Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 10:25

Ik zoek t-shirts in de kleur zwart met korte mouw en een high neck of Turtle neck. Dus geen nek die je dubbel moet vouwen of op moet rollen. Het moet absoluut geen strak model zijn, moet losjes vallen.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 10:36

Mars schreef:
Jaa ik heb mijn 3 liter fles destijds ook bij Makro vandaan. :D maar zag ze voorheen nog weleens bij Kruidvat en Trekpleister, de laatste tijd helaas nergens meer. :n
Dus ik dacht wellicht heeft bokt de gouden tip, gezien de Makro niet zo op mn route ligt.

Ah, jammer is dat.
Ik kom redelijk vaak in de buurt (de Makro zit zo ongeveer om de hoek bij het ziekenhuis), maar ik probeer momenteel winkelbezoeken zoveel mogelijk te beperken, anders had ik graag een fles voor je gehaald.
Aanbod blijft trouwens staan tot na-corona hoor. Als we dan weer veilig uit huis kunnen om boodschappen te doen dan wil ik met alle liefde en plezier een fles voor je halen en opsturen :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 11:02

Lief!
Maar als ik zelf weer eens die kant op ga dan sjees ik wel weer even op de Makro af, mocht ik ze niet weer bij Kruidvat hebben gevonden :j

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 11:04

En vergelijkbare van dat soort achenebbisj-winkels zoals Action verkopen het ook niet? Voor zover ze open zijn dan?

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 12:11

Flying_Angel schreef:
Ik zoek t-shirts in de kleur zwart met korte mouw en een high neck of Turtle neck. Dus geen nek die je dubbel moet vouwen of op moet rollen. Het moet absoluut geen strak model zijn, moet losjes vallen.

Zoiets?

Afbeelding

Via Zalando, je kan ook filteren op kraagtype. :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 17:30

Zocht hier iemand die Nescafé praline late? Die ligt bij de nettorama!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 17:33

@Jindai: Jaa! Dit is wat ik zoek. Bedankt voor de tip dat je op kraag kunt filteren bij Zalando, dat heb ik echt nooit geweten!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 17:45

_mexx_lady_ schreef:
Zocht hier iemand die Nescafé praline late? Die ligt bij de nettorama!

zelf in de aanbieding zie ik volgende week 3 doosjes voor 5euro

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 18:12

Ja klopt, ze lagen in die grote bakken! Heb ff niet gekeken naar aanbiedingen, maar ze hebben ze wel!

De Robijn die hier gezocht wordt hadden ze niet. Wel een andere roze verpakking maar niet deze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:54

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:58

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:58

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 18:28

iemand die dit dekje heeft :)
glimt ie echt zo?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 14:26

Ik zoek een site die je de mogelijkheid geeft om zelf een cadeaupakket samen te stellen en te laten versturen naar de ontvanger. Het idee van mamainthebox maar dan niet zwangerschaps gerelateerd.

Bestaat er zoiets in Nederland?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 15:15

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 17:17

Ik ben opzoek naar (meerdere dingen :+ ):

1) Iemand in (de omgeving van) Koudekerke of Lochem die dit potje in de maat 7×8cm voor mij wil halen bij de Intratuin. Dat zijn de enige twee vestigingen die ze nog hebben en dan heb ik mijn sets compleet. Uiteraard tegen inkoop en verzendkosten! (Plaatje is aanklikbaar en gaat naar de Intratuin website, voor de gegevens)
Afbeelding

2) Een plaats of webshop waar ze potjes verkopen in deze stijl. Dus half mat/half glimmend, kleur maakt me niet uit maar ik wil het wel een beetje in de zelfde stijl houden :o

3) Een goed idee hoe we met 4 dames in het studentenhuis al onze meuk in de douche kwijt kunnen. Er is een richeltje van ongeveer 60 cm bij 20 cm, daar willen we graag 4 bakjes op om onze spullen gescheiden te houden. Maar die bakjes (of andere ideeën) moeten dus aan een aantal eisen voldoen :') Ze moeten; op die richel passen, gaten in de onderkant hebben zodat er geen 3 liter water in blijft staan, geen schroeven of anderszins gaten maken. De muren van de douche zijn volgens mij gemaakt van een soort hout met waterafstotende coating, niet geheel glad dus. Zuignappen hebben we overwogen maar we zijn bang dat het niet blijft plakken.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 17:28

Voor die laatste: ik heb dit ding in de badkamer staan, van IKEA. Vier bakjes, met gaten, geen schroeven of boren nodig en hij neemt bizar weinig plek in.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 17:31

Foaly schreef:
Voor die laatste: ik heb dit ding in de badkamer staan, van IKEA. Vier bakjes, met gaten, geen schroeven of boren nodig en hij neemt bizar weinig plek in.

Dat ziet er inderdaad ideaal uit! Bedankt voor de tip!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 18:21

Steeph schreef:

1) Iemand in (de omgeving van) Koudekerke of Lochem die dit potje in de maat 7×8cm voor mij wil halen bij de Intratuin. Dat zijn de enige twee vestigingen die ze nog hebben en dan heb ik mijn sets compleet. Uiteraard tegen inkoop en verzendkosten! (Plaatje is aanklikbaar en gaat naar de Intratuin website, voor de gegevens)
[ Afbeelding ]

2) Een plaats of webshop waar ze potjes verkopen in deze stijl. Dus half mat/half glimmend, kleur maakt me niet uit maar ik wil het wel een beetje in de zelfde stijl houden :o

3) Een goed idee hoe we met 4 dames in het studentenhuis al onze meuk in de douche kwijt kunnen. Er is een richeltje van ongeveer 60 cm bij 20 cm, daar willen we graag 4 bakjes op om onze spullen gescheiden te houden. Maar die bakjes (of andere ideeën) moeten dus aan een aantal eisen voldoen :') Ze moeten; op die richel passen, gaten in de onderkant hebben zodat er geen 3 liter water in blijft staan, geen schroeven of anderszins gaten maken. De muren van de douche zijn volgens mij gemaakt van een soort hout met waterafstotende coating, niet geheel glad dus. Zuignappen hebben we overwogen maar we zijn bang dat het niet blijft plakken.

De HEMA heeft deze in verschillende potmaten: https://www.hema.nl/wonen-slapen/wonen/ ... %20-bakken .

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 18:35

Jet schreef:
Steeph schreef:

[ Afbeelding ]

De HEMA heeft deze in verschillende potmaten: https://www.hema.nl/wonen-slapen/wonen/ ... %20-bakken .

Dankjewel! Zo dicht bij huis had ik het inderdaad nog niet gezocht :')

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 21:55

Steeph schreef:

[ Afbeelding ]

Voor de douche. Kijk eens op telescopische doucherek

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 22:14

Lootje1991 schreef:
Voor de douche. Kijk eens op telescopische doucherek

Wow, ik wist niet dat zoiets bestond. Bedankt!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 10:10

Ik ga ook maar eens jullie hulp inschakelen.

Ik zoek ouderwets kastpapier. Dus niet van die zelfklevende folie, maar echt kastpapier.
Zoiets als uit deze blog dus:
http://www.dora-besparen.nl/verder/dora ... astpapier/

Ik heb nog ouderwetse ingebouwde kasten in mijn (oudere) woning en na meer dan 10 jaar dienst is mijn kastpapier nu toch echt aan vervanging toe.

Ik vind wel iets op Alie-express. Maar naast dat ik geen voorstander van deze site ben staan er alleen plaatjes bij en ontbreekt een omschrijving. Dus is het mij volledig onduidelijk wat ik dan krijg.
Wie heeft een goede tip?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 10:35

Roodvos schreef:
Ik ga ook maar eens jullie hulp inschakelen.

Ik zoek ouderwets kastpapier. Dus niet van die zelfklevende folie, maar echt kastpapier.
Zoiets als uit deze blog dus:
http://www.dora-besparen.nl/verder/dora ... astpapier/

Ik heb nog ouderwetse ingebouwde kasten in mijn (oudere) woning en na meer dan 10 jaar dienst is mijn kastpapier nu toch echt aan vervanging toe.

Ik vind wel iets op Alie-express. Maar naast dat ik geen voorstander van deze site ben staan er alleen plaatjes bij en ontbreekt een omschrijving. Dus is het mij volledig onduidelijk wat ik dan krijg.
Wie heeft een goede tip?

Oh wow,dit had ik ook in huis voordat ik het eruit sloopte! Snapte al niet waar het voor was en vond het oerlelijk! (Het motiefje wat ik had, niet wat jij op het plaatje laat zien.) Overblijfsel van de vorige bewoonster die toen dik in de tachtig was. Geen idee waar je het kan kopen. Wordt het nog wel gemaakt?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 11:02

Is het niet een beetje zeil achtig?

Ik zou naar een stoffenwinkel gaan en dun zeil kopen...