Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm schreef:Mijn ex en ik woonden 100 km uit elkaar voordat we samen gingen wonen. Heb ik echt nooit als lastig ervaren.
Ik heb morgen een date! Niet met 'the dirty one', dat lijkt me uiteindelijk echt geen relatiemateriaal, maar met een man die me gister een berichtje stuurde via tinder. We hebben gebeld en gaan morgen om half 12 koffie drinken, hij lijkt erg leuk!
Linda_Fleur schreef:Afstand, vind ik niet zo'n dingetje maar is in het begin wel lastig om elkaar te leren kennen, zeker als je ook veel andere verantwoordelijkheden en tijdvreters hebt. Ik heb een relatie gehad met iemand 180 km verderop en dat bijna een jaar volgehouden. We zagen elkaar bijna dagelijks maar dat was niet gezond. Hij had psychische problemen en klampte heel erg aan mij vast.
Ik lees over leuke dates en interessante matches. Wat grappig hoe het hier in het topic op en neer kan gaan. Ene keer heel rustig of alleen maar tegenvallende dates en vervolgens iedereen blij en gelukkig
Hier gaat het op het moment wat minder. Na het 'voorval' van vorige week gewerkt aan acceptatie bij mezelf, veel met elkaar gepraat en afgesproken duidelijker te gaan communiceren. Echter ineens gebeuren er allemaal dingen waardoor een afspraak met elkaar maken haast onmogelijk lijkt. Gistermiddag was ik er flink overstuur van, ik voelde me keihard aan de kant gezet. Ik weet nog niet wat ik er mee aan moet. Ene kant denk ik, ik moet hiermee kappen, als dit altijd zo gaat wordt het nooit wat. Maar afsluiten kan ik nog niet. Er zijn dingen die ik heel leuk aan hem vind maar die ook weer zorgen voor deze problemen waar ik niet lekker mee om kan gaan. Enfin, ik probeer even niet te veel contact te zoeken, wat afstand te nemen van de situatie om te kijken wat er gebeurt. Vandaag lukt het iig aardig, ik moet gewoon even wat andere afleidingen zoeken. Komt het goed dan komt het goed, zo niet dan moet ik me langzaam toch gaan losmaken van hem.
Tanya schreef:Ik kan ook weer mekkerden! Gisteren relatie verbroken. Voorlopig even helemaal geen zin in tinder, eerst even bijkomen