xChiva schreef:gohya schreef:@_Karlijn ik laat het altijd een stukje open,maar nóg komt het naar me toe.
Maar dat is zo koud
Niet als je het raam dan dicht laat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bambi1995 schreef:Al jaren geleden is mij iets wijs gemaakt en vandaag de dag denk ik er nog steeds aan.
Namelijk: Er is mij ooit eens verteld dat als je op je linker zij in de foetus houding ligt dat je hart dan in de knel komt en dat dat niet goed is voor je hart.
Al die tijd heb ik dat dus als waarheid gezien en probeer niet in de foetus houding op mijn linker zij te liggen. Maar nou wil ik echt eens weten of dit waarheid is of onzin?
Bambi1995 schreef:Al jaren geleden is mij iets wijs gemaakt en vandaag de dag denk ik er nog steeds aan.
Namelijk: Er is mij ooit eens verteld dat als je op je linker zij in de foetus houding ligt dat je hart dan in de knel komt en dat dat niet goed is voor je hart.
Al die tijd heb ik dat dus als waarheid gezien en probeer niet in de foetus houding op mijn linker zij te liggen. Maar nou wil ik echt eens weten of dit waarheid is of onzin?
MamaMiesje schreef:Omdat ieder volk/ras een andere ontstaansgeschiedenis heeft en, nadat de eerste 'moderne' mens vanuit wat nu het Afrikaanse continent is, op verschillende plekken op de wereld is terechtgekomen en zich daar verder ontwikkeld heeft.
drawerlover schreef:MamaMiesje schreef:Omdat ieder volk/ras een andere ontstaansgeschiedenis heeft en, nadat de eerste 'moderne' mens vanuit wat nu het Afrikaanse continent is, op verschillende plekken op de wereld is terechtgekomen en zich daar verder ontwikkeld heeft.
Oké. Waarom kunnen we niet met de hele wereld afspreken om allemaal Engels te gaan spreken??
Marjoow schreef:Over dat liggen op je zij. Over Heb hart heb ik nooit echt wat gelezen. Wel dat je last kan krijgen van maagzuur maar ik weet even niet meer wanneer dat is. Linker of rechterzij