Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 20:09

Renee1991 schreef:
Confession: als ik een mooie rood witte paddestoel in het bos zie staan, maak ik er eerst een foto van en dan heb ik zo'n zin om 'm snoeihard om te schoppen. Maar ik doe het niet :+

_/-\o_ _/-\o_

Ik was stiekem heel blij toen mijn zusje de eerste keer gezakt was voor dr theorie examen :o ik ben zelf namelijk ook de eerste keer gezakt en het zou niet gebeuren dat zij het beter zou doen dan ik :+

Gelukkig was zij ook heel blij dat ik de eerste keer ook gezakt was haha

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 22:23

Ik was altijd bang voor langpootspinnen, maar ik heb er net eentje platgedrukt met alleen mijn handen en ik ben stiekem heel trots op mijzelf. :+ Oke, hij was nog niet volgroeid maar middenmaatje zeg maar.

Amira_

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 22:27

Ik negeer mijn vriend omdat ie Lisa van HNTM niet mooi vindt :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 22:27

Je vriend is een beetje raar

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 22:32

Amira_ schreef:

I know your feels, mijn vriend vindt de meiden van HNTM stuk voor stuk 'muizen' :=

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 22:38

Na mijn confession over leren uitstellen.
Confession:
Ben ik vandaag dus zonder te leren aan die toetsweek begonnen. Heb ik mijn mede leerlingen verklaard dat ik 'heb gedaan wat ik kon', maar toen ze elkaar gingen overhoren heb ik mij een beetje afzijdig gehouden..
De eerste twee toetsen met goed gevoel gemaakt, maar dat zal wel schijn zijn..

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 23:56

Ik heb (zoals velen) absoluut de schurft aan bumperklevers.

Toen er vandaag ook weer een op m'n staart zat heb ik eerst eens even flink op de rem getrapt, maar dat hielp niet. Vlak daarna kwam een S-bocht waar als adviessnelheid 30 km/h aangegeven wordt. Daar heb ik mij dus keurig aan gehouden, ondanks dat je er met deze auto gemakkelijk met 50 door kan :') ben daarna ook heel irritant 45 blijven rijden.

Tja, moet je maar niet bumperkleven :+

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 00:24

vanspeijk schreef:

Toen er vandaag ook weer een op m'n staart zat heb ik eerst eens even flink op de rem getrapt, maar dat hielp niet. Vlak daarna kwam een S-bocht waar als adviessnelheid 30 km/h aangegeven wordt. Daar heb ik mij dus keurig aan gehouden, ondanks dat je er met deze auto gemakkelijk met 50 door kan :') ben daarna ook heel irritant 45 blijven rijden.

Ik heb ook een hekel aan bumperklevers. Maar bij mij kleven ze altijd aan mijn voorbumper.....

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 00:30

Ik ga naar de intocht van Sinterklaas in Meppelt dit jaar := Omdat ie langs de kade vaart waar mn Tante aan woont :')

En ik heb er zon zin in *\o/*

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 00:34

Bloodymary schreef:
vanspeijk schreef:

Ik heb ook een hekel aan bumperklevers. Maar bij mij kleven ze altijd aan mijn voorbumper.....

Beetje jammer := gevaarlijk ook. Ik erger me ook vaak genoeg aan mensen die veel te traag rijden, maar ik laat het wel uit m'n hoofd om te gaan bumperkleven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 09:08

Ik laat bumperklevers altijd voorbij gaan. Kan er wel stom voor blijven rijden. Maar denk liever aan mijn eigen veiligheid :)

Maar kan ze wel flink vervloeken. Zijn vaak ook dezelfde type auto's :')

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 09:15

Ik had laatst iemand achter me waar ik de koplampen niet eens meer van kon zien. Meneer is flink geschrokken toen ik flink op de rem trapte. (We reden langzaam, was een bocht. Dus geen kans op ernstige ongelukken!)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 09:56

Amira_ schreef:

Haha die van mij zei 'ik vind hun minder mooi dan de modellen van de C&A' :P

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 10:22

ik heb een hekel aan bumperkleven. maar ik heb net zo'n hekel aan mensen die op de snelweg met 80 km per uur op de rechterbaan rijden, jou aan zien komen rijden met een vaart van 120 km per uur... en dan besluiten dat zij ook rechten hebben en hun auto voor die van jou gooien waardoor je vol op de rem moet...
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat soort mensen graag een beetje schrik aan jaag door wat ;later te remmen...
Ja daarna neem ik wel weer afstand, maar in eerste instantie ben ik dan dus ook aan het bumperkleven :o

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:03

Jennifuur schreef:
Amira_ schreef:

I know your feels, mijn vriend vindt de meiden van HNTM stuk voor stuk 'muizen' :=

Muizen :') Hier moest ik zo hard om lachen! Ook echt je vriend negeren omdat hij iemand niet mooi vindt :')

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:30

M_D_H schreef:
ik heb een hekel aan bumperkleven. maar ik heb net zo'n hekel aan mensen die op de snelweg met 80 km per uur op de rechterbaan rijden, jou aan zien komen rijden met een vaart van 120 km per uur... en dan besluiten dat zij ook rechten hebben en hun auto voor die van jou gooien waardoor je vol op de rem moet...
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat soort mensen graag een beetje schrik aan jaag door wat ;later te remmen...
Ja daarna neem ik wel weer afstand, maar in eerste instantie ben ik dan dus ook aan het bumperkleven :o

dit!

Of van die knuppels die niet anticiperen(schrijf je dat zo).

Zo reed ik laatst met 130 over de linkerbaan waar je ook zo snel mocht.
en dan zo een ezel die hem met 80 vlak voor je naar links gooit.
en ik dus vol in de ankers moest..

En dan gaan ze nog zitten schelden ook..

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:32

Ugh dat is zo erg...

Ik moet straks mijn werk bellen dat ik ontzettend ziek ben, maar durf niet te bellen, werk er nog maar net , en heb ontzettende bel angst...

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:44

Ik zit momenteel tussen mijn vriendinnengroepje en ze zijn aan het bespreken wat ze vanavond gaan doen (uit eten en naar de bios) en ik ben gewoon niet uitgenodigd. Voel me behoorlijk gekwetst hierdoor.. :o

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:56

Summerfly schreef:
Ik zit momenteel tussen mijn vriendinnengroepje en ze zijn aan het bespreken wat ze vanavond gaan doen (uit eten en naar de bios) en ik ben gewoon niet uitgenodigd. Voel me behoorlijk gekwetst hierdoor.. :o

banketstaaf dat ze dat dan bespreken waar je bij zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:58

Haha ik met mijn meereiskaart van de ns gewoon tegenover iemand gaan zitten zonder te vragen. Hoef maar 10 minuten en de conducteur komt bijna nooit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:25

Ik ben best hypocriet in het verkeer :o de weg naar ons huis toe is nu nog een bouwweg, en iedereen rijdt daar veel te hard, 80 tot 100 is geen uitzondering. Als je de weg oprijdt passeer je een 30 bord.

Als er één of meerdere auto's achter mij zitten, dan heb ik ineens dat bord wel gezien van 30 en gaat hij ramvast op de cruisecontrol. En ik geniet dan van dat ze achter mij opfokken. Ze stappen dan ook vaak uit (tenzij t mn buren zijn, die kunnen er om lachen) om me erop aan te spreken. En ik zeg dan doodleuk 'heb je het bord niet gezien aan het begin van de weg? Wees blij dat ik je een boete bespaar ;) ' en dat met een enorme brede lach op mn gezicht. En ik rij ook altijd zo dat ze er net niet omheen kunnen :+

:D en als er niemand achte rme zit rij ik er ook makkelijk 60 :') en als mn man achter me rijdt dan rij ik echt net zo dat mn auto niet afslaat, km of 5 a 10 per uur :))

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:38

Summerfly schreef:

Oh dat is banketstaaf...
Ik zou gewoon zeggen, oh ja uit eten lijkt mij ook wel lekker, waar gaan we naar toe? :+

Flying_Angel schreef:
Haha ik met mijn meereiskaart van de ns gewoon tegenover iemand gaan zitten zonder te vragen. Hoef maar 10 minuten en de conducteur komt bijna nooit :')

Hier heb ik wel echt een hekel aan :o
je kan best een gewoon kaartje kopen of anders op zijn minst aan iemand vragen of je mee mag reizen :o

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:10

Summerfly schreef:

Weet je zeker dat ze niet gewoon in de veronderstelling zijn dat je het weet? Dat gebeurt hier ook wel eens, denken dat iets met iedereen besproken is en het blijkt niet zo te zijn :o

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:13

Nee, want er was een whatsappgroep gemaakt ervoor gister en daar ben ik niet bij gedaan. Het gaat me ook eigenlijk helemaal niet om het uit eten/naar de bios gaan want daar hou ik eigenlijk nog geeneens van, maar meer om dat er in ieder geval gevraagd word of ik meewil. Nu word ik gewoon 'vergeten'.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 13:15

Of misschien weten ze dat je daar niet van houdt en zijn ze er vanuit gegaan dat je niet meeging?