Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Jaa ik heb mijn 3 liter fles destijds ook bij Makro vandaan.maar zag ze voorheen nog weleens bij Kruidvat en Trekpleister, de laatste tijd helaas nergens meer.
![]()
Dus ik dacht wellicht heeft bokt de gouden tip, gezien de Makro niet zo op mn route ligt.
Bubblewrap schreef:Mag ik hier een vraagje stellen?
Ik ben al tijden op zoek naar gelijkende shirts met zo'n 'washed'-look, maar ik wil er ivm werk geen doodshoofden of namen van bands op. Jullie een idee waarop ik moet googlen?
Dit vind ik dus, zonder de doodshoofden en bandnamen () erg leuk:
https://www.large.nl/p/all-in-the-mind/312732.html
https://www.large.nl/p/ouija-guitar/336170.html
Judith_ schreef:Ik zoek een site die je de mogelijkheid geeft om zelf een cadeaupakket samen te stellen en te laten versturen naar de ontvanger. Het idee van mamainthebox maar dan niet zwangerschaps gerelateerd.
Bestaat er zoiets in Nederland?
Foaly schreef:Voor die laatste: ik heb dit ding in de badkamer staan, van IKEA. Vier bakjes, met gaten, geen schroeven of boren nodig en hij neemt bizar weinig plek in.
Steeph schreef:Ik ben opzoek naar (meerdere dingen):
1) Iemand in (de omgeving van) Koudekerke of Lochem die dit potje in de maat 7×8cm voor mij wil halen bij de Intratuin. Dat zijn de enige twee vestigingen die ze nog hebben en dan heb ik mijn sets compleet. Uiteraard tegen inkoop en verzendkosten! (Plaatje is aanklikbaar en gaat naar de Intratuin website, voor de gegevens)
[ Afbeelding ]
2) Een plaats of webshop waar ze potjes verkopen in deze stijl. Dus half mat/half glimmend, kleur maakt me niet uit maar ik wil het wel een beetje in de zelfde stijl houden![]()
3) Een goed idee hoe we met 4 dames in het studentenhuis al onze meuk in de douche kwijt kunnen. Er is een richeltje van ongeveer 60 cm bij 20 cm, daar willen we graag 4 bakjes op om onze spullen gescheiden te houden. Maar die bakjes (of andere ideeën) moeten dus aan een aantal eisen voldoenZe moeten; op die richel passen, gaten in de onderkant hebben zodat er geen 3 liter water in blijft staan, geen schroeven of anderszins gaten maken. De muren van de douche zijn volgens mij gemaakt van een soort hout met waterafstotende coating, niet geheel glad dus. Zuignappen hebben we overwogen maar we zijn bang dat het niet blijft plakken.
Jet schreef:Steeph schreef:Ik ben opzoek naar (meerdere dingen):
1) Iemand in (de omgeving van) Koudekerke of Lochem die dit potje in de maat 7×8cm voor mij wil halen bij de Intratuin. Dat zijn de enige twee vestigingen die ze nog hebben en dan heb ik mijn sets compleet. Uiteraard tegen inkoop en verzendkosten! (Plaatje is aanklikbaar en gaat naar de Intratuin website, voor de gegevens)
[ Afbeelding ]
2) Een plaats of webshop waar ze potjes verkopen in deze stijl. Dus half mat/half glimmend, kleur maakt me niet uit maar ik wil het wel een beetje in de zelfde stijl houden![]()
3) Een goed idee hoe we met 4 dames in het studentenhuis al onze meuk in de douche kwijt kunnen. Er is een richeltje van ongeveer 60 cm bij 20 cm, daar willen we graag 4 bakjes op om onze spullen gescheiden te houden. Maar die bakjes (of andere ideeën) moeten dus aan een aantal eisen voldoenZe moeten; op die richel passen, gaten in de onderkant hebben zodat er geen 3 liter water in blijft staan, geen schroeven of anderszins gaten maken. De muren van de douche zijn volgens mij gemaakt van een soort hout met waterafstotende coating, niet geheel glad dus. Zuignappen hebben we overwogen maar we zijn bang dat het niet blijft plakken.
De HEMA heeft deze in verschillende potmaten: https://www.hema.nl/wonen-slapen/wonen/ ... %20-bakken .
Steeph schreef:Ik ben opzoek naar (meerdere dingen):
[ Afbeelding ]
Roodvos schreef:Ik ga ook maar eens jullie hulp inschakelen.
Ik zoek ouderwets kastpapier. Dus niet van die zelfklevende folie, maar echt kastpapier.
Zoiets als uit deze blog dus:
http://www.dora-besparen.nl/verder/dora ... astpapier/
Ik heb nog ouderwetse ingebouwde kasten in mijn (oudere) woning en na meer dan 10 jaar dienst is mijn kastpapier nu toch echt aan vervanging toe.
Ik vind wel iets op Alie-express. Maar naast dat ik geen voorstander van deze site ben staan er alleen plaatjes bij en ontbreekt een omschrijving. Dus is het mij volledig onduidelijk wat ik dan krijg.
Wie heeft een goede tip?