Ga anders eens praten bij een AH in de buurt. Die hebben op dit moment voor Sint allemaal van die grote cadeau dozen hangen. Misschien mag je daar een van hebben na 5 december.
Omg die boom! Wat lelijk! Hahaha doe mij maar gewoon een echte. gaan waarschijnlijk woensdag een boom halen... maar dan wel na weekend pas op tuigen. Eerst nog sinterklaas vieren zondag
o ..nee....ons huis gaat in de verkoop en nu komen ze over twee weken waarschijnlijk pas foto's maken en dan mag er geen kerst in huis zijn en laat ik nou echt helemaal into kerst zijn
we hebben al en nieuw huis gekocht en ik ben toch liever mn huis kwijt als dat ik dalijk 2 huizen heb maar ik vind het wel jammer anders had ik volgende week de kerstboom gezet
Of een dag van te voren boom weer uit elkaar halen en daarna weer opzetten Geen berghok ofzo waar je hem heen kan schuiven tijdens het maken van de foto's?
Ramona1993
Geplaatst: 27-11-16 14:03
ik ben ook niet op dieet, oh voor mijn SS, ik ben echt helemaal verslaafd aan de apenkoppen van katja haha die zijn echt geweldig
Ik wacht nog op spullen voor mijn 'hint' en ik kan nog een beetje aanvullen, maar dan moet ik volgende week net iets leuks tegenkomen tijdens sint shoppen. Laatste jaar sinterklaas. Daarna alleen nog maar kerst
Ik vind het zoooooo moeilijk Lastig om mijn lootje te peilen en veel dingetjes die ik zelf erg leuk vind zijn net te duur. En wil toch wel een beetje een volle doos hebben... Waar halen jullie nou echt leuke dingetjes vandaan die niet veel kosten? Heb vandaag gelukkig al wel iets kunnen bestellen...