als het geregend heeft oid!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 06:02

Jullie zijn hard gegaan zeg.

Lau, jij doet net alsof Roermond naast je woonplaats is, is toch wel aardig stukkie rijden?
Maar ik vind de foto hilarisch :D een echt meisje-meisje...... heerlijk meiske.
Tassen word ik niet zo wild van ze moeten praktisch zijn ik heb een leren tas van merk Bree volgens mij onbekend in Nerderland.
Maar de kwaliteit.... tipt geen enkele tas aan in 2006 tasje gekocht voor werk toen 450€ en nu 2019 gebruik ik um nog elke dag.

Mijn kind wordt niet vies met buitenspelen ...... das vies dus geen ervaring mee.
Sommige leggings worden wellicht niet meer schoon maar das geen probleem.

Liti ik vind ontzettend lief dat je zoveel moeite doet voor een ander.
Keet maakt ook mooie pakjes

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 06:34

Ik heb de hele nacht wakker gelegen pff, goede vrienden van ons kwamen gisterenavond even vertellen dat ze zwanger zijn. Ik ben blij voor hun maar ook vreselijk jaloers. Bij mij kriebelt het al een hele tijd maar manlief wil eerst een nieuw huis (laten we daar nou net afgelopen week voor getekend hebben) maar manlief vind het een goed idee om daar eerst te wonen voordat we gaan proberen dat betekent nog een paar maanden wachten, en dat voelt echt als een eeuwigheid als alles in je schreeuwt om een baby. Dit heeft helemaal niets met kinderkleding te maken, maar kan het hier wel relatief anoniem van me afschrijven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 07:51

litilaura schreef:
Ik heb de hele nacht wakker gelegen pff, goede vrienden van ons kwamen gisterenavond even vertellen dat ze zwanger zijn. Ik ben blij voor hun maar ook vreselijk jaloers. Bij mij kriebelt het al een hele tijd maar manlief wil eerst een nieuw huis (laten we daar nou net afgelopen week voor getekend hebben) maar manlief vind het een goed idee om daar eerst te wonen voordat we gaan proberen dat betekent nog een paar maanden wachten, en dat voelt echt als een eeuwigheid als alles in je schreeuwt om een baby. Dit heeft helemaal niets met kinderkleding te maken, maar kan het hier wel relatief anoniem van me afschrijven.

Ach meis, ik snap helemaal hoe je je voelt. Maar echt, die maanden in het nieuwe huis zullen voorbij vliegen! :(:)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 07:58

Ah Liti.... klapperende eierstokken dus :(:)
Nooit een prettig gevoel nee.

Hopelijk gaan de maanden naar het nieuwe huis toe snel en kun je daarna snel aan de slag :Y)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 08:03

Tita: Bree heb ik ook een tas van gehad. Is nog van mijn oma geweest en ruim 20 jaar in gebruik :D
Onverwoestbaar.
Ik heb zelf graag tassen van Mulberry. Blijven ook zo mooi. En heb van t zomer nog een hertenleren Pakerson tas gekregen. Die is reusachtig met 2 grote vakken. Eentje voor mij en eentje voor de kinderen. Die tas is alleen van zulk zacht leer dat hij flink afgeragd wordt. Wel zonde maar is gebruiksvoorwerp

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 10:11

Sale gelukjes van gisteren
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De rode trui is voor Sophie volgend jaar. De rest voor Juul. Vooral heel blij met die wollen truien. Zijn zo mooi.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:21

Ruches it is! :) Leuk hoor.

Die wintertrui is ook tof.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:43

Die stof van die witte trui <3 Wij moeten ook nodig weer eens naar Roermond. Slaat Juul dan gewoon haar slaapje een dag over? Ik vind dat altijd nog wel een planningsdingetje met zo'n kleine, al is S. natuurlijk een jaar jonger.

Liti: dikke knuffel. :(:) Ik weet hoe je je voelt, bij de eerste duurde het zeker twee jaar voordat mijn man er klaar voor was. Gefeliciteerd met het tekenen trouwens! Wanneer gaan jullie er in?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 10:58

Juul kan evt zonder slaapje. Maar toen ze jonger was sliep ze gewoon in de bugaboo.
Die is nu voor Sophie en moet nog een bugaboo Donkey gaan kopen waar ze beide in kunnen. Dus hadden nu een kar van daar gehuurd.
Kan je ook in slapen schijnbaar :))
Afbeelding

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 11:04

Ik vind het ook een geplan hoor :P T = 2,5 maar heeft z’n middagslaap nog hard nodig (vindt zelf soms van niet :P) Hij heeft alleen nooit echt geslapen in de wagen of buggy, dus was altijd een beetje afhankelijk met mijn dagindeling van zijn slaapjes.
Als baby sliep ie wel in de draagdoek, maar dat is met kleding shoppen dan weer niet zo praktisch :P

We zijn wel eens een dag ofzo naar de Efteling geweest, en dan viel ie uiteindelijk van ellende wel in slaap in de buggy, maar ook maar een uurtje ofzo. Echt te weinig, en van al ie indrukken is ie daarna nog 2 dagen van slag := Dus ook niet iets wat we vaak doen :P

Ben benieuwd of baby2 makkelijker wordt :+ Lijkt me zo handig als je je kind overal mee naartoe kan nemen :o

Ik ben trouwens nog nooit in Roermond outlet geweest. Ik bestel echt al mijn kleding op internet sinds ik een kind heb. Daarvoor nooit :+

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 11:09

Liti wat een mooie pakketten heb je gemaakt als kraamcadeaus, heel leuk! Lief ook dat je er zoveel tijd en moeite in steekt :) En snap dat het frustrerend is als je zelf al graag een tweede wil maar je partner nog even wil wachten.

Keet had ook een leuk kraamcadeau geknutseld zag ik, lijkt me ideaal als je zelf zulke leuke kleding kunt maken.

Lau wat een mooie kleertjes weer <3.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 11:10

Die van mij slaapt ook nooit in de buggy helaas. In Venetië is hij toen van pure ellende uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar dat vond ik eigenlijk wel sneu. Ideaal als je kind overal slaapt! Nummer 2 heeft wat dat betreft dan wel pech, als hij 3x per dag slaapt en dat niet aansluit op het slaapje van S. dan heeft er toch echt eentje pech. Ik ben niet van plan om tot een jaar hele dagen thuis te zitten. :P

Mijn geluk is dan wel dat hij niet zo prikkel gevoelig is als die van jou, de volgende dag gaat het dan wel weer prima.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 11:13

Mijn oudste sliep overal, in voiture op uitstap kon hij rustig 1.5u tot 2u slapen. Mijn jongste daar in tegen, daar heb ik 1.5u voor nodig om hem 20 te laten slapen in de voiture, en dat is het dan ook voor heel de dag.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 11:17

Baby 2 stop ik gewoon weer in de draagdoek, dan slaapt ie vast wel en kan je overal naartoe :P

Maar als die weer zo prikkelgevoelig is, ga ik ook zo’n strikmuts uitproberen en een schapenvachtje. Echt jammer dat ik daar nu pas van heb gehoord, want ik denk dat baby1 daar baat bij had gehad. Echte prikkelgevoeligheid is zo’n drama vind ik. Als je gewoon continu dezelfde regelmaat hebt ging het uiteindelijk wel een soort van prima, maar dagen zoals kerst enzo was voor ons ook nachtenlang niet in slaap kunnen vallen, overdag ook niet slapen, veel huilen etc. Dit jaar ging het voor het eerst wel goed :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 11:22

Mup moet al vanaf moment 1 mee in het schema van Gup :) wakker worden om hem van de psz op te halen, mee naar afspraken e.d.
Gaat gelukkig prima :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 11:23

Julia sliep en slaapt werkelijk overal. Als ik naar mijn paard ging was het fles geven, in de auto, oo stal in de bugaboo en dan sliep ze zo een 3uur weg. Kon ik rijden, verzorgen en nog even in de paddock los zetten en weer naar huis. En thuis was het dan weer fles er in. Dit gedaan tot dat ze 1,5 was.
Sophie nu 1x meegenomen en die sliep toen ook braaf terwijl ik op paard zat. Merk dat beide damen buiten slapen heerlijk vinden. Overwegen nu voor thuis ook een Lutjepotje voor Sophie.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 11:52

B sliep alleen in m'n armen of ingebakerd in bed. Daar ging mijn idee om hem mee te nemen naar stal, was enkel brullen en brullen.

De volgende gaat ook wel mee naar stal, maar dan in draagdoek en als 't lukt in de wagen maar daar durf ik echt niet meer vanuit te gaan. Als B al sliep in de wagen moest je sowieso niet stil gaan staan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 11:52

In principe slaapt O tussen 12 en 15. Maakt niet uit waar hij is.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 11:59

Hier wordt er vanaf 1230/1300 tot een uur of 1600 geslapen. Helaas alleen in zijn bed. De wereld buitenshuis is te interessant. Hij valt wel in slaap in de auto maar echt niet in de buggy. Ik zit dus vaak thuis ‘s middags. Plan alles in de ochtend of laat in de middag

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 11:59

Vond gup in de drager of doek echt ontzettend onhandig. Maar misschien kwam dat door het formaat van mijn paarden :+ bukken is dat echt niet fijn