Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:28

Hahaha true _O-. Ik heb nu echt een stop, zat f terug te rekenen en het is echt niet normaal hoeveel ik er doorheen heb gejaagd :oo

Bloemen niet, kaneel wel mits het niet te sterk is en icm met andere dingen.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:29

Ik ga pas weer wat kopen als de nieuwe geuren er zijn!
Ben zo benieuwd naar de nieuwe YC geuren!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:31

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:39

Ohh die zoete luchtjes. Alleen het lezen van de namen maakt mij al misselijk haha.

Nu pomegranate van PS op. Vreselijke geur := gaat meteen de prullenbak in!

Sea Salt & Sage klinkt goed Raja!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 22:40

Sea Salt & Sage, My Serenity en Moonlight klinken goed zeg!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:45

Ja, zitten er zeker een aantal bij die ik wil hebben!

Voor de liefhebber, heb ik een YC large jar Bach Holiday te koop :)
Deze is een EU LE, maar ik vind m niet heel erg lekker :\
Zal morgen even foto maken.
Hij is al wel gebrand...

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 22:47

Raja schreef:
Ja, zitten er zeker een aantal bij die ik wil hebben!

Voor de liefhebber, heb ik een YC large jar Bach Holiday te koop :)
Deze is een EU LE, maar ik vind m niet heel erg lekker :\
Zal morgen even foto maken.
Hij is al wel gebrand...

Die vind ik zo vies :')
Als je van frisse parfumluchten houdt is het wel lekker denk ik. Zo'n waterlucht is het. Net als Coastal Waters, die had ik als Car jar in de auto en werd er niet goed van :=

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:49

Ja, dat dus :')

Het is niet verschrikkelijk, maar ik brand gewoon liever wat anders :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:53

Lisitano schreef:
Alwiene, ik vind het zo banketstaaf dat die envelop kwijt is, dat ik een nieuwe voor je heb gemaakt :D

Aaaaaaaah dat is superlief van je!! Ik hoop dat de post ons deze keer gunstiger gezind is. Ik neem aan dat het geen gewone envelop was maar een bubbeltjesenvelop oid toch? Want gewone zijn natuurlijk veel te kwetsbaar om waxmelts in te verzenden :)
Ik was nog heel hoopvol even naar de brievenbus gerend trouwens, trof daar wel een chocoladeletter van de buurvrouw aan (ook zo lief) maar helaas niet de zoekgeraakte envelop. Dus ben bang dat hij echt voor eeuwig verdwenen is ondertussen.

Ik heb hier vanmiddag Vino Caliente gebrand, dat wil zeggen heeeeeeeeeeel even, hij was nog niet eens helemaal gesmolten. Ik was er in het cupje al niet wild van maar brandend vond ik hem echt VIES, wat een nare zure lucht. Iemand hier in dit topic had gezegd er echt een gluhwein lucht in te ruiken maar dat vind ik dus totaal niet. Grappig weer hoe smaken dus verschillen.
Nu Be thankfull aanstaan, maar die valt me qua sterkte beetje tegen.

Wat een naar gedoe zeg met de 1000poot, ik vind het echt absurd dat ze zomaar wat anders opstuurt. Ik had er binnenkort weer willen bestellen, maar ga er nu wel heel erg over twijfelen want ik zou echt not amused zijn als ze iets anders stuurt als iets op is. Iemand enig idee of er een alternatieve zaak is die ook village candle, heart en home en Kringle verkoopt? Nee zeker he ^)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:54

Nope, helaas niet Alwiene...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:56

Kringle volgens mij sowieso niet.
H&H zijn verschillende verkooppunten door het gehele land, zijn gewoon te vinden op de site.
Village Candle sowieso bij Chique Cosmetique in Rotterdam, maar gok dat er nog wel meer verkooppunten zijn.
Maar alles bij elkaar is 1000poot volgens mij de enige in NL.

Sorry Raaj, kan je niet helpen, gok dat ik 'm niet zo lekker vind.
Hahahah enne liegbeest, volgens mij heb je vanmiddag nog een aankoop gedaan! Iets met 1,5 blok BBC :P :').

Die Sage klinkt heel lekker inderdaad. Alleen die van de eerste foto op de pagina lijken me allemaal niets.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:58

Alwiene schreef:
Ik heb hier vanmiddag Vino Caliente gebrand, dat wil zeggen heeeeeeeeeeel even, hij was nog niet eens helemaal gesmolten. Ik was er in het cupje al niet wild van maar brandend vond ik hem echt VIES,

Ik ook :D

Maar gluhwein ook vies bleeeehhhhh

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:00

Ja, die tel ik niet mee Yv :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:01

_O- _O- _O-
Muts :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:04

Zou het een optie zijn om in de opmerkingen bij 1000poot erbij te zetten dat als iets niet voorradig is je graag overleg wilt en niet zomaar iets anders? Zou dat helpen? Vorige keer had ik erbij gezet dat áls ze me een kadootje erbij wilde doen dan alsjeblieft geen Goose Creeck en heb idd geen GC gehad dus dat heeft misschien wel gewerkt. Weet natuurlijk niet wat ik anders gekregen had.

Hahaha waxmeltsenzo, briljant dat je hem zelf ook vies vindt. Ik ben gek op gluhwein, maar dit ruikt er m.i. helemaal niet naar, veel te zuur.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:10

Dat is wel een idee Alwiene!
Zou het gewoon proberen :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:11

Ik vind hem wel naar gluhwein ruiken, dat vind ik ook zuur ruiken. Maar ik vind het wel gemengd andere geuren vaak lekker.

Niet in die santa baby vond ik ook te zurig ;)

Ach je kan niet alles lekker vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:12

Zuur.... Bleeeee

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:15

Goede gluhwein vind ik zeker niet zuur ruiken :n

Die Santa baby was 1 van mijn eerste geuren bij jou vandaan, ik vond hem eerst niet geweldig en later vond ik hem wel heel lekker, maar toen was hij op bij jou dus heb ik er elders nog een paar besteld.

Ben bezig met een bestelling bij je WME want heb in Winter Candy een nieuwe verslaving gevonden voor in de hal :=

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 23:20

Alwiene schreef:
Lisitano schreef:
Alwiene, ik vind het zo banketstaaf dat die envelop kwijt is, dat ik een nieuwe voor je heb gemaakt :D

Aaaaaaaah dat is superlief van je!! Ik hoop dat de post ons deze keer gunstiger gezind is. Ik neem aan dat het geen gewone envelop was maar een bubbeltjesenvelop oid toch? Want gewone zijn natuurlijk veel te kwetsbaar om waxmelts in te verzenden :)
Ik was nog heel hoopvol even naar de brievenbus gerend trouwens, trof daar wel een chocoladeletter van de buurvrouw aan (ook zo lief) maar helaas niet de zoekgeraakte envelop. Dus ben bang dat hij echt voor eeuwig verdwenen is ondertussen.

Ik heb hier vanmiddag Vino Caliente gebrand, dat wil zeggen heeeeeeeeeeel even, hij was nog niet eens helemaal gesmolten. Ik was er in het cupje al niet wild van maar brandend vond ik hem echt VIES, wat een nare zure lucht. Iemand hier in dit topic had gezegd er echt een gluhwein lucht in te ruiken maar dat vind ik dus totaal niet. Grappig weer hoe smaken dus verschillen.
Nu Be thankfull aanstaan, maar die valt me qua sterkte beetje tegen.

Wat een naar gedoe zeg met de 1000poot, ik vind het echt absurd dat ze zomaar wat anders opstuurt. Ik had er binnenkort weer willen bestellen, maar ga er nu wel heel erg over twijfelen want ik zou echt not amused zijn als ze iets anders stuurt als iets op is. Iemand enig idee of er een alternatieve zaak is die ook village candle, heart en home en Kringle verkoopt? Nee zeker he ^)

Ik was dat van die gluhwein :') Ik vind het dus echt helemaal niet zuur en vreselijk lekker,haha!

Het zat in een A5 bubbelenvelop :j Ik gebruik nu een klein doosje, moet goed komen. Ik heb het wel eens eerder gehad maar toen kreeg ik na 2 weken ineens de envelop terug. Dit keer had ik er geen afzender op gezet :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:29

Oh dat is nooit handig om geen afzender erop te zetten natuurlijk :+ Doosje moet zeker goed gaan komen, ben erg benieuwd wat eraan komt! Laat je het weten wanneer het onderweg is? Dan ga ik op wacht zitten bij de brievenbus LOL :D

WME krijg ik altijd de mysterie geur erbij of moet ik dan nog voor een bepaald minimum bedrag bestellen?

Edit: Zag niks over een minimumbedrag dus heb hem er maar gewoon bij gedaan de mysterie cup.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 23:57

De geur komt er altijd bij zo lang de voorraad strekt moet ik inmiddels zeggen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 00:16

waxmeltsenzo schreef:
De geur komt er altijd bij zo lang de voorraad strekt moet ik inmiddels zeggen.

Nou dan hoop ik dat je voorraad nog strekt want de bestelling heb je inmiddels binnen :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 00:21

Ja hoor hij komt er gewoon nog bij en ik laat het ook weten natuurlijk mocht hij echt op raken.
Mensen die hem al hebben gehad en weer een bestelling doe geef ik wel een ander extra cupje omdat mee doen per geur maar 1 x kan om het eerlijk te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 07:37

Hmmm, gisteren black leather van GC opgezet, wat een heerlijk sterk luchtje!