Ja bios is meer iets na een paar dates om te chillen, maar als vtv of erna de gelegenheid is om te praten voor mij geen probleem, heb je in ieder geval iets om over te praten
Ik HAAAAAAAAAAT de bios Een beetje random voor je uit staren naar een schermpje, geen interactie met elkaar. Je kan elkaar niet eens is zien in het donker. Dan denk je aan het eind van de date dat die bruine ogen had terwijl ze blauw zijn.
Haha oh nee de bios is voor mij als date ook niet populair... Ik heb vorige week voor het eerst in 10 maanden tijd een film gekeken met m'n vriend Het is niet zo ons ding, maar voor een keer was het leuk
Zonnetje81
Geplaatst: 05-04-16 15:42
Ik heb ook ooit een bios date gehad, (Disney film dacht ik hahaha) wel met iemand waar ik vtv al honderd uit mee gesproken had en het gevoel had dat ik em jaren kende....hij kwam ook bij mij uit de buurt en voelde meteen heel vertrouwt aan.... daarna de kroeg in geweest.
zozo! ik heb een hoop bijgelegen!!! bios als eerste date...mja, als je vantevoren en achteraf eventjes wat gaan drinken, dan zou ik het wel leuk vinden denk ik... heb t nooit gedaan dus weet t niet zo goed!
gisteren heb ik een date gehad. gisteren eerst de hele dag voiceclipjes naar elkaar gestuurd en filmpjes, daarna op skype gezeten totdat hij hier was! echt ontzettend leuke humor en hij ziet er ook nog eens uit als een hunkie.. gegymd ook nog eens niet verkeerd zeg maar! nu dit moment zit ik ook met m op skype. we gaan t allemaal zien!!!!
Bios lijkt me echt sh*t als date ja. Kun je helemaal niets zeggen en alleen maar een beetje naast elkaar zitten en voor je uit kijken Het plan bij ons.. Nog even geen idee Ik denk vooral elkaar ontmoeten en met elkaar praten en zo. En waar? Dat maakt niet uit. Dat het klikt is al overduidelijk. Ik hoop maar dat hij van knuffelen houdt. Hij weet overigens waar ik werk en tot hoe laat ik werk, dus het zou mij niets verbazen als hij na mijn werk voor de deur staat.
Lougino
Geplaatst: 05-04-16 16:45
Zooo Kenyada, je gaat niet zitten treuren nee gelijk een nieuwe man aan de haak geslagen haha you go girl klinkt als een leuke vent!!
Hahaha doe je goed, alle kerels die hoi zeggen hebben nog geen poging gedaan om af te spreken met me....
_Nancy
Geplaatst: 05-04-16 17:02
Ik vind de eerste keer daten en meteen gymen ook iets aparts.. Maar goed, iedere zn ding natuurlijk.
T gaat nog steeds door straks volgens mij Al is het wel stil weer. T zal sowieso geen latertje worden, ik denk dat ie nog een nachtdienst heeft straks.
Bij mij ook nog steeds glitters . We hebben wel eens een meningsverschil, het 'allesisleuk' is er nu een beetje af, maar vooralsnog ben ik heel gek op hem . We kennen elkaar alweer vier maanden, de tijd gaat zo hard