Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 08:11

Mensen die iets met je afspreken, en om 3 uur 's nachts het product 'van hun broer hebben gekregen'. Irritant.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 08:42

:') Mijn broer komt ook altijd midden in de nacht cadeaus brengen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 08:45

Ja en dan vooral autostoeltjes. Want stel je voor dat je om 4 uur 's nachts spontaan op vakantie gaat (dat reisje heb je natuurlijk gekregen van je goudvis!), dan is het erg fijn dat je een autostoeltje om 3 uur 's nachts gekregen hebt. :j

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 08:50

Wat is er raar om 's nachts een mail te krijgen?

Als ik nachtdienst heb kan het best zijn dat ik niet overdag mail maar 'snachts.
Zo ook informatie vragen over een product heb ik wel vaker in de nacht gedaan.
En laat ik het idee hebben dat meer mensen dat doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 09:01

Het 's nachts mail krijgen is niet vreemd, dat zeg ik ook nergens. Maar als je om 10u savonds nog mailt 'tot morgenochtend' en om 3 uur snachts mailt met de mededeling dat je van je broer een autostoeltje hebt gekregen, krijg ik wel wat vraagtekens ja :') of die hele familie zit in de nachtdiensten :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 09:02

Oh sorry, dat had ik verkeerd begrepen dan, kon dat niet uit je bericht halen dat hij eerder die dag ook al contact had opgenomen.
Nee dat lijkt me onwaarschijnlijk dat ze alle nachtdienst hebben :D

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 09:17

Anoniem schreef:
Ja en dan vooral autostoeltjes. Want stel je voor dat je om 4 uur 's nachts spontaan op vakantie gaat (dat reisje heb je natuurlijk gekregen van je goudvis!), dan is het erg fijn dat je een autostoeltje om 3 uur 's nachts gekregen hebt. :j

Wauw ja
Doe mij ook zo'n broer :j En goudvis.... *\o/*

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 10:13

Voor mij ook graag!

Hier ook weer een mooie. Kwam een leuk zadeltje tegen, ik ben voorzien maar deze was toch wel leuk, dus priveberichtje via facebook met de vraag voor de boommaat, inchmaat en richtprijs.
Krijg je berichtje terug : 700 euro.
Eh ja, en de maten?
Heeft op een c-d pony gelegen.

Is het zo moeilijk om de juiste maat even te vermelden na twee keer vragen?

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:20

Hmm..uk vind het nog niet zo raar, hoor. Misschien had ze het autostoeltje nog niet fysiek maar het zou toch kunnen dat ze s avonds gebeld heeft met haar broer..o ik moet morgen een autostoeltje ophalen..zo langs de neus weg en dat broer zegt: joh..ik heb er nog eentje staan.

Het kan natuurlijk ook dat ze een andere gevonden heeft maar goed..vind het op zich niet geheel onwaarschijnlijk klinken.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:21

bridgetF schreef:
Kirja schreef:
Pff ik heb een beetje het gevoel dat ik genaaid word.. Wat zouden jullie doen?

Op 24 april mailcontact gehad en een akkoord bereikt over een paar rijbroeken, meteen het geld overgemaakt en ze zou ze gelijk verzenden, met Kiala.

Op 27 april nog geen mail van Kiala dus haar een berichtje gestuurd waar ik op 1 mei als antwoord kreeg dat ze zelf weggeweest was en degene die ze voor haar weg zou brengen was het vergeten En ze zei letterlijk, ik breng het nu meteen weg.

Zowel afgelopen vrijdag als gisteren heb ik bericht gestuurd of het al verzonden is.
Gisteren ook in de mail gezet dat ik ze deze week nodig heb en het geld al 2 weken geleden betaald is..
Ik krijg geen reactie meer en ik zie zojuist dat de advertentie die er gisteren nog wel op stond verwijderd is :(

Misschien is de advertentie verlopen? Heb je geen andere advertenties van de persoon bewaard, dan kun je daar onder een andere naam interesse in tonen en een afhaalafspraak maken.

Nee helaas verder geen gegevens, zo dom want normaal ben ik heel voorzichtig maar had er een beetje haast mee en ze kwam zo aardig en betrouwbaar over -O-

Heb er gisteren wéér wen berichtje achteraan gestuurd. Niet zo vriendelijk meer en met het verzoek het geld terug te storten voordat ik verdere stappen ga ondernemen.

Kreeg zowaar bericht terug, ze was er van geschrokken want haar vriend zou alles regelen omdat zij voor werk weg was (euhh een week geleden zei je dat je het persoonlijk die dag nog weg zou brengen, je was net terug van een week weg)..
Daarna nog een bericht dat ze problemen heeft met haar vriend omdat ze hem nergens mee kan vertrouwen, zo ook met dit :+ Maar ze gaat het vandaag zelf wegbrengen..
Niet waar ik om gevraagd heb, áls ze het al weg brengt zit het weekend er ook weer tussen waarschijnlijk en daar wil ik gewoon niet op wachten, maarja eerst maar eens zien of ze het daadwerkelijk wegbrengt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:28

IHN schreef:
Hmm..uk vind het nog niet zo raar, hoor. Misschien had ze het autostoeltje nog niet fysiek maar het zou toch kunnen dat ze s avonds gebeld heeft met haar broer..o ik moet morgen een autostoeltje ophalen..zo langs de neus weg en dat broer zegt: joh..ik heb er nog eentje staan.

Het kan natuurlijk ook dat ze een andere gevonden heeft maar goed..vind het op zich niet geheel onwaarschijnlijk klinken.

Als er om 10 uur 's avonds nog een berichtje komt 'prima, tot morgen!' acht ik die kans zeer klein. :+
Heb er ook geen woorden aan vuil gemaakt verder, heb het bod verwijderd en verder prima. Anders gaat ie lekker de opslag in, niet zo spannend.

Kirja; jeetje, dus nu weet je nog niks behalve een leuk onzinverhaal -O-

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 12:34

Ik kan de skates ophalen die mijn dochter graag wil. Die stonden er inclusief beschermingssetje voor een hele nette prijs op, dus ik heb een bericht gestuurd of zeer nog waren. Verkoopster reageert erg snel, dus met een beetje geluk kan ik ze vandaag nog halen.

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 14:53

Er is een pakket aangemaakt!! :=
Had het eerlijk gezegd echt niet meer verwacht. Ben nu wel heel benieuwd of alles goed aan komt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:01

Dat zou wel mooi zijn! Al vind ik het bizar dat je zo lang hebt moeten wachten. :o

Hier ook iets aparts... ik zocht een specifiek boek, gevonden en geboden, maar de verkoper was niet akkoord met het bod.
Ik had 15 euro geboden en hij wilde er 25 euro voor.
Drie dagen later krijg ik opnieuw een berichtje dat ik het boek toch voor 15 euro mag hebben als mijn bod nog geldt, maar dat hij nog 11 andere paardenboeken heeft (stonden ook advertenties van op MP) en dat ik die erbij mocht voor 25 euro totaalprijs. :=
Zaten echt goede boeken bij, hoefkunde en gewoon informatieve boeken.
Dus in het ergste geval ben ik 25 euro kwijt, al verloopt het contact zeer netjes.
Het blijft een beetje vreemd.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:19

Blijkbaar wil hij er graag vanaf :D

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 15:20

lieveli schreef:
Ik vraag altijd even of ze het voor het debiel lage bod misschien even willen aanraken.

:=

Ik heb ooit ook een 'onzin' bod geplaatst op een mobieltje. Nieuwprijs was 150 € en ik bood 50 €. Kreeg ik terug: "Haha". :')

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 16:32

Ow..dat had ik op hooi. Ook een laag bod gedaan (hier in dl normaal), kreeg ik terug: dat is ook geld.

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:29

Soms vraag ik me af of mensen wel willen verkopen :') ben al een week bezig om een afspraak te maken om te passen, we zijn nu zover dat ik morgenmiddag kan komen. Maar hoe laat en waar weet ik nog niet... := moet soms 3 berichtjes sturen voordat ik weer antwoord krijg haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 20:33

IHN schreef:
Ow..dat had ik op hooi. Ook een laag bod gedaan (hier in dl normaal), kreeg ik terug: dat is ook geld.
Die vind ik dan wel weer leuk. _O-

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 22:32

Ik ben bezig met 2 rijbroeken. 1 verloopt vlotjes. Geld over gemaakt en als t goed is vanavond op de post gegaan. Andere rijbroek gevraagd of ze me wil laten weten of het geld erop staat en ie verzonden is, maar nog geen bericht terug.. ik haat dat

ElizeVdSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 00:37

Hier op de bokt markt.. Iemand vraagt naar mijn laagste prijs. Aangegeven dat ik niet bereid ben veel te zakken met de prijs maar dat het x is. Geen reactie meer. Prima als je geen interesse hebt dan maar laat het even netjes weten. Heb er nog netjes achter aan gemaild dat ik graag hoor of ze wel/geen interesse heeft maar dat is ook alweer 2 dagen geleden..

Vandaag iets grappigs. Zondag bod gehad op positie rokje. Geaccepteerd, geld stond er maandag op en dus meteen verzonden. Alleen vergeten t&t te sturen. Kwam ik vandaag achter en gezien dat het afgeleverd was. Nog wel even gemaild met excuses dat ik het niet meer gezegd had maar het als het goed is er was dus veel plezier ermee.
Krijg ik terug: ja ik heb hem met een foto van dat ze hem aan heeft (navel tot knieën foto :') )

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 01:13

Ik heb vanmiddag geboden op een grasmaaier. Binnen 10 minuten antwoord en binnen het uur opgehaald. Zo kan het ook!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 09:42

Nou 1 vd rijbroeken geeft helemaal geen sjoegem meer. Maar heb al wel geld over gemaakt. Zucht. Nou gaat t niet om een enorm bedrag, maar ik wil die rijbroek wel graag :')

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 09:47

Dott, Hopelijk verloopt het niet hetzelfde als bij mij :')

Ik kreeg gisteren een berichtje met een foto van de doos en het label, ze is speciaal teruggekomen om het pakket te verzenden..... ;)
Hoop dat het er nog voor het weekend is.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 09:47

Ik had laatst een leuk hoofdstel gezien op mp. Bericht gestuurd, nadat ik al geen reactie kreeg op mijn bad maargoed, das niet heel raar. Na twee dagen antwoord wat ze er voor wou hebben. Nog bericht gestuurd, geen antwoord. Twee dagen laten nog eens bericht gedaan. Uiteindelijk na vijf dagen pas weer antwoord gehad, ja toen had ik al wat anders.

Snap dat men niet dagelijks achter de mail zit maar een week? Dat duurt mij in elk geval te lang..