Bloemen niet, kaneel wel mits het niet te sterk is en icm met andere dingen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raja schreef:Ja, zitten er zeker een aantal bij die ik wil hebben!
Voor de liefhebber, heb ik een YC large jar Bach Holiday te koop
Deze is een EU LE, maar ik vind m niet heel erg lekker
Zal morgen even foto maken.
Hij is al wel gebrand...
Lisitano schreef:Alwiene, ik vind het zo banketstaaf dat die envelop kwijt is, dat ik een nieuwe voor je heb gemaakt
Alwiene schreef:Lisitano schreef:Alwiene, ik vind het zo banketstaaf dat die envelop kwijt is, dat ik een nieuwe voor je heb gemaakt
Aaaaaaaah dat is superlief van je!! Ik hoop dat de post ons deze keer gunstiger gezind is. Ik neem aan dat het geen gewone envelop was maar een bubbeltjesenvelop oid toch? Want gewone zijn natuurlijk veel te kwetsbaar om waxmelts in te verzenden
Ik was nog heel hoopvol even naar de brievenbus gerend trouwens, trof daar wel een chocoladeletter van de buurvrouw aan (ook zo lief) maar helaas niet de zoekgeraakte envelop. Dus ben bang dat hij echt voor eeuwig verdwenen is ondertussen.
Ik heb hier vanmiddag Vino Caliente gebrand, dat wil zeggen heeeeeeeeeeel even, hij was nog niet eens helemaal gesmolten. Ik was er in het cupje al niet wild van maar brandend vond ik hem echt VIES, wat een nare zure lucht. Iemand hier in dit topic had gezegd er echt een gluhwein lucht in te ruiken maar dat vind ik dus totaal niet. Grappig weer hoe smaken dus verschillen.
Nu Be thankfull aanstaan, maar die valt me qua sterkte beetje tegen.
Wat een naar gedoe zeg met de 1000poot, ik vind het echt absurd dat ze zomaar wat anders opstuurt. Ik had er binnenkort weer willen bestellen, maar ga er nu wel heel erg over twijfelen want ik zou echt not amused zijn als ze iets anders stuurt als iets op is. Iemand enig idee of er een alternatieve zaak is die ook village candle, heart en home en Kringle verkoopt? Nee zeker he